![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8124 |
Banneling
|
![]() Ze gaan eerst iets wegstemmen dat ze niet kunnen wegstemmen volgens jou en daarna gaan ze stemmen voor een delay waar ze volgens jou ook niet kunnen voor stemmen, maar dat is wat gaat gebeuren.
Maw het zijn de MP's die het zaakje aan het 'overnemen' zijn van de PM. Welke nieuwe mogelijkheden dat dan vervolgens opent, dat moeten we dan nog zien (gebeuren) Maar ik begrijp je wel Als No Deal morgen wordt afgewezen, is het nog steeds zinloos. Er moet een meerderheid zijn voor iets om te voorkomen dat Groot-Brittannië chaotisch uitcrasht. Maar een meerderheid voor wat? Een verlenging? Met welk doel? Brexiteers zullen nooit akkoord gaan met een langdurige verlenging met alle gevaren van dien en de rest zal nooit instemmen met een korte verlenging (noch naar alle waarschijnlijkheid zal de EU dit doen). Ze zijn nu in elk geval - en dank zij May extreem laat- bezig zijn met door de noodzakelijke eliminatie van de opties te gaan. We zien dan wel wat er dan uit de bus komt: Welk delay voorstel en afwijzing of goedkeuring van het delay voorstel. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2019 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8126 |
Banneling
|
![]() En Corbyn wilt een nieuwe deal onderhandelen, maar bij de EU hebben ze duidelijk gemaakt: geen onderhandelingen meer.
En op 2 maand krijg je dat ook niet rond. Dat duurt maanden, zo een nieuwe deal. No deal of revoke A50, dat zijn de enigste twee opties voort moment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8127 | |
Banneling
|
![]() Nope
Zie mijn edit. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Labour leader Jeremy Corbyn accused May of running down the clock on Brexit"
Die heeft het door, May is tijd aan het opvullen. Al die stemmingen dienen tot niets, op 29 maart is het exit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8130 |
Banneling
|
![]() ![]() Bij de werknemers van autofabrieken, van logistieke bedrijven, importeurs en exporteurs, maakbedrijven, enz...moet de stront nu toch los uit de billen lopen veronderstel ik ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8133 |
Banneling
|
![]() Nissan kondigt aan dat ze hun luxemerk infinity weghaalt uit Sunderland.
Seffes de Leaf ook nog en tis daar klaar, duizenden doppers er bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als die clowns blijven is het ermee afgelopen, met de EU. Ze hebben dan telkens het akkoord nodig van die kwiebussen. Vroeger was dat al moeilijk, maar nu gaat dat niet meer te doen zijn. De deal mag soft zijn, maar het is nu absoluut noodzakelijk dat de Britten de EU instellingen als beslissingsnemer verlaten. Of dat nu Noorwegen of Ethopie-achtig is, is van minder belang. Hoe softer, hoe beter voor de economie. Maar ze moeten wel uit de EU weg. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2019 om 05:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik duim voor "no deal" maar daar is ook eigenlijk geen meerderheid voor en DUS is er een meerderheid om art 50 in te trekken, zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8137 |
Banneling
|
![]() Vijf minuten politieke moed.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 13 maart 2019 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het al gezegd: op 29 maart zet May het parlement voor het blok: No Deal of Art.50 intrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om parcifal's fantastische analogie verder te zetten: stel U voor dat die vroegere penningmeester van de club, die altijd al de pret kwam bederven, en nu al twee jaar de anderen staat uit te schelden in het deurgat terwijl hij het clubhuis aan het onderpissen is, op 't einde zijn broek terug toedoet, de deur dicht doet, door de plassen urine stapt en terug als penningmeester aan tafel komt zitten ? Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2019 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest dat gebeuren dan davert de UK politiek wel op zijn grondvesten. |
|
![]() |
![]() |