![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8001 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, er is ook geen oppositie, dus geen keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stemde in het verleden altijd op N-VA maar hun houding t.o.v. corona frustreert me mateloos. Uiteraard zijn er altijd al wel punten geweest waar ik het niet mee eens was, maar het lijkt me sowieso onmogelijk om een partij te vinden waar men zich in ELK partijstandpunt kan vinden. Ik zou N-VA willen 'afstraffen' voor hun laffe houding de laatste maanden. Het probleem is dat ik gewoon geen goed alternatief ken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willekeur is het eerste teken van tirannie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8005 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ondanks een vaccin sterven er jaarlijks tot 650.000 mensen aan. Waarom zou 8 weken in uw kot wel voor corona werken maar niet voor de griep?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 8 december 2020 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8006 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beperk uw contacten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8008 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog liever een stem naar een partij die me 70 of 80% bevalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8009 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gezien ik geen deftig alternatief zie, zal ik volgende keer gewoon thuis blijven en niet gaan stemmen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de avondklok valt al niet onder 'beperk uw contacten'. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 december 2020 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder stemmen voor N-VA = meer zetels die zullen toekomen aan andere partijen. Blanco stemmen (of niet gaan stemmen) resulteert immers niet in lege zetels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8015 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook lokaal heb ik er mijn redenen voor, maar nu drijven we te ver van het topic af.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 8 december 2020 om 11:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder extreme druk verandert er misschien iets mentaal gezien. Maar waarom zou je interveniëren met een ander zijn "ziel"/geest of whatever? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8017 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De druppel die bij mij de emmer heeft doen overlopen, is De Wever die eergisteren op TV kwam vertellen dat wat de minister ook over de wet rond woonstbetredingen zei, de politie sowieso u huis zou binnenvallen. Hij gaf gewoon openlijk toe dat de wet voor hem een vodje papier is. Vergeet ook niet dat hij ook deze zomer al een voorstander van de avondklok was. Voor mij zijn de basisbeginselen van de rechtstaat te belangrijk om zomaar opzij te schuiven. Een partijvoorzitter die dit toch doet, is mijn stem niet waard, wat de rest van hun partijprogramma ook is.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite hebben mensen die het hebben begrepen geen maatregelen nodig....die weten uit zichzelf hoe ze de verspreiding van het virus maximaal kunnen tegenhouden. Volgens mij ook een van de redenen dat bijvoorbeeld landen als Zwitserland en iets mindere mate Zweden niet te veel regels hoeven uit te vaardigen. Zwitsers zijn over het algemeen mensen met een goede tot hoge opleiding die zich weten te gedragen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 december 2020 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8019 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ze in landen als zweden wel gedaan hebben is de bevolking eerlijk en correct ingelicht. Bij ons hebben ze van in het begin leugens en veronderstellingen verspreid alsof het absolute waarheden waren. En nadien hebben ze nooit toegegeven dat ze fout waren, dat maatregelen contraproductief werkten. Ze hebben nog nooit gezegd: "vergeet alles, zo zit het echt". Ik zie dagelijks mensen alleen in de auto zitten met een mondmasker op. Soms zelfs met handschoenen aan. Dat wil dus zeggen dat die mensen geen flauw benul hebben hoe of waar ze besmet kunnen worden. En onze overheid dat niet duidelijk verteld aan de bevolking kun je nooit verwachten dat ze zichzelf efficiënt beschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8020 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondanks de versoepeling links en rechts houd ik me aan de regel die ik voor mezelf opgesteld heb. Ik beperk verplaatsingen en contacten tot een strikt minimum en dan nog met de nodige bescherming. In de natuur wandelen met de honden (aan de leiband voor degenen die mogelijk zouden gebeten worden , doe ik wel 2 keer per dag.
|
![]() |
![]() |