Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2012, 04:13   #801
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

sorry, met schrijven was inlogperiode iets fout gelopen, staat er nu dubbel op, komt ervan als je hele tijd met "dubbele gevoelens" rondloopt(sarcasme)
gast2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2012, 08:29   #802
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Zeer wijze beslissing om haar de "pil" te laten nemen. Als zelfs de jeugdrechter de wetten niet naleeft dan is het enige dat je kan ervoor zorgen dat hier geen kwalijke gevolgen uit komen. Want gegarandeerd: moest ze zwanger geraken, dan is dat de schuld van de ouders hoor!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2012, 19:41   #803
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zeer wijze beslissing om haar de "pil" te laten nemen. Als zelfs de jeugdrechter de wetten niet naleeft dan is het enige dat je kan ervoor zorgen dat hier geen kwalijke gevolgen uit komen. Want gegarandeerd: moest ze zwanger geraken, dan is dat de schuld van de ouders hoor!
Allemaal goed en wel, maar hoe ga je dat kind verplichten de pil te nemen, en wie zal daarop toezien dat dit gebeurt ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2012, 19:59   #804
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gast2 Bekijk bericht
hypocriet wordt het helemaal als op 8 december as beslist wordt of parket verder gaat met de zaak tegen hem ondanks dat wij gestopt zijn en ik al aan de onderzoeksrechter heb laten weten dat we stopten om onze dochter niet helemaal te verliezen dankzij de jeugdrechter, deze melding/mail werd door de onderzoeksrechter ook aan het parket al doorgegeven
F
krijgen wij een brief dat we nog stukken mogen toevoegen...

ik heb mijn dochter beloofd dat ik stukken zal toevoegen, zij weet wat ik wil toevoegen en vindt het oke(natuurlijk, want het is in haar voordeel en ze kan manipuleren, daar zijn we ten zeerste van bewust...) ilden me in ziekenhuis houden, ik wou niet...).
Ben toch eens benieuwd wat op 8 dec beslist wordt. Eenmaal een misdrijf is vasgesteld kan de zaak hoogstens worden geseponeerd als blijkt dat een straf of opschorting van straf meer schade zou aanrichten.

De dag voor de beslissing zou ik toch eens naar de griffie gaan en het dossier inkijken. Vraag een afschrift. Misschien komt dit ooit wel eens van pas.
Oud 26 november 2012, 23:50   #805
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

blijkbaar "vergeten" mijn bericht te posten
dochter wil (graag) de pil nemen hoor

ik probeer woensdag dossier in te zien want als dit zou waar zijn dat er een papier insteekt dat er geen vervolging komt, terwijl de rechter nog uitspraak moet doen, zou dit wel eens een heel interessant papier kunnen worden in de toekomst...
Oud 28 november 2012, 23:50   #806
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

eerst even een "rechtzetting", ik heb me ergens in de datum vergist, het is niet 8 december maar 18 december(zal wel komen dat ik meer dr's zie dan mijn eigen dochter te zien)

vandaag dossier gaan inkijken maar ik vond het al een hele "rare" gang van zaken..

ik had 2de dochter bij me, griffier vertelde toen ik achter kopies vroeg dat ik eventueel foto's mocht trekken(????), dochter zei toen, geen probleem, ik heb mijn gsm wel bij, daar gaat dat mee

en toen zei de griffier ineens dat ik kopies moest aanvragen, kreeg een papier onder mijn neus, waar ik nummering moest opzetten(romeins cijfer en getal) voor "aanvraag", net alsof dat gekeurd moest worden, weet even niet meer goed als dit er zo opstond

dochter mocht niet aan dezelfde tafel zitten en toen een advocaat kwam een dossier inlezen, moest ze op de gang wachten in de deuropening, ze kon mij zien, alsook die advocaat, die met zijn rug naar me zat...

ik vroeg achter een verslag van kpc(één keer geweest waar ik zo dom was over depressieve buien te vertellen) want gerechtsarts baseerde zich op dit verslag om uit te maken dat het weer in gezinskringen moest gezocht worden want jongste had verteld dat ze ruzie had met de ouders, de oudste broer en de oudste zus...

en op de jeugdrechtbank vertelde ze dan weer dat de ouders onderling ruzie hadden of papa met oudste zoon of broers onderling, telkens een ander verhaal, heb ik ze al op gewezen indertijd...

griffier dacht dat verslag dan in jeugddossier stak, idd, maar gerechtsarts merkte ook op dat dochter gyn onderzoek weigerde.

ik stak van wal tegen griffier dat jongste telkens andere verhalen vertelde, zich telkens op die fabels baseerde, dat de jeugdrechter bezoekrecht gaf aan een 25j bij een 14j, dat die samen mogen uitgaan van de jeugdrechter, een minderjarige met een meerderjarige...dat het hypocriet zou zijn dat ze nu zouden doorgaan tegen hem want door jeugdrechter wij onze dochter kwijt waren.

en volgens dochter die op gang stond, luisterde die advocaat met gespitste oren...haha, leuk, kan hij in advocatenkring daar rondvertellen over jeugdrechter

zei nog tegen griffier dat ik er nog een boek zou over schrijven, ze zei dat ik de kopies wel op tijd zou krijgen, ik zei als ze binnen 2j komen, zijn ze nog net op tijd..

ze zei dat binnenkort de verschijning was op gerecht op 18 december, heb toen geantwoord dat idd dan de poppenkastvoorstelling kan beginnen.

wat ik betreur, is dat ik hoorde de ene griffier tegen de andere vertellen dat advocaat x(was onze) nog zou komen dossier inkijken, en dat ik niet gezegd heb tegen griffier om hem goedendag te zeggen, kon die ene advocaat wat er zat, zeker met hem erover praten...

blijkbaar was er ook weer een of ander ruchtmakend proces bezig te Tongeren, was er stond een filmploeg buiten, camera gericht op gerechtshof, dan moet ik me echt inhouden om te vragen of ze rare beslissingen van jeugdrechters komen filmen..2j nog, hopelijk krijg ik het klaar, denk dat meerderen daar "onze zaak" wel zouden herinneren.

kunnen ouders gewaarschuwd zijn voor hulp te zoeken in jeugdzorg, als ze hun kind niet kwijt willen.

en namiddag nog jongste in stad tegen gekomen met vriend, samen een warme choco gedronken en als ik alleen maar naar mijn kind kijk, wat veel kalmer is geworden, zelfs bijna op het gelukkige af, weet ik dat we de juiste beslissing hebben genomen ivm correctionele, al weet ik ook dat er heel veel gemanipuleer van haar bij is, dat realiseer ik me wel...

vandaag nog op internet gelezen over 14j jongen die ZM pleegde door van brug te springen, dan besef ik hoeveel "geluk" wij gehad hebben om onze dochter nog te hebben ondanks de lakende jeugdhulp...

tegenstrijdige uitspraak, niet?

Laatst gewijzigd door gast2 : 28 november 2012 om 23:54.
Oud 29 november 2012, 13:15   #807
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Heb je het jeugddossier kunnen inzien ? In principe kan dit enkel mits toestemming van de procureur des konings. De vraag tot inzage gebeurt schriftelijk, liefst aangetekend.

Als je afschriften van een dossier wilt teken je op de griffie altijd een aanvraag. Dat is de normale gang van zaken. De griffier noteert zelfs enkele gegevens van je identiteitskaart in het systeem. Voor de afschriften moet je wel betalen.

Wat ik wel zeer eigenaardig vind is dat je dochter er niet bij mocht zijn toen je het dossier ter inzage kreeg.
Oud 29 november 2012, 18:03   #808
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Heb je het jeugddossier kunnen inzien ? In principe kan dit enkel mits toestemming van de procureur des konings. De vraag tot inzage gebeurt schriftelijk, liefst aangetekend.

Als je afschriften van een dossier wilt teken je op de griffie altijd een aanvraag. Dat is de normale gang van zaken. De griffier noteert zelfs enkele gegevens van je identiteitskaart in het systeem. Voor de afschriften moet je wel betalen.

Wat ik wel zeer eigenaardig vind is dat je dochter er niet bij mocht zijn toen je het dossier ter inzage kreeg.
Gast2 had het over haar 2de dochter.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2012, 18:38   #809
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Gast2 had het over haar 2de dochter.
Maakt niets uit. De griffie controleert enkel wie het dossier opvraagt. Wie er naast of voor je zit in de leeszaal, daar heeft de griffie eigenlijk geen zakens mee. Het dossier mag de leeszaal niet uit, wat wordt gecontroleerd dmv een camera.
Oud 30 november 2012, 10:41   #810
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

jeugddossier heb ik al eerder gelezen, zou misschien wel interessant zijn daar kopies van te kunnen nemen, als dat mag...

nu ging het over het dossier waar wij nog op staan als burgerlijke partijstelling, terwijl ik al op 12 oktober een mail aan de onderzoeksrechter stuurde, dit naar parket door te sturen dat wij stoppen met vervolging naar hèm toe, deze mail(4 blz) lagt in de kaft maar is nog niet in het dossier opgenomen, er stond in deze mail dat wij weer niet onze dochter willen verliezen en dat het hypocriet zou zijn hem nu te vervolgen als jr al de beslissing nam een 25j bezoekrecht te geven bij een 14j en dat beiden nu samen mogen uitgaan(met alle risico's vandien)

had gelukkig wel een kopie ervan bij met nog enkele bladeren van bevestiging advocaat, verzekering, enz...dat wij gestopt waren met correctionele en ik zei dat ik wilde dat dit aan het dossier zou opgenomen worden voor 18 decmber, ga nu op 16 december "controleren", probeer op 18 december aanwezig te zijn...als het loet mèt hèm!maar ik zal mijn dochter niet opnieuw verliezen!

idd eerst mijne pas moeten laten zien maar vermoed omdat wij alleen betrokken partij zijn, andere dochter niet mocht meelezen...

mag je van jeugddossiers ook kopies vragen?
ivm jeugddossier in te kijken, heb ik toen geen "aanvraag" moeten doen, ben gewoon naar jeugdrechtbank gegaan, toen het open was en achter dossier gevraagd, heb er minstens een uur gezeten, zo dik is dat...

maar herinner me niet echt een verslag van cgg...
Oud 30 november 2012, 14:20   #811
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Gast2. De advocaat krijgt uitzonderlijk de toestemming tot kopiename, als hij zich verbindt het dossier niet verder te geven, zelfs niet aan de eigen cliënt.

Zie deel 3 op

http://www.jeugdrecht.be/?action=art...il&artikel=310
Oud 30 november 2012, 23:50   #812
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

16 december kan natuurlijk niet, valt in weekend...ben laatste tijd datums door elkaar aan het gooien

wat rudy, als je geen advocaat meer hebt voor jeugdrechtbank ivm kopies?
heb eerlijk gezegd de link "even" niet gelezen, voel me vandaag niet goed en vader deze avond weer in ziekenhuis...
Oud 1 december 2012, 12:09   #813
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
16 december kan natuurlijk niet, valt in weekend...ben laatste tijd datums door elkaar aan het gooien

wat rudy, als je geen advocaat meer hebt voor jeugdrechtbank ivm kopies?
heb eerlijk gezegd de link "even" niet gelezen, voel me vandaag niet goed en vader deze avond weer in ziekenhuis...
Wat de jeugdrechtbank betreft is de tekst voor mij nogal duidelijk. Hierbij een citaat uit de webpagina. Het loont zeker de moeite om eens de volledige pagina te lezen. Als je terug wat tijd vindt zou 'k dat zeker eens doen.

3. Kopie

3.1 Jeugdrechtbankdossier

In principe staat het parket geen kopiename van een jeugdrechtbankdossier toe. Slechts uitzonderlijk staat het parket dit wel toe aan een advocaat, als die advocaat zich ertoe verbindt geen kopie verder te geven, ook niet aan de eigen cliënt. Meestal gaat het dan over zeer omvangrijke dossiers.

3.2 Dossier in een voorziening of bij het Comité Bijzondere Jeugdzorg

De jongere en de (pleeg)ouder/opvoedingsverantwoordelijke heeft recht op een afschrift van de gegevens waartoe hij toegang heeft. Dit betekent echter niet dat de kopie mag worden aangewend in een andere gerechtelijke procedure zoals een echtscheidingsprocedure of een gedwongen opname van een geesteszieke. Om dit te vermijden zal op de kopie worden aangeduid dat het over een vertrouwelijk document gaat.

http://www.jeugdrecht.be/?action=art...il&artikel=310
Oud 3 december 2012, 21:26   #814
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

probleem is dat ik dossier gelezen heb wat op jeugdrechtbank ligt, zou niet eens weten waar ik een dossier van bijzondere jeugdzorg alleen zou kunnen inzien...
Oud 18 december 2012, 22:24   #815
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

en we zijn intussen 18 december, in tussentijd enkele malen ziekenhuis weer van binnen en buiten mogen zien, papa terug opgenomen voor zijn kanker, was nog geen week thuis en onze dochter die in weekend 1 nacht mag blijven slapen...

eindelijk is fax erdoor, ze mag in vakantie hier blijven

vandaag ontving ik drie kopies die ik gevraagd had van correctioneel dossier,

blijkt daarin te staan, advies van parket, na verslag onderzoeksrechter en burgerlijke partij in middelen en besluiten te hebben gehoord, te verklaren dat er geen reden is tot vervolging en de burgerlijke partij te veroordelen tot de kosten.

heb ik met griffie van correctionele gebeld(dochter wou niet dat ik ging, hij zou ook niet gaan omdat zijn advocaat gezegd had, er niets verder zou ondernomen worden), nog geen beslissing vernomen...

heb ik met de onderzoekrechter gebeld ivm kosten burgerlijke partij, uitgelegd dat wij toch gestopt zijn met alles, ook burgerlijke partijstelling, dat onze verzekering die zaak heeft afgesloten

krijg ik te horen dat kosten waarschijnlijk 400 euro bedragen en dat ik n�* uitspraak, contact moet opnemen met parket, pppfff, die zaak blijft ons achtervolgen

ik weet dus van vandaag nog geen uitslag maar wel dat wij mogen gaan betalen...

en tot slot belt deze avond persoonlijke begeleidster van onze dochter om te melden dat zij vanaf begin januari stopt in leefgroep en ander werk heeft aangenomen, dus de vertrouwenspersoon van onze dochter foetsjie, wordt wéér nieuwe

hoorde ook dat op 9 januari(die datum wist ik al) de consulent met gezinsbegeleidster thuis komt en dat het waarschijnlijk gaat gaan wanneer onze dochter mag thuis komen...

geen goed gevoel erbij, hij had toen al gezegd, niet voor einde van schooljaar...

inmiddels is "de vriend" van onze dochter haar al 2x thuis komen afhalen(want hij mag dus 4 uur per week met haar weg van de jeugdrechter), de ene week valt dit op woensdag, de andere week valt dit op zaterdag, als ze thuis is...

de eerste keer toen hij haar thuis bracht, belde hij met dochter aan de voordeur en ik was net achter in woonst, toen hij een broer zag, is hij wijslijk in zijn auto gestapt, hij heeft nu door dat hij beter haar gewoon oppikt en afzet...
Oud 19 december 2012, 11:37   #816
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vandaag ontving ik drie kopies die ik gevraagd had van correctioneel dossier,

blijkt daarin te staan, advies van parket, na verslag onderzoeksrechter en burgerlijke partij in middelen en besluiten te hebben gehoord, te verklaren dat er geen reden is tot vervolging en de burgerlijke partij te veroordelen tot de kosten.

heb ik met griffie van correctionele gebeld(dochter wou niet dat ik ging, hij zou ook niet gaan omdat zijn advocaat gezegd had, er niets verder zou ondernomen worden), nog geen beslissing vernomen...

heb ik met de onderzoekrechter gebeld ivm kosten burgerlijke partij, uitgelegd dat wij toch gestopt zijn met alles, ook burgerlijke partijstelling, dat onze verzekering die zaak heeft afgesloten

krijg ik te horen dat kosten waarschijnlijk 400 euro bedragen en dat ik n�* uitspraak, contact moet opnemen met parket, pppfff, die zaak blijft ons achtervolgen

ik weet dus van vandaag nog geen uitslag maar wel dat wij mogen gaan betalen...
Wat de kosten van de burgerlijke partijstelling betreft, lees dit eens,
http://www.juridat.be/eerste_aanleg/...urg_partij.htm
Ik neem aan dat je nooit een uitnodiging hebt gekregen tot het betalen van een provisie.
Oud 15 februari 2013, 19:43   #817
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

we hebben intussen nog niks gehoord van de kosten, zal wel op een ongelukkig moment komen, ik ben niet zeker maar "meen" dat bij start van correctionele geschreven was van 1 euro provisie of zoiets, ik kan helemaal mis zijn, ik moet dat eens terug opzoeken, heb dat momenteel in een grote tas ver weg gestoken, zijn te pijnlijke herinneringen...
het ongeluk is dat wij toen met een vorige verzekering zaten en dat wij toegezegd hebben volledig af te sluiten omdat wij eerlijk gezegd niet wisten dat wij deze kosten zouden moeten/kunnen dragen
inmiddels is dochter onder kerstvakantie 14 dagen thuis geweest, géén probleem gehad, 2x 4h per week met hem weg geweest, ze was pas terug in de leefgroep of ze overtrad de regels alweer door hem proberen dagelijks te zien..
"rare" relatie, ze zijn gewoonweg "verslaafd" aan elkaar
ze begrijpt ook dat hij mentaal jonger is, ze vindt dat ok zodat de leeftijdsgrens niet zo groot is tussen hen...
op velentijn heeft ze zijn 27ste verjaardag van 's middags tot 's avonds gevierd door weer een sauna te doen, net wat weer die vreselijke beginperiode terug oproept.
had al eens gebeld ivm parket zou verder vervolgen maar niks meer gehoord, zal wel geseponeerd zijn, krijg je blijkbaar ook geen bericht van als je zelf het niet uitzoekt..
en van die vechtpartij, comité p hoor je totaal niks meer van, is blijkbaar normale gang van zaken in belgie dat ze met messen voor meisjes/vrouwen staan, dat ze meisjes mishandelen/verwonden, mijn man zijn gezicht in elkaar sloegen als je kind vermist wordt...

en zeker in tongeren of hof van beroep antwerpen, 2 gerechten die telkens walging oproepen bij me..

stond enkel dagen geleden niet in het belang van limburg dat een man veroordeeld tot 8j(pedofiel) in beroep "slechts" nog 4j kreeg?

of dat correctionele in tongeren een man geen celstraf gaf nadat hij 10j schoonzusje aanrandde?

ècht, zitten die gerechten vol pedofiele neigingen of hebben die mensen geen waardebetekenis meer, moeten zulke creaturen beslissen of een gezin uit elkaar gerukt wordt, of een walgelijke pervers de vrije hand mag krijgen?
ik dacht dat wij in belgie "goed zaten", maar ik schaam me meer en meer om te zeggen dat ik belg ben, walgelijk gewoon(en dan heb ik het niet over "onze" zaak)
Oud 18 februari 2013, 14:53   #818
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
we hebben intussen nog niks gehoord van de kosten, zal wel op een ongelukkig moment komen, ik ben niet zeker maar "meen" dat bij start van correctionele geschreven was van 1 euro provisie of zoiets, ik kan helemaal mis zijn, ik moet dat eens terug opzoeken, heb dat momenteel in een grote tas ver weg gestoken, zijn te pijnlijke herinneringen...
het ongeluk is dat wij toen met een vorige verzekering zaten en dat wij toegezegd hebben volledig af te sluiten omdat wij eerlijk gezegd niet wisten dat wij deze kosten zouden moeten/kunnen dragen
inmiddels is dochter onder kerstvakantie 14 dagen thuis geweest, géén probleem gehad, 2x 4h per week met hem weg geweest, ze was pas terug in de leefgroep of ze overtrad de regels alweer door hem proberen dagelijks te zien..
"rare" relatie, ze zijn gewoonweg "verslaafd" aan elkaar
ze begrijpt ook dat hij mentaal jonger is, ze vindt dat ok zodat de leeftijdsgrens niet zo groot is tussen hen...
op velentijn heeft ze zijn 27ste verjaardag van 's middags tot 's avonds gevierd door weer een sauna te doen, net wat weer die vreselijke beginperiode terug oproept.
had al eens gebeld ivm parket zou verder vervolgen maar niks meer gehoord, zal wel geseponeerd zijn, krijg je blijkbaar ook geen bericht van als je zelf het niet uitzoekt..
en van die vechtpartij, comité p hoor je totaal niks meer van, is blijkbaar normale gang van zaken in belgie dat ze met messen voor meisjes/vrouwen staan, dat ze meisjes mishandelen/verwonden, mijn man zijn gezicht in elkaar sloegen als je kind vermist wordt...

en zeker in tongeren of hof van beroep antwerpen, 2 gerechten die telkens walging oproepen bij me..

stond enkel dagen geleden niet in het belang van limburg dat een man veroordeeld tot 8j(pedofiel) in beroep "slechts" nog 4j kreeg?

of dat correctionele in tongeren een man geen celstraf gaf nadat hij 10j schoonzusje aanrandde?

ècht, zitten die gerechten vol pedofiele neigingen of hebben die mensen geen waardebetekenis meer, moeten zulke creaturen beslissen of een gezin uit elkaar gerukt wordt, of een walgelijke pervers de vrije hand mag krijgen?
ik dacht dat wij in belgie "goed zaten", maar ik schaam me meer en meer om te zeggen dat ik belg ben, walgelijk gewoon(en dan heb ik het niet over "onze" zaak)
Het gerecht is wat het is: recht spreken, onafhankelijk oordelen, en desnoods veroordelen. Het ligt aan jezelf hoe je dit beoordeelt. Justitie is niet de belangenpartij van de ouders. Justitie en aanverwante zorggroepen lossen je probleem niet op, ze schipperen.
Tenzij je uw veranwoordelijkheid in hun handen geeft, want dan word je uitgemolken en geleefd. Justitie doet niet meer dan vanuit een ivoren veroordelen wat de publieke opinie niet wenst, uiteraard ondertussen onder parlementariërs gestemd.

Gast2. Heb nog wat geduld. Laat uw dochter botsen met haar omgeving, maar zorg er voor dat je jezelf beschermt voor in geval van.
Oud 18 februari 2013, 17:50   #819
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gerecht probeert ook de belangen van de minderjarigen te verdedigen. Het is zelfs een plicht. Het gerecht voert uit wat de democratisch verkozen wetgevers goedkeuren. Het gerecht staat niet boven de wet.

En het gerecht is er niet om de problemen van ouders met hun kinderen op te lossen.

Ondertussen moet het duidelijk zijn dan tussenkomsten van een overheid best kan worden gemist, tenzij uitdrukkelijk wordt om gevraagd. Zelfs tijdens wanhoop is het beter eerst drie keer na te denken.

Geduld. En zolang niemand zwanger wordt is geen man overboord. Onderussen is het hart vasthouden.
Oud 21 februari 2013, 14:11   #820
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

(..)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be