![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je? Als ik de situatie zou schetsen zoals ik haar tussen de lijnen samenvat rijm ik veel ergere zaken. Maar het is al tot mijn verstand gekomen dat ik die bal verder uitrol op andere platformen omdat mensen hier snel een “aluhoedje” krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat veel verschil zal uitmaken laat ik over aan uw mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7983 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je mag daar nog steeds met 50 personen samenkomen en de horeca (met uitzondering van de karaokebars) blijven open. En winkelen mag met meer dan 1 persoon. Het lijkt me dat de Koreanen er toch wat soepeler mee omspringen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7984 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens de helft van de medicijnen zijn nutteloos. Citaat:
https://www.psychologytoday.com/us/b...gs-are-useless |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil weten waarover ik spreek ....probeer Korea momenteel maar eens binnen te komen. https://www.flandersinvestmentandtra...and-zuid-korea |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen is de griep ingedamd en overheerst covid19 alles. Toeval?
https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...d-door-de-who/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7988 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7989 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Beter van alles op Covid te steken kwestie van de vraag naar het nieuwe vaccin hoog te houden.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie hierover verder: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11...-binnenvallen/
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 7 december 2020 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen mensen halverwege 2019 waarschuwden werden ze voor complotgekkies weg gezet, meeste van die waarschuwingen zijn vandaag realiteit. En als die mensen vandaag opnieuw waarschuwen weigert de angst van de meeste te erkennen wat er werkelijk gaande is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me goed om maatregelen te beoordelen op effectiviteit. Wat nu gebeurt is zo ongeveer het omgekeerde: een maatregel wordt ingevoerd en als de maatregel niet het beoogde effect heeft, wordt er een andere maatregel bovenop gelegd. Het is rationeler om te zeggen: deze werkt niet, we hebben iets ánders nodig, maar wat men doet is dus: deze werkt niet, we doen er gewoon wat bij. Uiteindelijk kom je dan vast te zitten in een wollige deken van maatregelen, zonder dat er voor eender welk van die maatregelen nog veel draagvlak over is. Voor het virus is dat wel bijzonder gunstig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7995 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vindt U mijn antwoorden nietszeggend wel lees er dan gewoon naast en bespaar je de moeite er ook nog eens op te reageren.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 december 2020 om 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas na de zomer zal iedereen gevaccineerd zijn. Dat is virokakofonees voor: sluit de mensen op tot dan, vergeet festivals en concerten tot al zeker november.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 8 december 2020 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7998 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hoewel, de cijfers blijken niet meer zo straf te dalen, bende egoisten en moordenaars die graag hun grootouders vermoorden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7999 |
Europees Commissaris
|
![]() Indien iedereen "in zijn kot" gebleven was in de eerste 8 weken na de eerste symptomen dan hadden we al maanden geleden naar voetbal en Festivals kunnen gaan. Nee, ze willen er de kantjes aflopen, geen enkele politieker wil "de slechte" zijn en ieder op zijn beurt eens iets laten proeven van terug normaal. Een gebroken been leg je 2 maand in de plaaster en dan is het genezen,punt.. Hier leggen ze er langs verschillende kanten een plakkertje op. Resultaat, het groeit niet aaneen maar het verrot wel en ge blijft kreupel achter....
Onbegrijpelijk dat de burger dat zelf niet gezien heeft .Gebrek aan discipline??????? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, zo heb je natuurlijk altijd gelijk. Werkt een maatregel? Joepie, goede maatregel! Werkt een maatregel niet? Stoute burgers! Waarom ondermijnen jullie onze goede maatregel? |
|
![]() |
![]() |