![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar dat riskeerde hij blijkbaar niet wan dan zou zijn persoonlijke overtuiging of zijn postje sneuvelen op democratische manier, en zou NVA zich daar moeten bij neerleggen en eventueel een vervanger aanduiden. Zonder dat er een regeringscrisis zou van komen, want peumans zou het zelf gezocht hebben. De broekschijter is een open doekje gaan oogsten bij gelijkgezinden, wat een held. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
graag een datum of een link, alles wat in het vlaams parlement gezegd wordt wordt opgeschreven. lijkt mij dan wel raar dat men dan nu zo reageert over meerderheid en oppositie als ze het op voorhand wisten. Ik wacht met spanning op meer info |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() politieke spelletjes, semantische spelletjes en ga zo maar door en dat allemaal om een eerlijke mens in een slecht daglicht te plaatsen omdat de rest van de politiek het simpelweg ongehoord vindt dat de kiezer op de eerste plaats wordt gezet.
![]() |
#805 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg mensen, is dat feestje van de koning nog niet voorbij?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil.
![]() |
#809 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vind dat dat u vooral niet mag stoppen. Ik vind het gejank van de Belgicisten enorm onderhoudend. Als dit een voorsmaakje is van hetgeen we gaan horen als de verhuiswagen in Laeken voorrijdt en als de militairen zich terugtrekken van de jacht waardoor hij BTW zal moeten betalen. Voorlopig moeten we het hiermee doen maar laat dat een lekker opwarmertje zijn... Ik heb nu eigenlijk al spijt dat de Belgicisten nog met zo weinig zijn.
![]() |
![]() |
#811 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Menneke, ik ben echt onder de indruk.
De enige die hier met nonargumenten aankomt is spherelike. En dan de discussie willen stoppen omdat hij het niet kan halen. Klein, zeeeeeeer klein.
![]() |
#813 |
Europees Commissaris
|
![]() lees dan nog eens traag, woord voor woord de laatste zin van post 807
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herhaal hem voor mij. Ik ben te lui om telkens andere post op te zoeken.
![]() |
#815 |
|
![]() Ge gunt het ons ook niet hé S.
![]() Ik vond het Belgicistisch gejank nochthans hilarisch... Maar niet getreurd...uwe fuhrer heeft de griep...als hij aan de slechte kant van de statistieken valt dan is het de beurt aan een nog inhoudslozer ventje... ![]()
![]() |
#816 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor de duidelijkheid, wie is mijn fuhrer? die snap ik niet? Laatst gewijzigd door spherelike : 2 februari 2010 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Stop hier eens met zeiken zeg, 't is ondertussen februari.
Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 2 februari 2010 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
|
![]() time flies when you're having fun
![]() |
#820 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laat ons alvast de afspraak maken om volgend jaar deze discussie nog eens over te doen als de Peumans weer in zijn ongestelde bui is?!
|
![]() |
![]() |