![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat was ook de reden dat ik mijn post 'verstokte' tussen aanhalingstekens had gezet. Vaak wordt iedereen die geen radicale flamingant (dus pro-onafhankelijk) hier toch op een hoop geveegd. In dat geval zijn we inderdaad een meerderheid (cf. de vorige verkiezingsuitslagen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
|
![]() Citaat:
Ben ik in een andere dimensie terechtgekomen waar dergelijke redeneringen niet volledig krankzinnig zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
|
![]() Citaat:
linkse vlaams nationalisten kunnen nergens terecht behalve de belgofiele partijen sp.a en groen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Koloniseren....hahaahhahahaah wat grappig......dat neemt niemand toch serieus??? Ik heb liever een goede franstalige buur dan een zak van een nederlandstalige. mar je bent echt niet in een andere dimensie terecht gekomen , maar in 2010 Laatst gewijzigd door zal wel... : 17 mei 2010 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben echt, echt, echt blij dat mensen zoals jij een zéér kleine minderheid van de Vlamingen uitmaken. Als je dat meent tenminste, ik kan nog altijd niet geloven dat er in de echte wereld mensen bestaan die zich zo ruggengraatloos en slaafs kunnen opstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Slaafs????? nu ontwikkeld en niet zo simplistisch van "het is altijd zo geweest" hhahaahha ik kom bijna niet bij van het lachen. schrijf maar meer van dat ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Rotterdammer : 17 mei 2010 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
|
![]() Die drie linkse Vlaams-nationalisten zullen het verschil nogal maken. Waarom denk je dat ze geen partij hebben? Er bestaan nochtans linkse Vlaams-nationalistische organisaties (ik denk bijv. aan de V-SB), maar dat zijn uiteindelijk maar kleine hobbyclubs. Een beetje zoals de BUB en zelfs die slagen erin op te komen bij sommige verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat Polen en Poolse immigranten daarentegen de territoriale integriteit en administratieve Duitstaligheid van Duitsland over het algemeen respecteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
|
![]() Nee, je ondersteunt daar eigenlijk mijn punt mee. Overtuigde Vlaams-nationalisten (ook linkse) kunnen inderdaad N-VA stemmen (hoewel ik me kan voorstellen dat dat op vele vlakken steekt, want de N-VA is nu ook niet bepaald een linkse partij). Een beetje zoals er vroeger nogal wat linkse lui op de toenmalige VU stemden. Maar dan kom je nog steeds niet aan een meerderheid. Als het Vlaams-nationalisme echt leefde in linkse kringen, dan was er allang zo'n partij ontstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als buitenstaander moet ik werkelijk over dit onderwerp zwijgen, want ik ken de standpunten van de diverse vlaamse partijen over dit standpunt niet, hoewel ik de indruk krijgt dat het vlaams nationalisme vooral een rechts thema is. Wie kan mij hier meer over vertellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |