Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2006, 08:43   #8121
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Zoals beloofd:

http://www.thewatcherfiles.com/william_cooper.htm

http://www.t0.or.at/mutilate/krill.h...iting%20Nordic

De eerste quote is een opsomming van Bill Cooper zelf.
De link erna is van een pro-Cooper-site
De quotes met de beschrijvingen van de Nordics en de Greys is een letterlijke tekst van Bill Cooper zelf.
Daaronder de link waar het vandaan komt (Zijn eigen site)
Tussen de beschrijvingen van de typen staat een verklaring opgenomen van een Nordic. Let op het door mij vetgemaakte stukje: Uitverkoren volk.
Informatie die totaal uit de context is gerukt. Slaat geenszinds in het oorsprongelijke verhaal die zei dat de Greys express kromme neuzen hadden om ze met het kenmerk van Joden te vergelijken. LARGE NOSED is nog iets anders dan kromme neuzen. Er zijn ook Grey types in de ufologie die geen neuzen hebben. Die larged nosed greys worden zo genoemd omdat ze neuzen hebben, in tegenstelling tot de rest. Bovendien zijn de NORDICS niet de "redders" zoals in de oorsrponkelijke aantijgingen wordt vermeld.

Het is totaal belachelijk hoe iemand hier anti-semitisme kan inzien, de fantasie slaat op hol.
Oud 28 augustus 2006, 08:45   #8122
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Bedankt voor je informatie Exodus. Heb het allemaal gecopieerd en in mijn archief gestoken.

Heb je dat filmpje gezien waarin G. Bush staat te liegen over de zogezegde 'hate speech' ?
Je moet de opname wel met een beetje humor bekijken alhoewel de gelaatsuitdrukkingen van Bush en wat hij er allemaal bij mompelt eigenlijk al lachwekkend genoeg zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=xbQheEOXScE
Hoe hij reageerd verraad inderdaad veel. Hij antwoord zelfs niet op de oorspronkelijke vraag. Hij krijgt het zeer benauwd en kan zelfs niet op zijn woorden komen als hij geconfronteerd wordt met het feit als zou hij geavanveerde voorkennis hebben van 9/11.

Hoe je het draait of keert, de reactie van Bush sluit geheel aan bij hetgeen wij hier zeggen.
Oud 28 augustus 2006, 10:10   #8123
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Hoe hij reageerd verraad inderdaad veel. Hij antwoord zelfs niet op de oorspronkelijke vraag. Hij krijgt het zeer benauwd en kan zelfs niet op zijn woorden komen als hij geconfronteerd wordt met het feit als zou hij geavanveerde voorkennis hebben van 9/11.

Hoe je het draait of keert, de reactie van Bush sluit geheel aan bij hetgeen wij hier zeggen.
Dit is echt te belachelijk! Hij wordt onrechstreeks aangevallen voor voorkennis van de dramtische gebeurtenissen van 9/11 en hij weet natuurlijk niet wat gezegt...

Stel nu ik kom naar jou en zeg dat jij iemand vermoord hebt (let ik ZEG het ik vraag het niet) wat is je antwoord?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:21   #8124
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Dit is echt te belachelijk! Hij wordt onrechstreeks aangevallen voor voorkennis van de dramtische gebeurtenissen van 9/11 en hij weet natuurlijk niet wat gezegt...

Stel nu ik kom naar jou en zeg dat jij iemand vermoord hebt (let ik ZEG het ik vraag het niet) wat is je antwoord?
Kijk eens naar zijn lichaamstaal, hij is zo oncomfortabel als wat, net als een jongetje die net gesnapt op een leugen. Hij antwoord trouwens niet op de originele vraag. Want de vraag was of hij het HATE speech vond.
Oud 28 augustus 2006, 10:22   #8125
largo_w

Standaard

Citaat:
Kijk eens naar zijn lichaamstaal, hij is zo oncomfortabel als wat, net als een jongetje die net gesnapt op een leugen. Hij antwoord trouwens niet op de originele vraag. Want de vraag was of hij het HATE speech vond.
Of iemand die geshoct is door wat men in zijn schoenen steekt?
Oud 28 augustus 2006, 10:24   #8126
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Ruikt dit naar terughoudendheid?
nog even ruiken:
"ja, inderdaad een zekere onzekerheid in u stemmetje..."
Juist.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:26   #8127
exodus

Standaard

Citaat:
Of iemand die geshoct is door wat men in zijn schoenen steekt?
DAt geloof je toch zelf niet. Hij is ongemakkelijk, alsof hij iets te verbergen geeft. Dit is niet geshokeerd zijn.

Maar kijk hier, toen Alex Jones hem confronteerde over de NWO en de CFR waar hij lid van was, toen was hij niet geshokeerd hoor. Toen keek hij veelzeggend naar zijn body guards en is Alex Jones afgevoerd:

http://www.youtube.com/watch?v=NOrd-dai0DI

Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2006 om 10:27.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:32   #8128
largo_w

Standaard

Citaat:
DAt geloof je toch zelf niet. Hij is ongemakkelijk, alsof hij iets te verbergen geeft. Dit is niet geshokeerd zijn.

Maar kijk hier, toen Alex Jones hem confronteerde over de NWO en de CFR waar hij lid van was, toen was hij niet geshokeerd hoor. Toen keek hij veelzeggend naar zijn body guards en is Alex Jones afgevoerd:

http://www.youtube.com/watch?v=NOrd-dai0DI
Nen onbeleefden boer dienen Jones (en nu zeker stinkend rijk!)...

Het is niet alsof hij iets te verbergen heeft dat ziet alleen u zo en de mensen die die tape samenstelden. Het is geshokeerd zijn...
Oud 28 augustus 2006, 10:40   #8129
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In interviews met Prins Bernard, een van de oprichters van de Bilderberg-Conferenties, heeft hij meermalen openlijk gezegd dat er een gedeelte van de bijeenkomst NIET open is voor de pers. De reden van de conferenties is dat wereldleiders open met elkaar moeten kunnen overleggen zonder terughoudendheid. Ideeen kunnen zo aan elkaar getoetst worden zonder dat men openlijk erop wordt afgerekend.
Trouwens, als regeringsleiders stiekum willen overleggen dan lukt ze dat heus wel.

ok en dat geloof jij dus omdat het gezegd is door Zijne Koninklijke Laagheid
Prins Bernard??? Die notabene geld voor het wereldnatuurfonds doorsluisde naar terroristische kampen in Zuid Afrika?

Ja wat moet ik nu nog zeggen? Ik kan je niet erg serieus nemen

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:42   #8130
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht

Prins Bernard??? Die notabene geld voor het wereldnatuurfonds doorsluisde naar terroristische kampen in Zuid Afrika?

Pin d'Ar
Wow, wat komt hier plots binnengeramd?
Die vragen zijn niet naar mij denk ik dus ik antwoord niet ...
Oud 28 augustus 2006, 10:46   #8131
exodus

Standaard

Jones over 9/11 en de NWO op C-span, kort maar krachtig:

http://www.youtube.com/watch?v=AqAjh7ti6Yg
Oud 28 augustus 2006, 10:46   #8132
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Beste Exodus,
Nu zeg je dit:

Citaat:
Informatie die totaal uit de context is gerukt. Slaat geenszinds in het oorsprongelijke verhaal die zei dat de Greys express kromme neuzen hadden om ze met het kenmerk van Joden te vergelijken. LARGE NOSED is nog iets anders dan kromme neuzen. Er zijn ook Grey types in de ufologie die geen neuzen hebben. Die larged nosed greys worden zo genoemd omdat ze neuzen hebben, in tegenstelling tot de rest. Bovendien zijn de NORDICS niet de "redders" zoals in de oorsrponkelijke aantijgingen wordt vermeld.

Het is totaal belachelijk hoe iemand hier anti-semitisme kan inzien, de fantasie slaat op hol.
Eerder zei je dit:

Citaat:
Dit klopt geenszins. Het boek gaat niet over zo'n strijd. Bovendien is het duidelijk voor iedereen die een beetje vertrouwd is met ufologie dat Greys geen grote neuzen hebben, ze hebben helemaal geen neuzen. De Nordics worden gewoon genoemd als vredelievend alien ras dat zou bestaan. Bovendstaande stukje in de review raakt kant noch wal en is enkel bedoeld om te discrediterern.
Hmm, blijkbaar is er dus wél zo'n verhaal en blijkbaar hebben de greys tóch een neus. De opmerking over het 'uitverkoren volk' laat je voor het gemak ook maar even liggen.

Joh, laten we de discussie maar sluiten.
Ik heb nu zelf de geschriften van de heer Cooper gelezen en mijn eigen conclusies getrokken. Die komen overeen met die uit de media.
Het zijn trouwens niet alleen deze passages. Een beetje kritische lezer ziet de overeenkomsten wel tussen de werkwijze van de 'long-nosed greys' en de werkwijze zoals beschreven in de Protocollen.

Laten die protocollen nu net ongewijzigd gepubliceerd zijn in de tweéde versie. Alleen zijn dan de greys en nordics verdwenen en moet het woord 'joden' worden vervangen door 'illuminati', overigens nog steeds met Rothschilds en 'internationale bankiers' in de hoofdrol.

Voor mij is het duidelijk uit welke bronnen de heer Cooper putte. Voor jou nog steeds niet.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:49   #8133
largo_w

Standaard

Citaat:
Jones over 9/11 en de NWO op C-span, kort maar krachtig:

http://www.youtube.com/watch?v=AqAjh7ti6Yg
Haha, dienen jones is om van te gieren... Hoe zou zijn huis eruit zien?
Je filmpjes zijn zeer leuk maar wel een beetje eentonig...(en dan bedoel ik ook letterlijk "één toon"...)
Oud 28 augustus 2006, 10:50   #8134
exodus

Standaard

Alex Jones interviewt David Gergen over zijn connecties met de Bohemian Grove. Gergen kan er niet mee lachen en hij wordt heel boos. Bohemian Grove is taboe:

http://www.youtube.com/watch?v=GuNMQL_o3-A

Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2006 om 10:50.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:54   #8135
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht

Pin d'Ar
Hallo? Uh, Pindar?
Prins Bernard zegt hetzelfde als jij: 'Op een groot gedeelte van de Bilderberg-conderenties wordt de pers niet toegelaten.'

Het is dus geen groot geheim dat hier door jullie wordt onthuld.

En denk jij nu echt, dat als regeringsleiders elkaar 'stiekum' zouden willen spreken zonder dat wij er iets vanaf weten, dat dat dan niet zou lukken?
Oud 28 augustus 2006, 10:56   #8136
largo_w

Standaard

Citaat:
Alex Jones interviewt David Gergen over zijn connecties met de Bohemian Grove. Gergen kan er niet mee lachen en hij wordt heel boos. Bohemian Grove is taboe:

http://www.youtube.com/watch?v=GuNMQL_o3-A
Die Gergen heeft goed geantwoord! Nen dikken boer!

Die filmpjes van die rituelen zijn wel ook leuk spijitg dat ze zo wazig zijn natuurlijk...

Dienen Jones is niet te schatten... Meer filmpjes van dendienen?

Doet me denken aan american funiest home videos

Laatst gewijzigd door largo_w : 28 augustus 2006 om 10:57.
Oud 28 augustus 2006, 11:01   #8137
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:

Voor mij is het duidelijk uit welke bronnen de heer Cooper putte.
Zoals Exo zei:de meeste Greys hebben geen neus.Daarmee bedoelt hij dt ze geen uitsteeksel hebben als neus,maar slechts gaatjes.Vandaar dat de Greys die wel een neus hebben Long Nosed Greys genoemd worden (niet krom en daarom niet per sé lang,wel lang in vergelijking met).

Dat Cooper zijn info uit antisemitische schrijfsels haalde is nergens op gebaseerd.
Oud 28 augustus 2006, 11:03   #8138
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
En denk jij nu echt, dat als regeringsleiders elkaar 'stiekum' zouden willen spreken zonder dat wij er iets vanaf weten, dat dat dan niet zou lukken?
Niet met honderden tegelijk.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2006 om 11:03.
Oud 28 augustus 2006, 11:11   #8139
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallo? Uh, Pindar?
Prins Bernard zegt hetzelfde als jij: 'Op een groot gedeelte van de Bilderberg-conderenties wordt de pers niet toegelaten.'

Het is dus geen groot geheim dat hier door jullie wordt onthuld.

dat is niet wat ik zeg!!!! Ik zeg dat de top van de meeste officiele media
in het complot zit. Of via de Bilderberg groep of via de Council of Foreign relations en andere organisaties sluit ik ook niet uit.
Wat dus de officiele media veel minder betrouwbaar maakt.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 11:15.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 11:14   #8140
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Niet met honderden tegelijk.
Ach, als ze al honderden jaren bezig zijn zoals jullie zeggen, draaien ze hun hand niet om voor een geheim conferentietje ergens in the middle of nowhere. Met al die dubbelgangers moet dat zeker lukken .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be