Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2006, 15:31   #8061
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Reuters is opgekocht door de Rothschilds.
Dat zou mij niet verbazen.

De hele discussie rond die 'vervalste' foto's en 'aangedikte rookwolken' kwam echt ietsje te toevallig en op het moment dat de internationale gemeenschap heel wat kritiek uitte op de bombardementen op Libanon.

Daar waren de regeringen Bush en Olmert natuurlijk niet zo erg gelukkig mee.

Nadien werd er ook nog eens een discussie gevoerd rond de foto's en het aantal gedode kinderen bij de bombardementen op het Libanese dorpje Qata.

Op http://www.indymedia.be las ik een nederlandstalig artikel over de 'vervalste foto's' van de bombardementen op Beiroet en de ontslagen fotograaf.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 18:59   #8062
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Blijf bij de zaak in plaats van wat verder aan te zaniken en vraag je misschien eens af waarom bepaalde mensen thans van 'antisemitisme' worden beschuldigd.

Zoals ik reeds zei, is het best mogelijk dat de zogenaamde protocollen een aantal antisemitische uitspraken bevat. Daarvoor ken ik deze protocollen onvoldoende. Als de protocollen antisemitische uitspraken bevat, vind ik het normaal dat men op die uitspraken reageert maar dat kan ook zonder persoonlijke aanvallen.

Wat vind je van de uitleg die op de website van Likoud Nederland over de protocollen weer te vinden is ?

http://www.likud.nl/persnl17a.html
Ik zie op die webpagina alleen een bevestiging van wat ik zelf al gepost heb inzake de oorsprong van de zgn. "protocollen".

Ik denk ook dat de slotparagraaf van bijgaand citaat uit die webpagina de vinger legt op een onrustwekkende waarheid:

Citaat:
"De Protocollen verschenen in een groot aantal vertalingen en vormden de giftige basis van de jodenvervolgingen in het tsaristische Rusland, in de communistische Sovjetunie, in nazi-Duitsland, in Azië en in de Arabische wereld. Adolf Hitler wijdt er in zijn nazihandboek 'Mein Kampf' vele pagina's aan.
En dat ondanks het feit dat het al sinds 1921 bewezen was dat de Protocollen van de Wijzen van Zion een vervalsing waren. De inhoud van die protocollen is te absurd voor woorden. Joden zouden christelijke kindjes vermoorden om het bloed te verwerken in hun matzes. Verder deden zij aan grootschalige grondroof, het verzamelen van kapitalen door bedrog, de beheersing van de wereldeconomie, het beïnvloeden van de media, het bederven van de zeden, het veroorzaken van revoluties, het ondermijnen van de christelijke godsdienst, het verkrijgen van politieke macht en het veroorzaken van grote oorlogen. En dat alles om hun einddoel te bereiken, namelijk de onderwerping van de gehele wereld.

Deze giftige nonsens is nog steeds de basis van het antisemitisch denken van ruim 1,3 miljard moslims. Op 16 oktober jl. sprak de Maleisische premier Mohamed Mahathir een welkomstwoord bij de tiende topconferentie van islamitische politieke leiders. Hij stelde als hoofdpunt de komende joods-islamitische confrontatie. Hij citeerde, net als Hitler, weer volop uit de dodelijke Protocollen van de Wijzen van Zion. "

Ik geloof wel niet dat alle 1,3 miljard moslims in dezelfde mate aanhanger zijn van dat blijkbaar onverwoestbare conspiracy-antisemitisme. Veralgemeningen en overdrijvingen zijn geen propere manier van argumenteren.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 26 augustus 2006 om 19:05.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 19:44   #8063
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Cooper geloofde dat de Illuminati een soort netwerk was van geheime genootschappen al van heel lang geleden.Hij verbindt er dan enkele ongestaafde regels aan (bvb.:ze mochten de naam Illuminati nooit openbaren;en volgens hem is dat de ondergang geweest van de Order of the Illuminati van Weishaupt) en ongestaafde persoonlijke conclusies die mijns inziens nergens op slaan-bvb.de Illuminati praten met de "goden (Aliens?)" en de Knights Templar waren de militaire tak van de Priorij van Sion en bewaakten de restanten van het lichaam van Jesus Christus.
Onzin mijns inziens (misschien heeft Dan Brown zijn miljoenen deels aan Cooper te danken.).Over dit deel van Coopers literatuur ben ik geenszins onder de indruk,wat ik zijn grote verdienste vind heb ik reeds meermaals gemeld.

Dit vind ik dus zeer onwaarschijnlijk.De term Illulminati om het netwerk van geheime genootschappen te omschrijven vind ik al veel te vaag...wie van de Vrijmetselaars bvb. is Illuminati en wie niet?
(...)

Mijns inziens is de term Illuminati afgeleid van de Order of the Illuminati van Adam Weishaupt.

(...)
(...)
Ik ben mits het volgens mij geen tastbare groep is en enkel verwarring en vaagheid schept een beetje tegen de term Illuminati gekant.Daarom refereer ik ook nooit naar de Illuminati,maar naar de elite of de NWO.
Zij zijn volgens mij voornamelijk de adel en dan voornamelijk de adel die al eeuwen in de adelstand is verheven en al eeuwen tot de machtigen der aarde behoren.Het lijkt me logisch dat zij overal bij betrokken waren,ze sturen de wereld mee,al eeuwen lang en kennen het klappen van de zweep.Nietsontziend streven naar meer wordt hen met de paplepel ingegoten,anders zouden ze er niet zo lang blijven.Door te interhuwelijken en zakenrelaties met andere adel en mensen die de macht hebben de wereld bij te sturen (internationale bankiers,grootindustrielen...van wie er veel ook adel zijn of die er in verheven worden) werden/worden ze een steeds hechtere kliek.Bij die kliek zijn mijns inziens het neoliberale establishment van de VS gevoegd,wederom door te interhuwelijken en intieme zakenrelaties,een streven naar meer,fusies waar alle betrokken partijen beter van worden.Ik geloof dat hun macht en geld voornamelijk afkomstig is door hun rol in de controle over de grondstoffen,het bankwezen en de financiele wereld en de drugtrafiek.Hun controle over de politiek,de media en de zakenwereld is daar mijns inziens een eerder logisch gevolg van.
Waar ik me op baseer om te denken dat een NWO er is is dat we de wereld duidelijk zien evolueren in de richting die in de NWO theorieën als doel wordt omschreven-wegvallen van de souvereiniteit van naties,eenheidsmunt,RFID,microchips,politiestaatwe tten....die zaken lijken ver weg,maar na een conflikt zijn ze plots een stuk dichterbij en dat conflikt lijkt me nu al redelijk onvermijdelijk.Dat er een machtige elite is die de wereld tracht te sturen,waartoe dynastieën behoren die al eeuwen tot de machtigen der aarde behoren,dat die dynastieën en families meer macht en $$ willen,dat ze die verkrijgen door interhuwelijken en zakenrelaties te verstevigen,dat ze niks inzitten met de medemens...dat zijn zaken waar mijns inziens niet aan kan getwijfeld worden en dat is de basis van wat wij hier zeggen.Bepaalde mensen zouden uit zo'n conflikt voordeel halen en het is dus redelijk naïef te denken dat ze er niet (gezamenlijk) voor lobbieën.
Mooi dat u dat eens allemaal op een rijtje zet.
Ik zal uw poging om de gemeenschappelijke kenmerken van de illuminati (of liever de "NWO"-elite) enigszins te omschrijven bewaren voor evt. verdere discussie.

U houdt het dus voornamelijk op de eeuwenoude adelijke families en dynastieën, aangevuld met hun zakenrelaties.

Vermoedelijk denkt u onder meer ook aan de Habsburgers uit de 15de-16de eeuw, die het bijvoorbeeld tot Rooms-duitse keizer brachten (Karel V) via een volledig omgekochte verkiezing door een college van vooral Duitse vorsten. Toen gaf het geld van de Duitse bankiersfamilie Fugger de doorslag.

Maar anderzijds hebben diezelfde vorsten nog geen 10 jaar later troepen naar Rome gestuurd of gesteund om in de naam van keizer Karel een vreselijk orgie van geweld aan te richten (sacco di Roma). En andere grote Europese adellieden, zoals de koning van Frankrijk en die van Engeland zaten zeker niet in hetzelfde complot als Karel V (hoewel er wel duchtig aan "interhuwelijken" werd gedaan).
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 00:37   #8064
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Ik vond het artikel weer waarin ondermeer staat dat een aantal Israëlische non-profitorganisaties met de steun van de Israëlische regering een website openden waarop pro-Israëlische internetters worden aangespoord om zich te mengen in virtuele discussies.

Giyus – wat staat voor 'Give Israel Your United Support' - mikt op 100.000 propagandisten.

Wie zich inschrijft op de website giyus.org krijgt een waarschuwing telkens ergens op het net het imago van Israël in gevaar is in een discussie of in een poll. Het systeem werkt via een programmaatje 'Megaphone' dat een schermpje doet oplichten met de bewuste link.

Vandaar dat ik dacht dat de voortdurende beschuldigingen van 'antisemitisme' op dit forum ook daarmee iets te maken konden hebben.
Tijdens een discussie was er tevens verwezen naar de website van Likoud Nederland en op de website van Likoud Nederland vond ik een tekst waarin stond dat de protocollen van Zion de basis waren van het 'Nieuwe Antisemitisme'.
( http://www.likud.nl/persnl17a.html )
Ik kan mij natuurlijk vergissen...

--------

Gezocht: 100.000 internetters om propaganda te maken voor Israël

BRUSSEL -- Geen oorlog zonder oorlogspropaganda. Terwijl rechtse bloggers persfotografen onterecht beschuldigen van propaganda te maken voor Hezbollah, stoomt Israël een leger van internetters klaar om de propaganda-oorlog op het net te winnen.

De bewuste foto's (bron De Standaard)

Enkele foto's die genomen zijn na het bombardement op Qana zorgen voor deining in het wereldje van de bloggers. Een rechtse blogger beweert dat fotografen van AP en Reuters meespeelden in een propagandashow van Hezbollah. De blogger Richard North wijst op het tijdstip dat de foto's genomen werden. Ze tonen allen dezelfde reddingswerker die een kind van onder het puin haalt maar de eerste foto van Lefteris Pitarakis (AP) zou om 7u21 genomen zijn terwijl Mohammed Zaatari een gelijkaardige foto trok om 10u25. North insinueert dus dat de reddingswerker uren rondliep en poseerde met hetzelfde kind.

Onzin, repliceren de geviseerde persagentschappen. Volgens directeur fotografie van AP Santiago Lyon kan je niet voortgaan op de tijdsaanduidingen omdat die niet slaan op het tijdstip dat de foto genomen wordt, maar wel op het moment dat de foto's gepubliceerd worden. Het belette de rechtse Amerikaanse talkshow host Rush Limbaugh niet om te keer te gaan tegen “de fotografen die graag meedoen aan propaganda”.

Ondertussen worden pro-Israëlische internetters aangespoord om zich te mengen in de virtuele discussie over de oorlog in Libanon. Wie zich inschrijft op de website giyus.org krijgt een waarschuwing telkens ergens op het net het imago van Israël in gevaar is in een discussie of in een poll. Het systeem werkt via een programmaatje 'Megaphone' dat een schermpje doet oplichten met de bewuste link.

Giyus – wat staat voor Give Israel Your United Support - mikt op 100.000 propagandisten. Volgens de teller op de website zijn er nu al 15.000 mensen die het systeem gebruiken. De website werd opgericht door een hele reeks Israëlische non-profitorganisaties, maar kan ook rekenen op de steun van de Israëlische regering. Amir Gissin, de Israëlische PR-directeur van het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken, roept iedereen op om een inspanning te doen. “We hebben 100.000 Megaphone gebruikers nodig om het verschil te maken.”

Christophe Callewaert
4.8.2006

http://www.indymedia.be/en/node/3407
Oud 27 augustus 2006, 10:13   #8065
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Hier een prachtige analyse van het Amerikaans conspirationisme door Richard Hofstadter. (Veel te lang om te copy-pasten.)

Het is een analyse uit de jaren 1960, toen de Sovjet-Unie de boeman was.
Leuk is vast te stellen hoe persistent de conspirationistische themas zijn. Alléén de boeman verandert van tijd tot tijd (in de 18de en 19de eeuw de Vrijmetselaars en de Katholieken, in de 20ste de Sovjet-Unie en de New Deal).

De historische voorbeelden die hij geeft zijn ook leuk voor de trouwe volgers van deze thread, want ze zijn allen hier al aan bod geweest!

Zijn conclusie is een pareltje (het hele artikel eigenlijk):

Citaat:
This glimpse across a long span of time emboldens me to make the conjecture—it is no more than that—that a mentality disposed to see the world in this way may be a persistent psychic phenomenon, more or less constantly affecting a modest minority of the population. But certain religious traditions, certain social structures and national inheritances, certain historical catastrophes or frustrations may be conducive to the release of such psychic energies, and to situations in which they can more readily be built into mass movements or political parties.

In American experience ethnic and religious conflict have plainly been a major focus for militant and suspicious minds of this sort, but class conflicts also can mobilize such energies. Perhaps the central situation conducive to the diffusion of the paranoid tendency is a confrontation of opposed interests which are (or are felt to be) totally irreconcilable, and thus by nature not susceptible to the normal political processes of bargain and compromise.

The situation becomes worse when the representatives of a particular social interest—perhaps because of the very unrealistic and unrealizable nature of its demands—are shut out of the political process. Having no access to political bargaining or the making of decisions, they find their original conception that the world of power is sinister and malicious fully confirmed. They see only the consequences of power—and this through distorting lenses—and have no chance to observe its actual machinery.

A distinguished historian has said that one of the most valuable things about history is that it teaches us how things do not happen. It is precisely this kind of awareness that the paranoid fails to develop. He has a special resistance of his own, of course, to developing such awareness, but circumstances often deprive him of exposure to events that might enlighten him—and in any case he resists enlightenment.

We are all sufferers from history, but the paranoid is a double sufferer, since he is afflicted not only by the real world, with the rest of us, but by his fantasies as well.
Oud 27 augustus 2006, 13:00   #8066
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Dat er in de tekst "zaken staat die uitkomen" is een dooddoener. De meeste gebeurtenissen uit de 20ste eeuw staan er niet in.
Bovendien stellen jullie de VN gelijk aan een oppermachtige wereldregering in wording om zo "uitgekomen voorspellingen" in de Protocollen terug te vinden. Deze visie op de VN is echter heel betwistbaar, en wordt door de feiten niet ondersteund.
Het is niet wat wij de V.N aan wereldregering gelijkstellen. Bekijk de uitspraken hieromtrent door bekende personen. Het is zwart op wit duidelijk dat het zo bedoeld is.
Oud 27 augustus 2006, 13:03   #8067
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Hierbij een karikatuur van de nordics en the greys zoals beloofd. Het zijn dus niet de originele tekeningen. Wel zijn ze gebaseerd op de originelen. Let op de raciale kenmerken.
Wat een bullshit, die tekening is regelrechte laster. Greys met kromme neuzen komen totaal niet voor in Behold a Pale horse! Deze tekening is gebaseerd op pure fantasie.
Oud 27 augustus 2006, 13:05   #8068
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is niet wat wij de V.N aan wereldregering gelijkstellen. Bekijk de uitspraken hieromtrent door bekende personen. Het is zwart op wit duidelijk dat het zo bedoeld is.

Jij kijkt naar een voorgekauwde arbitraire selectie van contexloze citaten, ik naar 60 jaar verifieerbare feiten.
Oud 27 augustus 2006, 13:14   #8069
exodus

Standaard

Citaat:

Jij kijkt naar een voorgekauwde arbitraire selectie van contexloze citaten, ik naar 60 jaar verifieerbare feiten.
Generiek tegenargument dat geen brol waard is.
Oud 27 augustus 2006, 13:17   #8070
exodus

Standaard

Citaat:
Leuk is vast te stellen hoe persistent de conspirationistische themas zijn. Alléén de boeman verandert van tijd tot tijd (in de 18de en 19de eeuw de Vrijmetselaars en de Katholieken, in de 20ste de Sovjet-Unie en de New Deal).

De historische voorbeelden die hij geeft zijn ook leuk voor de trouwe volgers van deze thread, want ze zijn allen hier al aan bod geweest!

Het communisme is ook een product van de NWO, dit kan aangetoont worden met feiten. Maar dan moet je wel even lezen (zie de boeken van prof. Anthony Sutton).

Verder ardesseert het artikel geen feiten. Het is standaard opsomming van de samenzweringstheorien en ervan uitgaan dat ze zoiezo verkeerd zijn omdat ze door paranoiden gemaakt zouden zijn.
Oud 27 augustus 2006, 13:17   #8071
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Generiek tegenargument dat geen brol waard is.
Oh neen.

De realiteit verandert men nu eenmaal niet met een voorgekauwde arbitraire selectie van contexloze citaten. Dat is een elementair principe van degelijk onderzoek. Eén van de vele punten die net het verschil maken tussen believers en rationele denkers.
Oud 27 augustus 2006, 13:20   #8072
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het communisme is ook een product van de NWO, dit kan aangetoont worden met feiten. Maar dan moet je wel even lezen (zie de boeken van prof. Anthony Sutton).

Verder ardesseert het artikel geen feiten. Het is standaard opsomming van de samenzweringstheorien en ervan uitgaan dat ze zoiezo verkeerd zijn omdat ze door paranoiden gemaakt zouden zijn.
Ik vrees dat je geen woord van het artikel hebt begrepen. De eerste paragraaf van jouw post illustreert overigens perfect wat het artikel beschrijft.
Oud 27 augustus 2006, 13:29   #8073
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier een prachtige analyse van het Amerikaans conspirationisme door Richard Hofstadter. (Veel te lang om te copy-pasten.)

Heel up to date Hoe diep ga je nog graven?
Oud 27 augustus 2006, 13:35   #8074
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Heel up to date Hoe diep ga je nog graven?
Dat is het juist.

De analyse uit 1964 beschrijft perfect de NWO-believers. Zowel die van 200 jaar geleden (onder een andere naam) als die van nu.

Toch merkwaardig dat je nooit komt zagen wanneer de NWO-believers heel geregeld teksten en "citaten" uit de 19de eeuw als "argument" gebruiken. Maar soit, we zijn dit hier gewoon. Dit soort inhoudsloze posts verandert niets aan de realiteit en is een reactie eigenlijk nauwelijks waard. Bij deze ...

Laatst gewijzigd door Firestone : 27 augustus 2006 om 13:37.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 13:43   #8075
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is het juist.

De analyse uit 1964 beschrijft perfect de NWO-believers. Zowel die van 200 jaar geleden (onder een andere naam) als die van nu.

Toch merkwaardig dat je nooit komt zagen wanneer de NWO-believers heel geregeld teksten en "citaten" uit de 19de eeuw als "argument" gebruiken. Maar soit, we zijn dit hier gewoon. Dit soort inhoudsloze posts verandert niets aan de realiteit en is een reactie eigenlijk nauwelijks waard. Bij deze ...
In die zin heeft Salmon misschien wel een beetje gelijk met zijn opmerking dat het gevaar Bush (en zijn clan) ook te maken heeft met zijn opvatting van de "orde" die hij graag in de wereld zou scheppen, zonder dat er een bewijs is dat die opvatting iets van doen heeft met een eeuwenoude en wereldomvattende geheime samenzwering.
Oud 27 augustus 2006, 13:49   #8076
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is het juist.

Hoe kan je het hedendaags 'conspirationisme' gaan bespreken door een rapport van 1964?
  • 9-11 is de meest gedocumenteerde ramp allertijden, er stonden meer camera's op gericht dan er slachtoffers zijn bij gevallen
  • internet bestond nog niet dus was er ook geen mogelijkheid om er informatie over te verzamelen
  • de maatschappij stond toenertijd totaal anders ingesteld, cfr quote in bijlage
Citaat:
The John Birch Society is attempting to suppress a television series about the United Nations by means of a mass letter-writing campaign to the sponsor,…The Xerox Corporation. The corporation, however, intends to go ahead with the programs.… The July issue of the John Birch Society Bulletin…said an “avalanche of mail ought to convince them of the unwisdom of their proposed action—just as United Air Lines was persuaded to back down and take the U.N. insignia off their planes.” (A United Air Lines spokesman confirmed that the U.N. emblem was removed from its planes, following “considerable public reaction against it.”)
Birch official John Rousselot said, ”We hate to see a corporation of this country promote the U.N. when we know that it is an instrument of the Soviet Communist conspiracy.”

Laatst gewijzigd door Gun : 27 augustus 2006 om 13:49.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 13:50   #8077
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe kan je het hedendaags 'conspirationisme' gaan bespreken door een rapport van 1964?
  • 9-11 is de meest gedocumenteerde ramp allertijden, er stonden meer camera's op gericht dan er slachtoffers zijn bij gevallen
  • internet bestond nog niet dus was er ook geen mogelijkheid om er informatie over te verzamelen
  • de maatschappij stond toenertijd totaal anders ingesteld, cfr quote in bijlage
Waar meng jij je nu weer mee dit is een discussie die jou niet aangaat...of vergis ik mij?(vanuit wat u gelooft!)
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 13:51   #8078
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Waar meng jij je nu weer mee dit is een discussie die jou niet aangaat...of vergis ik mij?(vanuit wat u gelooft!)
Juist
Oud 27 augustus 2006, 13:53   #8079
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist

Citaat:

Wat het NWO-verhaal betreft dat daar aan kan gekoppeld worden kan ik alleen maar bevestigen, op basis van mijn kennis, dat er inderdaad machten zijn boven de door ons democratisch verkozenen die de touwtjes in handen hebben. Zit ik op dezelfde lijn als Lex, Pindar en Exodus? Neen, duidelijk niet want ik heb me daar nog bij lange niet zo in verdiept als die 3 musketiers.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 14:00   #8080
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Largo_W, u bent echt wel een puberale domme wortel

Stop met u zo aan te stellen, u maakt er enkel uzelf belachelijk mee

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be