![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik reageerde op de post van djimi omdat ik het een leuk bericht vond, meer niet. Voor de rest ben ik de afgelopen dagen weinig op dit forum actief geweest dus uit mijn ''niet reageren'' mag u niet de conclusie trekken dat ik serieuze posts ''links laat liggen''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet serieus? Zeveraar. Op 95 % van mijn gemaakte punten hierboven hebt ge niet gereageerd. Waarom niet? Om dat ge er niks kunt tegen inbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier prutser. En dat geldt ook voor uw vriendje Hertog van Gelre. Na verschillende internationale media die ik al aangaf, komt nu ook De Morgen met deze stelling af (nog niet de mossad, maar komt op 'tzelfde neer natuurlijk). Ga nu bij De Morgen ook maar mekkeren en hen uitmaken voor antisemieten. http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...-aanslag.dhtml . Laatst gewijzigd door straddle : 10 januari 2010 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |||||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mooi, dat plaatst u voor mij in de hoek van de redelijken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik hierboven al zei, het conflict duurt voort omdat partijen zich blijven beroepen op historische rechten. Ook op dit forum zie je mensen oplossingen blokkeren omdat ''de Joden er geen recht op hebben'' of ''de Moslims er geen recht op hebben''. Het zal best maar er is geen alternatief. Goed, en dan nog eenmalig en (wellicht) ten overvloede: Ik ben geen partij in dit conflict. Ik ben geen Jood, geen moslim, geen belijdend Christen, geen koloniaal, geen imperialist. Islambashen is aan mij niet besteed hoewel ik wereldwijd wel een toenemende invloed van de politieke islam en het wahabisme bespeur. Ik probeer hier louter mijn kennis aan te scherpen door naar deugdelijke argumenten van anderen te kijken. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
|
![]() De laatste keer dat ik het deed was u niet gelukkig omdat er helemaal niets van uw ''argumenten'' overbleef. En tenzij u een combinatie van ''Het is algemeen geweten'' gevolgd door weer een onbewezen complottheorie een argument noemt zult u het met me eens zijn dat niets in uw berichten aanleiding geeft ze ''serieus'' te noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat jij over mij of mijn ''argumenten'' denkt laat me ijskoud kerel. Ik zal hier alternatieve persberichten en alternatieve zienswijzen blijven posten, wat jij er ook van vindt. En hoe meer je er zo belachelijk en leugenachtig op reageert, hoe meer ik tot op het bot zal gaan. Dus doe maar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Speciaal voor LiberaalNL, de zionistische bully:
dit had je al genegeerd: Citaat:
En hier wat D'ARTOIS zonet aangaf in een andere draad. Hoor het eens van een ander. De aanwijzingen blijven binnestromen dat het stinkt. Als ik het zeg is het antisemitisme he LiberaalNL! Ik zit namelijk te veel op uw etnocentrische kap! Citaat:
Eens kijken wat voor onzinnige repliek LiberaalNL er nu weer op zal geven. Verwacht in elk geval geen inhoudelijke reactie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook zijn positie op de Holocaust kan voor Europese ogen schokkend zijn, als een bepaalde historische gebeurtenis als propagandawapen gebruikt wordt door een vijandige staat, dan is het normaal dat je die probeert te minimaliseren. Iran, een land met zeer beperkte militaire capaciteiten, is volledig omsingeld door Amerikaanse legers en wordt bedreigd door Israël. Dan gaat het om het naakte overleven en alle middelen zijn daarbij goed. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar de huidige vlucht vooruit in de zelfvoedende profetiën van vervolgingswaan zijn daar geen eervolle bekroning van. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ja, ook ik ben een kind van mijn tijd en samenleving. Citaat:
Adding insult to injury, zoals nu gebeurt, zal geen oplossing bieden. Citaat:
Het zijn louter de grote aartsvijanden van het wahabisme, Syrië en Iran, die het verzet tegen Israël steunen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Jacques_Attali >> Jacques Attali (born 1 November 1943 in Algiers, Algeria) ... << Misschien is Kallikles wel een Algerijn? Indien dat zo zou zijn, verdient-ie toch wel ![]() ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde kan ook van mij gezegd worden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 januari 2010 om 22:25. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist door mijn positie "tussen twee stoelen" of liever "tussen alle stoelen, waar er stoelen zijn" zoals Schmitt zegt, ben ik juist verplicht om pluralist en perspectivist te zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verband tussen mij en jouw "Marokkaanse reljeugd"?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind niet dat dat zijn standpunten 'verklaart', maar het maakt wel begrijpelijker waarom hij bepaalde standpunten inneemt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |