![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De top van de Bilderberg komt/kwam een per jaar samen in Antartica, Bron: Milton Cooper och achhhh nee nee niet schieten!!!!! ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8143 |
Banneling
|
![]() ook dubbel, weet niet waarom, ijn excuses
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8144 |
Banneling
|
![]() dubbel met excuses
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je leest niet wat ik schrijf Met u welnemen dan even hardop: DE TOP VAN DE MEESTE MEDIA ZITTEN IN HET COMPLOT DAT is wat ik zeg! Trouwens , een verdwaalde reporter die ECHT nieuws vermeld, daar zijn ze als de dood voor. en sorry voor de CAPS, maar ik probeer even door je eigen gefilter heen te komen, want je 'edit' bijna alles wat ik zeg Maar goedbedoeld voor alle duidelijkheid Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8146 |
Banneling
|
![]() Ik zag in een documentaire dat, voor de oorlog in Irak, de journalisten een soort van militaire opleiding kregen en in feite deel uitmaakten van het leger. Zij mochten alleen filmen wat er hen werd voorgeschoteld. Het leek eerder op het in scène zetten van verschillende taferelen voor een gewone commerciële film met dit verschil natuurlijk dat honderden miljoenen mensen deze filmbeelden op hun beeldbuis kregen te zien met de commentaar van het leger.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 augustus 2006 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
o.m. lid van de CIA zijn, Ik heb dit van mijn eigen bronnen, in dit geval Brian Desborough, maar het is een startpunt voor een onderzoek. en het bovenstaande doet me ook denken aan als ik TV kijk dat ik de reclame meer vetrouw dan het journaal voor mij is het journaal dit: EEN PROPAGANDA MACHINE VOOR DE ELITE (illuminati whatever) my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8151 |
Banneling
|
![]() Een vorbeeld:
Herrinert iemand zich nog het meisje en de irakese soldaten die de babies uit hun couveusses haalden en doodden??? Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8153 |
Banneling
|
![]() ja en die staan ook op deze site
ergens staat een quote van een journalist die zegt dat hij een prostituee is van de media. Heb hem ook nu niet paraat, mischien kij ik straks even en volg mijn volgende voorbeeld als je wilt, over Iraq, couveusses etc Pin d'' Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8154 |
Banneling
|
![]() en als je het echt dieper wil weten moet je dit lezen en dat moet je dan echt zelf doen
![]() ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zegt 'sommige journalisten zullen wel...' maar in dit geval werd het door het Amerikaanse leger en de Amerikaanse massamedia geörganiseerd. Ik hoef het zelfs geen 'complot' te noemen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8156 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Natuurlijk draaien ze er hun hand niet voor om.Het geheim houden is echter een ander paar mouwen.Er zijn bij de organisatie allicht honderden mensen betrokken,organisatie,beveiliging,voorzieningen-eten,onderdak...
![]() |
#8157 | |
|
![]() Citaat:
Je toont het boek 'Bias'. Ik bestrijd ook niet dat bevooroordeeld schrijven bestaat. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 28 augustus 2006 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8158 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de Werkgroep Morkhoven stelden wij vast dat enkele Vlaamse journalisten die zogenaamd op een 'objectieve wijze verslag uitbrachten' rond onze acties of het proces inzake Morkhoven-activist Marcel Vervloesem, voor Justitie werkten. Dat is ook ergens logisch. Gerechtsjournalisten zijn voor hun informatie immers grotendeels afhankelijk van hun bronnen bij Justitie. Ik denk dat dit systeem ook elders maar dan op een veel ruimere schaal van toepassing is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8160 | ||
Banneling
|
![]() ok dan, ter research
Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 11:50. |
||