![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() The Windsor building en het hotel in Bejing hebben allebei zo hard gefikt dat ze terplekke hadden moeten smelten, waardoor er alleen nog een plas van gesmolten staal had moeten overblijven! ![]() Als je het NIST met hun "Thermal Expansion" mag geloven. Laatst gewijzigd door Infowarrior : 11 februari 2009 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enorme hoeveelheid verklaringen van brandweerlieden (ook op beeld) over WTC 7 worden structureel genegeerd omdat deze niet handig uitkomen in de complot story.
Waarom worden al die verklaringen van de genen die er bij waren en er over moesten beslissen niet meegewogen ? daar begrijp ik niets van . Of zeggen jullie "the were payd off" net als Jason B van Loose change ? En zodra er maar één getuige is die iets zegt wat de SUGGESTIE van een controlled demolition zou kunnen wekken wordt die enorm uitvergroot . "cherry picking evidence" noemen we dat . Er braken stukken van het gebouw af en het kraakte en piepte , het was al heel duidelijk dat het gebouw op instorten stond. Zo duidelijk dat ze de moeilijke beslissing moesten nemen om de zoektocht naar collegas in het puin van de torens moesten staken !! (Er was niemand anders die orders gaf dan de brandweer zelf die dag) En dan dit nog : De theorie achter een ontwerp is nog iets heel anders als de praktijk !! Titanic "the unsinkable" , zo was deze ontworpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zég eens mijn beste, kijk een keer terug naar de inslagpunten van de vliegtuigen op de WTC1 én WTC2 torens ...... En wat zie je mijn beste.....op WTC1 de noordtoren dus ligt het inslagpunt véél centraler dan in de WTC2 zuidtoren waar het vliegtuig zich véél meer naar rechts bevond op het moment van inslag... De vraag,waar stonden de corecolums,het hart en sterkte van het gebouw,en in welke toren werden ze door de inslag het zwaarst getroffen qua impact ,en welke stortte er uiteindelijk als eerste in ondanks het tijdsverschil van impact....diegene die centraal werdt geraakt of die andere..... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 februari 2009 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8126 | |
Staatssecretaris
|
![]() Waar zeg ik dat?
Citaat:
Ik had over z'n video een voorbeeld klaar, het allereerste uit de video infeite, maar ik heb me bedacht omdat het waarschijnlijk toch geen effect heeft. Als u het zelf niet opmerkt, dan kan dat alleen maar betekenen dat uw perceptie anders is, en daar bent u verantwoordelijk voor, niet ik. Die manier van werken is typisch voor die "debunking" video's, dezelfde manier van werken als Popular Mechanics infeite, een claim aanhalen en onderuit proberen te halen door middel van een heleboel feiten achterwege laten. Het is effectief voor 'fence-sitters' en zij die niet geïnformeerd zijn, meer niet. Types zoals Mark Roberts die iedereen proberen te overtuigen dat er geen vragen hoeven gesteld te worden is zal ik nooit begrijpen, laat staan vertrouwen. Laatst gewijzigd door Akufen : 11 februari 2009 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8127 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Iets afdoen als totale onzin kan iedereen. Het aantonen is moeilijker. Als jij zegt dat men bewijs moet leveren voor bepaalde dingen, dan vind ik dat jij eens met tegenbewijs mag afkomen dan ![]() Als er noch bewijs, noch tegenbewijs is voor iets, tja...dan komen we niet ver vrees ik. Citaat:
De Amerikaanse overheid heeft er nooit een geheim van gemaakt dat er (vermoedelijke - maar zoals we allemaal weten voor minstens 90% onschuldige) terroristen gevangen gehouden worden in Guantanamo. Dus WTC7 en Guantanamo kun je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nét hetzelfde zag je toch bij de verklaringen van Sibel Edmonds destijds... Mooi monddood gemaakt door de regering... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8130 |
Banneling
|
![]() Ik stelde een vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8131 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8134 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat zijn balken, niet kabels
![]() FEMA: "Evidence of a severe high temperature attack on the steel, including oxidation and sulfidation with subsequent intergranular melting" New York Times: "But that would not explain steel members in the debris pile that appear to have been partly evaporated in extraordinarily high temperatures" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8137 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit iets gehoord over 'kabels' die een gebouw overeind houden hoor. Kun je iets specifieker zijn aub? Want ik vrees dat niemand hier weet waar je het over hebt... [EDIT] Tenzij je balken bedoelt natuurlijk ![]() Kabels hebben over het algemeen een ronde doorsnede en zijn hoogstens een paar centimeter in diameter... Laatst gewijzigd door Insdeath : 11 februari 2009 om 01:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tja, dat is nu maar mijn mening hé,voor wat ze waard is natuurlijk... ![]() Ach ,al goed dat meningen mogen verschillen mijn beste.... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 februari 2009 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8140 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nooit zou ik WTC7 met een ander gebouw vergelijken, ik (net als u) kan niet zomaar verklaren "kijk deze is ingestort/blijven staan dus u hebt het fout over WTC7", er zijn zoveel variabelen; structuur, locatie, brandweer, tijd, materiaal, intensiteit, schade, enz... dat je zoiets niet zomaar kan verklaren. |
|
![]() |
![]() |