![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 16 december 2019 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Schattig!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 december 2019 om 17:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen "foute" keuze.
Politici maken coalities, en worden daarvoor beloond of afgestraft. Dat in belgië twee foertpartijen, Vuil Belang & PVDA maar blijven stijgen komt omdat het land zélf een grote flop is.
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat het eerder omgekeerd is, als je ziet hoe in veel van die culturen het woord van een man veel hoger ingeschat wordt dan dat van een vrouw, en bij verkrachting vaak het meisje zelf met de vinger gewezen wordt in plaats van de dader. Er is dus geen enkele reden om aan te nemen dat je 'nuanceren van de cijfers' ertoe zou leiden dat die 40% zou veranderen in positieve zin voor de vreemdelingen.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 16 december 2019 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk hoor ik van jou ook eens iets zinnigs. Gefeliciteerd!
![]() |
#787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan ga je dat weer heel ruim meten als je gaat zeggen dat VB "racistisch" is omdat het tegen islam barbaren ageert. Hoeveel van uw hoog-opgeleiden hebben graag mensen die vrouwen slaan, kinderen dwingen van zever te leren en geloven dat de aarde een platte schijf is op de kop van een walvis, en die gewelddadig worden als je hen durft wijzen op het onnozele van hun doctrine ? Hoeveel van uw hoog-opgeleiden vertoeven graag in de typische omgeving van welke de doelen zijn van "VB - racisme", waaronder de fractie die in onze gevangenissen vertoeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
|
![]() Citaat:
Maar omdat er meer autochtonen in een land leven dan allochtonen gaan de verhouding van de cijfers anders zijn als alle verkrachtingen zouden aangegeven worden. Maar om dat te begrijpen moet ge een beetje logisch nadenken. Ik heb zo de indruk dat dit voor veel Vlamingen al even moeilijk is dan begrijpend lezen. De recente cijfers over de neergang van het Vlaamse onderwijs in de praktijk. Dat is dus blijkbaar ook een politiek probleem aan het worden. Wie niet meer voldoende begrijpend kan lezen kan ook moeilijker een juiste keuze (naar zijn wensen) maken. Want die beschikt niet over de juiste gegevens om die 'democratische' keuze te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 |
|
![]() [quote=patrickve;9198802]Het punt is dat je hier "racisme" en "egoisme" als heel rekbare begrippen gebruikt. Je gaat die heel nauw nemen als het is om te zeggen dat hoogopgeleiden in internationaal milieu werken, en daar natuurlijk niet "racistisch" zijn tegenover hun internationale medewerkers.
En dan ga je dat weer heel ruim meten als je gaat zeggen dat VB "racistisch" is omdat het tegen islam barbaren ageert. Hoeveel van uw hoog-opgeleiden hebben graag mensen die vrouwen slaan, kinderen dwingen van zever te leren en geloven dat de aarde een platte schijf is op de kop van een walvis, en die gewelddadig worden als je hen durft wijzen op het onnozele van hun doctrine ? Hoeveel van uw hoog-opgeleiden vertoeven graag in de typische omgeving van welke de doelen zijn van "VB - racisme", waaronder de fractie die in onze gevangenissen vertoeft ?[/QUOTE VB koppelt allochtonen en vreemdelingen aan misdaad, islam, vrouwenmishandelingen enz. Hoogopgeleiden weten meestal beter door hun vele contacten met vreemdelingen. Laatst gewijzigd door pajoske : 16 december 2019 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ben eerder van de mening dat de verhouding "buiten familie verkrachtingen" en "binnen familie verkrachtingen" voor zekere soorten mensen gelijkaardig zijn. Als ge al op jacht gaat achter niet-familie leden, zult ge wel al den toer van uw nichtjes gedaan hebben he. Als dusdanig zijn allochtonen, die zich dus verhoudingsgewijs veel en veel meer vergrijpen aan niet-familie leden ten aanzien van autochtonen, waarschijnlijk dus ook enorme binnen-de-familie verkrachters in dezelfde verhouding ten opzichte van autochtonen, nee ? Tenzij het nog erger is, en ze pure racisten zijn natuurlijk. En enkel maar autochtonen willen verkrachten, nooit "eigen volk". Laatst gewijzigd door patrickve : 16 december 2019 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een droomverhaal is een verhaal waarin je droomt dat je een mooie jonge vrouw verkracht en die nog; nog, nog roept. Een doomverhaal is een verhaal waarin je droomt dat een beul uw penis amputeert. Zonder verdoving natuurlijk. Voor meer specifieke uitleg kan je U wenden naar dokter Mengele. Maar dat was een Duitser. Geen Vlaming dus. Want die amputeerden niet. Die gingen wel vechten tegen de verafschuwde communisten. Met de steun van die met zijn wit potske uit Rome. Natuurlijk zijn er ook graaiers en moordenaars bij geweest maar die bleven hier. Aan het front was het te koud. Slechts één geval ken ik van amputatie. Dat was van een Duitser die zijn vingers werden afgesneden om een paar gouden ringen te roven. Het resultaat was dat de ganse bevolking van mijn dorp bijna opgestookt werd; opesloten in de kerk. Maar die rovers waren dan wel witten. Geen zwarten dus. Ik heb er verdomd nog persoonlijk van gekend na de oorlog en hun heldendaden. Oorlog brengt het insect in de mens boven. In beide kampen. Maar de verliezers moeten het atijd bekopen. Het wordt dus tijd dat er zedig over gezwegen wordt. Trouwens degenen die er echt bij betrokken waren zijn dezen die er het liefst over zwijgen. Ook in beide kampen. Toch eigenaardig dat onze oorlogsheld; Pandadinges dus; nog altijd bezig blijft met oorlog voeren. Er ergens moet er een trauma bij betrokken zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet jij ons toch maar eens vertellen waarom jij de mensen die in een opinieonderzoek voor het Vlaams Belang opteerden van hetzelfde gehalte zijn als de aanhangers van Herr Hitler. Met welk recht meen jij de autoriteit te hebben om met uw gedaas en op hol geslagen verbeelding zoveel mensen zwaar te beledigen. In feite heb ik evenzeer reden om mij als N-VAer beledigd te voelen want je hebt het voortdurend over "Vlaams-Nationalisten", dus ook over mij. Laten we eens veronderstellen dat in een volgende verkiezing ook het Vlaamse niveau zou betrokken worden en dat VB en N-VA samen de absolute meerderheid halen en een Vlaamse regeringscoalitie vormen. Jouw redenering volgend komt er binnen de kortste keren een Hitleriaanse dictatuur. Are you serious? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vreemdelingen viseert het VB dan ook niet he. Maar toch is dat volgens U "racistisch". Het VB wil geen enkele Vietnamese dokter het land uitgooien he. Het zou wel ongelikte islamieten het land willen uitgooien. Daarom noem je ze "racistisch". En dan ga je zeggen: kijk, mijn hoogopgeleide vrienden willen die Vietnamese dokter niet buitengooien, die zijn tenminste niet racistisch. Maar die hoogopgeleide vrienden vinden die ongelikte islamieten waarschijnlijk ook ongezellig gezelschap, hoor. Maar dan zijn het geen racisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 16 december 2019 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Waarbij er rekening wordt gehouden met de minderheid.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
|
![]() Citaat:
Of het aantal verkrachtingen nu op 1.000 of op 10.000 staat, dat verandert volgens mij niets aan de verhoudingen autochtoon tov. allochtoon, en of nu 80% aangegeven wordt of 50%, ik zie daar ook geen verandering in. Het zou wel veranderen mocht bij de niet-aangegeven verkrachtingen er meer zitten bij autochtonen, maar je hebt daar geen enkele indicatie van. Volgens mij moet je zelf eens logisch leren nadenken.
![]() |
![]() |
#798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Et alors ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |