![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tomaten, die zijn wel lekker met sla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Vreemdeling
|
![]() na het lezen van de 1ste paar pagina's dacht ik aan de hoeveelisteveel.be site. Die is tot mijn groot ongenoegen niet online.. anyway, daarop deed ik x aantal maanden geleden eens de test m.b.t cannabis.
Bleek uit de test dat ik verantwoord drugs gebruik. Het kan dus toch! Dat was voor mij de bevestiging.. ![]() Nee.. ongelooflijk hoe mensen nog altijd niet inzien dat cannabis de minste van de zorgen zijn die een jongere tegenwoordig mee geconfronteerd worden, en of onze bompa generation wel eens zou willen ophouden over langharig werkschuwtuig!! Vele mensen vinden het niet erg dat iemand anders blowt, maar wel als zoonlief splifftjes paft ![]() Twee maten, twee gewichten las ik onder andere hier. Net wat ik dacht! Als meneer vandeurzen mij wil onthouden van in belgie te blowen, wel, dan ga ik mijn geld opdoen in nederland. En dan kan de belgische economie wat mij betreft stikken! dank voor u waandacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
|
![]() Als ik wietrokend Vandeurzen tegenkom toevallig, ga ik in de goot liggen voor zijn ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Minister-President
|
![]() Sta mij toe daar niet mee akkoord te gaan.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
|
![]() Voorzekers! Met plezier zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
|
![]() Ik kan er echt niet bij dat mensen geen tomaten lusten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Minister-President
|
![]() Sta me toe dat te ontkennen. Nee, ik lust dat helemaal niet!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, maar als jij dan ten einde raad afkomt met 'dagverse marihuana' terwijl je marihuana eerst moet drogen om te kunnen roken, dan vraag je er een beetje achter. Je kan gerust zijn, je kan perfect marihuana kweken zonder lampen. Zoals ik al zei, de commercanten zullen lampen blijven gebruiken om rapper te kunnen oogsten. Maar de hobbykweker kan perfect zonder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar hij heeft wel de "dagverse" wied uitgevonden ![]() Paul Indien jij naar een Nederlandse coffeshop gaat en je vraagt 5 gr DAGVERSE wied, dan bellen ze die mannen met hun witte jassen op ![]() Laatst gewijzigd door Crochettie : 7 mei 2008 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
|
![]() We moeten een verstandiger drugbeleid uit de grond stampen, dat de problemen bij de wortel aanpakt.
1. waarom gebruiken mensen softdrugs en harddrugs? Niet vanuit filosofische of experimentele overwegingen, maar omdat ze gefrustreerd zijn. 2. waarom zijn mensen gefrustreerd? Omdat de sociale banden in onze maatschappij zijn doorgeknipt. 3. hoe kunnen we die sociale banden herstellen? Door op massale schaal goede drugs te introduceren die de mensen weer bijeen brengt. Dergelijke drugs zijn zeer divers: -bijvoorbeeld: enorme collectivistische massa-spelen (die hebben een zeer narcotisch effect op het lichaam, maar zijn geen chemische rommel) -bijvoorbeeld: enorme genotstempels waar volwassenen in alle rust en masse orgiastische lusten kunnen botvieren; dergelijk roes heeft zeer sterke narcotische effecten en zuivert en ontspant het lichaam -bijvoorbeeld: gigantische meditatieruimtes voor collectieve yoga; in hypermoderne wolkenkrabbers ontworpen door top-architecten, waardoor hypnotiserende ruimtes ontstaan (meditatie heeft een zeer narcotisch effect, maakt mensen intelligenter, toleranter en socialer) Enfin, er zijn vele manieren om burgerlijke drugs, die lichaam en geest kapotmaken, te vervangen door collectivistische drusg die lichamen en geesten bijeenbrengen. PS: toegegeven, het beeld van een in zijn natuurlijke nakie mediterende Vandeurzen is ondraaglijk, maar los daarvan begrijpt ge wat er bedoeld wordt.
Laatst gewijzigd door C2C : 7 mei 2008 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Gouverneur
|
![]() Iedereen is het er over eens dat tabak, alcohol en cannabis schadelijk zijn. Dit wil niet zeggen dat alles verbieden de juiste aanpak is. Draai het of keer het zoveel je wil: er gaan altijd mensen blowen. Wat is dan de juiste aanpak?
Oftewel kan je meer controles uitvoeren, gebruikers/dealers hard aanpakken en heel veel kosten maken. Het probleem is echter dat de pakkans erg klein blijft en de distributie goed georganiseerd is. Ik geloof niet dat dit een daling van het cannabisgebruik als gevolg zou hebben, enkel een (lichte) prijsstijging en disproportioneel zware gevolgen voor de kleine minderheid die vervolgd wordt. Oftewel kan je het legaliseren, de kwaliteit controleren, inkomsten genereren, een dialoog voeren met de (toch wel redelijk grote groep) gebruikers en de risico's bespreekbaar maken. Je zet het criminele millieu buitenspel, maakt de contacten met andere drugs moeilijker. Ik zie hier bv gebruikers die denken dat er geen teer zit in cannabis. Dat is helemaal te gek, cannabis rook is veel zwaarder dan tabakrook, dat merk je toch bij het inhaleren? Ik zie heel veel mensen naast elkaar praten maar weinig concrete oplossingen. Voor mij is de oplossing niet alleen het legaliseren maar ook het opzetten van een legale kweek en distributie methode. Dit moet gecombineerd worden met grote sensibiliseringscampagnes over de gevaarlijke bijwerkingen van overmatig gebruik op lange termijn.
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 8 mei 2008 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Minister-President
|
![]() En vooral inefficiënt.
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die gebruiken uit frustratie. Anderen uit filosofische of experimentele overwegingen. Nog anderen gewoon om te genieten. |
|
![]() |
![]() |