Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2011, 10:08   #801
freelancer
Banneling

Standaard

Maar waar blijven de 'waarzeggers' met... het is Sarkozy... het is de VS...?

----------------------------------

Deze zaak heeft wel bewezen dat die man totaal ongeschikt is voor de job van president... Iemand die zo vlug in de val gelokt kan worden...

----------------------------------

Wist die trouwens niet dat pijpen ook onder het rookverbod vallen?
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 10:25   #802
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Ja kijk, iedereen die even wilde nadenken begreep vanaf het begin dat er hier héél veel niet klopte. Achtentwintig minuten, dat is misschien genoeg
voor een vluggertje met wederzijdse toestemming en je daarna aankleden
en naar beneden gaan.
Het is dus niet genoeg voor een overval, iemand met geweld verhinderen
suite te verlaten, iemand met geweld half uit te kleden etc etc. Iemand verkrach-ten op zeven verschillende manieren. Zeker niet als
je zelf de zestig bent gepasseerd en de dame 32 en uit de kluiten gewassen
is.
Nu beweert de advocaat van de aanklaagster dat DSK haar ook nog met de hand heeft verkracht !
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Knipsel 4.PNG
Bekeken: 211
Grootte:  431,4 KB
ID: 81658
Oud 3 juli 2011, 10:45   #803
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Nu beweert de advocaat van de aanklaagster dat DSK haar ook nog met de hand heeft verkracht !
Bijlage 81658
OMG fist fucking ook al?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 juli 2011 om 10:46.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 10:53   #804
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Is Stevaert gehuwd? of heeft die sowieso een lief?
Volgens de wiki...
Op 28 januari 2006 huwde hij met Marleen Beys, waarmee hij reeds dertig jaar samen woonde.

Maar hij zal geen huwelijksproblemen hebben:
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4859959260.htm
Citaat:
‘Om de belangrijkste boodschap op mijn eigen manier samen te vatten: in een goed huwelijk moet de man een beetje doof zijn en de vrouw een beetje blind. Koppels die alles willen uitklaren en uitpraten, stevenen op een echtscheiding af.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 10:59   #805
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Volgens de wiki...
Op 28 januari 2006 huwde hij met Marleen Beys, waarmee hij reeds dertig jaar samen woonde.

Maar hij zal geen huwelijksproblemen hebben:
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4859959260.htm
oesje! dan zit het met die Marokkaanse wel scheef als hij daar 10.000 pleuri aan gegeven heeft ipv aan zijn Marleen!
Oud 3 juli 2011, 11:09   #806
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OMG fist fucking ook al?
Wil men DSK veroordeeld krijgen moet er aantoonbaar bewijs geleverd worden dat het hier wel degelijk gaat om een geweldadige verkrachting. Bij gewone penetratie kan het slachtoffer een medisch onderzoek laten doen. Tijdens dit onderzoek wordt er gekeken of er lichaamsvocht en/of sperma van de verkrachter aanwezig is. Deze uitstrijkjes kunnen als bewijs dienen tijdens het proces tegen de verkrachter. Kan men dit bewijs echter niet leveren is 'fist fucking' ook een goed alternatief.
Oud 3 juli 2011, 11:11   #807
freelancer
Banneling

Standaard

Wat ik me al een hele tijd afvraag... Wat een moedige vrouw heeft die DSK...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 11:25   #808
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spijtig dat we geen openbare poll hebben gehouden. Nu ineens wist iedereen al heel de tijd dat het een setup was.
dat heb ik hier op diezelfde draad gezegd. Ik werd ervoor afgeblaft als vrouwonvriendelijke macho en dergelijke...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 11:27   #809
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Tja, het doet mij een beetje denken aan de knaap die ter dood werd gebracht omdat hij de zoon van Lindbergh had ontvoerd, een recente Duitse immigrant. Later is gebleken dat de bewijzen vervalst waren, maar te laat. Ik denk dat makkelijk onderschat wordt welke krachten kunnen loskomen. Ik hecht weinig waarde aan het Amerikaanse rechtssysteem.
Ooit werkte ik aan een zaak in Rusland. De boel kwam voor de rechtbank, en de rechter besliste dat het enkele feit dat aan de kredietconventie een vertaling in het Russisch was toegevoegd kon afgeleid worden dat de Russische onderneming de lening niet begreep (nadat ze natuurlijk al het geld hadden versast) We mochten blij zijn niet van oplichting beticht te worden, absolute Kafka.
En in de VS met DSK en een Franse bondgenoot tegenover een immigrante zou het plots anders zijn? Het kan, zoals alles kan.
In Rusland is dat heel normaal. Die rechter werd omgekocht natuurlijk. In de VS betwijfel ik of dat zo gemakkelijk kan.
Oud 3 juli 2011, 11:31   #810
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu blijkt dat mevrouw er een nogal warrige levensloop op na houdt, en een dubbel inkomen heeft als "working girl" die voor extra (stof)zuigen extra fooi opstreek, heeft het niet veel meer met de VS en Frankrijk te maken denk ik.
Haar vriendje was ook een drugsdealer die z'n geld via haar witwaste, en ze heeft gelogen over haar asielprocedure en over heel wat andere zaken. Nadat ze "brutaal verkracht werd" is ze eerst nog vrolijk een andere kamer gaan kuisen, dan pas heeft ze klacht ingediend. Het feit dat ze Afrikaanse is helpt haar geloofwaardigheid natuurlijk ook niet echt (ben zelf met een Afrikaanse getrouwd, en ze hebben veel goede kwaliteiten, maar eerlijkheid behoort daar niet bij...)
Oud 3 juli 2011, 11:33   #811
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Ja kijk, iedereen die even wilde nadenken begreep vanaf het begin dat er hier héél veel niet klopte. Achtentwintig minuten, dat is misschien genoeg
voor een vluggertje met wederzijdse toestemming en je daarna aankleden
en naar beneden gaan.
Het is dus niet genoeg voor een overval, iemand met geweld verhinderen
suite te verlaten, iemand met geweld half uit te kleden etc etc. Iemand verkrach-ten op zeven verschillende manieren. Zeker niet als
je zelf de zestig bent gepasseerd en de dame 32 en uit de kluiten gewassen
is.
Bovendien blijkt dat DSK ZELF belde naar het hotel omdat hij z'n gsm vergeten was. Na de "verkrachting" ging hij eerst nog lunchen met z'n dochter. Als je net iemand verkracht hebt en zo vlug mogelijk het land wil verlaten ga je toch niet wachten op je gsm hé, en zeker al niet bellen naar het hotel om te zeggen waar je bent.

Laatst gewijzigd door tomm : 3 juli 2011 om 11:35.
Oud 3 juli 2011, 11:37   #812
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Iemand "in 't zwart" betalen voor een jobke, dat zal z'n partij leuk vinden...
Nu ja, partij, of het nu een betaalde service was of niet, qua reputatiedeukje kan heel deze historie wel tellen...
Maar net zoals Leterme en "cheap" Stevaert is het z'n vrouw die uiteindelijk als eerste over moet oordelen over z'n (al dan niet betaalde) pijpbeurt.
Ik denk dat de gemiddelde fransman daar niet van wakker ligt. In de VS natuurlijk zou het een heel spel zijn. Daar kun je veroordeeld worden omdat je akkoord ging met betalende seks voorgesteld door een politieagente in burger.
Oud 3 juli 2011, 11:53   #813
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nadat ze "brutaal verkracht werd" is ze eerst nog vrolijk een andere kamer gaan kuisen, dan pas heeft ze klacht ingediend.
dit kan nu wel dubbelzijdig worden opgepakt.
Heb ooit eens een auto-ongeluk gehad en terwijl mijn echtgenoot wachtte op de politie ging ik doodleuk shoppen in de supermarkt want daarvoor waren we toch gekomen.... terwijl er wel een jongen gekwetst was en het veel erger had kunnen zijn. Pas nadat ik mijn boodschappen had gedaan viel ineens mijn frank.

Anderzijds kan het ook zijn dat ze haar bijverdienste standaard deed en speciaal naar de nog bewoonde kamer was gegaan, terwijl ze eerst die andere kamer moest poetsen. Pas toen haar chef kwam controleren kwam ze op het lumineuze idee van de verkrachtingsscène.

twee mogelijkheden.
Oud 3 juli 2011, 12:27   #814
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(ben zelf met een Afrikaanse getrouwd, en ze hebben veel goede kwaliteiten, maar eerlijkheid behoort daar niet bij...)
Het probleem is dat als ge dat hier durft schrijven, ge direct voor vuile racist wordt uitgemaakt. Heeft natuurlijk niks met ethnische of raciale origine te maken, maar wel met cultuur.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 12:46   #815
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovendien blijkt dat DSK ZELF belde naar het hotel omdat hij z'n gsm vergeten was. Na de "verkrachting" ging hij eerst nog lunchen met z'n dochter. Als je net iemand verkracht hebt en zo vlug mogelijk het land wil verlaten ga je toch niet wachten op je gsm hé, en zeker al niet bellen naar het hotel om te zeggen waar je bent.
Nu de DA achteruit krabbelde komen de inlichtingen boven:
Lees maar:
-Géén vergeten GSM:
http://www.lejdd.fr/International/Ac...depart-319961/

-Géén overhaast vertrek:
http://www.lepoint.fr/politique/pour...1334830_20.php

En dat wijst nu duidelijk richting Ray Kelly, NYPD commissaris en vriend van Sarkozy:
http://www.huffingtonpost.com/len-le..._b_869070.html

IMHO liet 'iemand' aan de NYPD weten waar ze DSK konden vinden.

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 juli 2011 om 13:02.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 13:11   #816
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Het lijkt erop dat de VS politieke tegenstanders uitschakelt door ze een seksueel delict aan te wrijven. Het blijkt dat je juridisch gesproken er het meeste mee kan bereiken.

Dit als het verhaal onwaar is want: als wat de VS zegt of doet is een leugen totdat het tegendeel bewezen is.

Zou een topman binnen het IMF en een belangrijke politicus in F. het in z'n bolle hoofd halen een kamerjuffrouw lastig te vallen? Of was deze tante (door hem) op heterdaad betrapt terwijl ze in z'n papieren zat te snuffelen?

Ik kan me niet voorstellen dat een politicus met nog een belangrijke missie voor de boeg zoiets stoms zou uithalen terwijl de stad bol staat van de 'maar al te grage' betaalmeiden.
Opvallend is dat dit feit plaatsvindt kort na Assange's vermeende seksuele activiteiten.
Dat de kamerjuffrouw wel eens iets uitgelokt kan hebben, of dat ze een CIA-agente is, lijkt mij niet zo onwaarschijnlijk.

Een les voor politici die naar de VS gaan - 1) neem je eigen gezelschap mee; 2) Hou Amerikaanse meiden vèr buiten de deur en laat je niet inpakken door die Barbiesnollen.

Als het verhaal echter waar is, tja, dan weet ik het ook niet meer hoe stom iemand wil zijn. Een ander punt dat tegen hem spreekt is dat het al eens eerder gebeurd is. En natuurlijk ons aller Sarko, zou hij soms een handje hebben toegestoken?
Maar vooralsnog geloof ik meer in een goed opgezette val.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Libération a pu interviewer ce dimanche Paul J Browne, le commissaire adjoint et porte parole du NYPD, la police de New York. Voici la version des faits qu’il nous a livrés, tels que décrits par la femme de chambre qui accusé Dominique Strauss-Kahn:

«L’affaire a commencé �* environ 13 heures samedi �* New York. Selon les accusations portées par la femme de chambre, celle-ci se serait alors rendue dans une suite au 28ème étage de l’hotel Sofitel pour essayer de la nettoyer. Elle pensait que personne ne se trouvait dans la suite. Cette chambre avait un hall d’entrée, une salle de conférence, une salle �* manger, une chambre �* coucher et une salle de bains. Elle coutaît environ 3000 dollars. Quand elle est entrée, elle a vu un homme nu qui sortait de la salle de bains. Il se serait jeté sur elle et aurait fermé la porte de la suite. Il aurait ensuite entrainé la jeune femme dans la chambre pour l’agresser sexuellement. Elle s’est débattue et il l’a entrainée dans la salle de bains. C’est l�* qu’il l’aurait forcée �* commettre un acte sexuel oral, ce qu’il avait tenté de faire sans y parvenir dans la chambre. La femme de chambre est ensuite parvenue �* s’enfuir et elle a prévenu les autorités de l’hôtel qui ont appelé la police. Les policiers sont arrivés sur place très vite, ils n’ont pas trouvé l’occupant de la chambre, mais son téléphone portable».

Te vergelijken met wat we nù weten..
kwestie van leugens en manipulatie van de pers.
Oud 3 juli 2011, 14:30   #817
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat heb ik hier op diezelfde draad gezegd. Ik werd ervoor afgeblaft als vrouwonvriendelijke macho en dergelijke...
Niet door mij. Als je mijn posts leest weet je ook wat ik van het begin af aan heb gezegd. Met nog twee of drie anderen.

Ja, ja, Filo, de zaak zit duidelijk anders in elkaar. Dus wat wij dachten, dachten wij niet zo verkeerd.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 3 juli 2011 om 14:31.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 16:17   #818
Francientje
Minister

Standaard

Wie een fiks proces en een veroordeling tot een miljard of zo schadevergoeding verdient
in deze zaak: de Sofitel. Trouwens, als ik de PDG van Accor was zouden er op dat ogenblik
in dat hotel hoofden rollen.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 00:48   #819
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het lijkt erop dat de VS politieke tegenstanders uitschakelt door ze een seksueel delict aan te wrijven. Het blijkt dat je juridisch gesproken er het meeste mee kan bereiken.

Dit als het verhaal onwaar is want: als wat de VS zegt of doet is een leugen totdat het tegendeel bewezen is.

Zou een topman binnen het IMF en een belangrijke politicus in F. het in z'n bolle hoofd halen een kamerjuffrouw lastig te vallen? Of was deze tante (door hem) op heterdaad betrapt terwijl ze in z'n papieren zat te snuffelen?

Ik kan me niet voorstellen dat een politicus met nog een belangrijke missie voor de boeg zoiets stoms zou uithalen terwijl de stad bol staat van de 'maar al te grage' betaalmeiden.
Opvallend is dat dit feit plaatsvindt kort na Assange's vermeende seksuele activiteiten.
Dat de kamerjuffrouw wel eens iets uitgelokt kan hebben, of dat ze een CIA-agente is, lijkt mij niet zo onwaarschijnlijk.

Een les voor politici die naar de VS gaan - 1) neem je eigen gezelschap mee; 2) Hou Amerikaanse meiden vèr buiten de deur en laat je niet inpakken door die Barbiesnollen.

Als het verhaal echter waar is, tja, dan weet ik het ook niet meer hoe stom iemand wil zijn. Een ander punt dat tegen hem spreekt is dat het al eens eerder gebeurd is. En natuurlijk ons aller Sarko, zou hij soms een handje hebben toegestoken?
Maar vooralsnog geloof ik meer in een goed opgezette val.
Vandaag sprak ik een paar rechercheurs van de (Nederlandse) politie. Ik vroeg of ze de zaak DSK hadden gevolgd en wat zij ervan dachten. Na het te verwachten ''We kennen natuurlijk de details van de zaak niet'' en ''Als we de zaak zelf niet in behandeling hebben weten we natuurlijk ook niet wat er werkelijk gebeurd is'' vroeg ik ze naar hun intuitie:

''Klassiek geval, je moest eens weten hoe vaak dit voorkomt. De man heeft hoogstwaarschijnlijk vrijwillig seks met de vrouw gehad. De hotels, ook in Europa, ook in Nederland, worden overspoeld met Afrikaanse prostituees. Waarschijnlijk heeft deze vrouw haar kans schoon gezien nu het om een bekende gaat. Dit komt zó vaak voor.''

Waarna ze natuurlijk weer zeiden dat ze het natuurlijk niet zeker wisten.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 4 juli 2011 om 00:48.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 01:37   #820
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet door mij. Als je mijn posts leest weet je ook wat ik van het begin af aan heb gezegd. Met nog twee of drie anderen.

Ja, ja, Filo, de zaak zit duidelijk anders in elkaar. Dus wat wij dachten, dachten wij niet zo verkeerd.
Geen betrouwenswaardige bron maar kijk nù eens op http://nypost.com

hier een fraaie:
http://www.nypost.com/p/news/local/m...I7vcfXEBbTo2UM

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 juli 2011 om 02:01.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be