![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is totaal belachelijk hoe iemand hier anti-semitisme kan inzien, de fantasie slaat op hol.
![]() |
![]() |
![]() |
#8122 | |
|
![]() Citaat:
Hoe je het draait of keert, de reactie van Bush sluit geheel aan bij hetgeen wij hier zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8123 | |
|
![]() Citaat:
Stel nu ik kom naar jou en zeg dat jij iemand vermoord hebt (let ik ZEG het ik vraag het niet) wat is je antwoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8124 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8125 |
|
![]() Of iemand die geshoct is door wat men in zijn schoenen steekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8126 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8127 | |
|
![]() Citaat:
Maar kijk hier, toen Alex Jones hem confronteerde over de NWO en de CFR waar hij lid van was, toen was hij niet geshokeerd hoor. Toen keek hij veelzeggend naar zijn body guards en is Alex Jones afgevoerd: http://www.youtube.com/watch?v=NOrd-dai0DI
Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2006 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8128 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet alsof hij iets te verbergen heeft dat ziet alleen u zo en de mensen die die tape samenstelden. Het is geshokeerd zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ok en dat geloof jij dus omdat het gezegd is door Zijne Koninklijke Laagheid Prins Bernard??? Die notabene geld voor het wereldnatuurfonds doorsluisde naar terroristische kampen in Zuid Afrika? Ja wat moet ik nu nog zeggen? Ik kan je niet erg serieus nemen Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8130 | |
|
![]() Citaat:
Die vragen zijn niet naar mij denk ik dus ik antwoord niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8131 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#8132 | ||
|
![]() Beste Exodus,
Nu zeg je dit: Citaat:
Citaat:
Joh, laten we de discussie maar sluiten. Ik heb nu zelf de geschriften van de heer Cooper gelezen en mijn eigen conclusies getrokken. Die komen overeen met die uit de media. Het zijn trouwens niet alleen deze passages. Een beetje kritische lezer ziet de overeenkomsten wel tussen de werkwijze van de 'long-nosed greys' en de werkwijze zoals beschreven in de Protocollen. Laten die protocollen nu net ongewijzigd gepubliceerd zijn in de tweéde versie. Alleen zijn dan de greys en nordics verdwenen en moet het woord 'joden' worden vervangen door 'illuminati', overigens nog steeds met Rothschilds en 'internationale bankiers' in de hoofdrol. Voor mij is het duidelijk uit welke bronnen de heer Cooper putte. Voor jou nog steeds niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8133 | |
|
![]() Citaat:
Je filmpjes zijn zeer leuk maar wel een beetje eentonig...(en dan bedoel ik ook letterlijk "één toon"...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8134 |
|
![]() Alex Jones interviewt David Gergen over zijn connecties met de Bohemian Grove. Gergen kan er niet mee lachen en hij wordt heel boos. Bohemian Grove is taboe:
http://www.youtube.com/watch?v=GuNMQL_o3-A
Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2006 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8135 | |
|
![]() Citaat:
Prins Bernard zegt hetzelfde als jij: 'Op een groot gedeelte van de Bilderberg-conderenties wordt de pers niet toegelaten.' Het is dus geen groot geheim dat hier door jullie wordt onthuld. En denk jij nu echt, dat als regeringsleiders elkaar 'stiekum' zouden willen spreken zonder dat wij er iets vanaf weten, dat dat dan niet zou lukken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8136 | |
|
![]() Citaat:
Die filmpjes van die rituelen zijn wel ook leuk ![]() ![]() Dienen Jones is niet te schatten... Meer filmpjes van dendienen? Doet me denken aan american funiest home videos ![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 28 augustus 2006 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8137 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat Cooper zijn info uit antisemitische schrijfsels haalde is nergens op gebaseerd.
![]() |
![]() |
#8138 |
Minister-President
|
![]() Niet met honderden tegelijk.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2006 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in het complot zit. Of via de Bilderberg groep of via de Council of Foreign relations en andere organisaties sluit ik ook niet uit. Wat dus de officiele media veel minder betrouwbaar maakt. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8140 |
|
![]() |
![]() |
![]() |