![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag het ook uitleggen in het Frans als u dat beter ligt ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 19 april 2011 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Minister-President
|
![]() Zeg, Shadowke, wat scheelt er, jong? Iets verkeerd gegeten? Everytime zegt dat DH nog niet goed genoeg is als schijtpapier, en jij zegt dat hij rond de pot draait (allez, ik veronderstel dat dat de uitdrukking is die je wil bezigen). Daarna volgt een stukje pingpong om zeeziek van te worden tussen jou en Henri1 voor God weet welke reden, waarbij jij zelf een antwoord nog veel meer ontwijkt. Behalve dat ik niet eens zou weten welk antwoord je dan wel verwachtte van Everytime, zie ik een grote zwarte pot die de ketel verwijt dat hij wat roetvlekjes heeft.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
|
![]() Citaat:
ik heb dat aan de heer Henri1 van Groot-Luik al meermaals gezegd zonder resultaat: hij blijft mij er maar over aanvallen. dit zegt meer over zijn bedoelingen op dit forum dan over mijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#806 |
Minister-President
|
![]() We zouden hem misschien RIK kunnen noemen, of is dat een bewijs van nazigezindheid???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij onze Henri1 schat ik de kans dat hij het zo bekijkt vrij groot.
![]() |
#808 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij onze Henri1 schat ik de kans dat hij het zo bekijkt vrij groot.
![]() |
#810 |
Minister-President
|
![]() Sorry, Shadowke, je hebt me niet overtuigd. Zeker, Henri1 is soms een pijn in het poepgat, maar mij is evenmin duidelijk wat je nu nog verwacht van Everytime. En de vraag wat dat dan is, weiger je ook te beantwoorden. Als je al niet weet wat jij wil...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
|
![]() Citaat:
ook al meermaals uitgelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Minister-President
|
![]() En mag ik die dan ook kennen? Dat je Vlaamsnationalist en orangist bent, dat weet ik ook. Dat je allergisch bent aan Frans en franstaligen, is ook geen geheim. Net daarom snap ik niet goed wat je wil bereiken met je opmerking dat Everytime rond de pot draait.
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
|
![]() Citaat:
wel aan hun politieke elite en extremisten die denken dat het Nederlands een inferieure taal is. Everytime bestempelt het Vlaams nationalisme altijd als anti-Franstalig terwijl het dat niet is. daarmee bedoel ik rond de pot draaien. Laatst gewijzigd door Shadowke : 20 april 2011 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaamsnationalisme van BDW is rechts-liberaal. Ze kennen beter Frans dan wie ook. Wie zo naïef is te geloven dat het om taal gaat is een idioot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt hier al heel lang dat u een Vlaams-Nederlands "project" hebt. Wel, dan is het toch niet meer dan logisch dat u een oplossing hebt voor alle prangende vragen. U gaat me toch niet vertellen dat S.Z. maar "randanimatie" is en niet belangrijk is ? Hoe kunt u een project hebben zonder dat u voor essentiële zaken een antwoord hebt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is hier nu aan het trollen ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 21 april 2011 om 04:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gaat nu juist over oplossingen. Komaan, doe eens moeite en vertel ons wat er zou gebeuren met onze S.Z. ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 21 april 2011 om 04:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon splitsen verdorie. Vlaanderen en Francofonia elk hun eigen sociale zekerheid. Brusselaars moeten dan maar verplicht worden te kiezen voor een subnationaliteit, punt uit.
![]() |
#820 | |
|
![]() Citaat:
en dan heb je nog gescheiden en nieuw-samengestelde gezinnen => 1 kluwen. |
|
![]() |
![]() |