![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#802 | |
|
![]() Tja, zijn onmogelijkheid om die brief te lezen moet toch ergens aan liggen? Je gaat me toch niet vertellen dat het Oosten niet over de vereiste mentale capaciteiten beschikt om die brief te lezen en ons zo op onze plaats te zetten als de lompe partijslaven die we zijn?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Minister
|
![]() Tuurlijk. We gaan daarvoor de gekende taktiek toepassen van de politiek: al dan niet eerst belgie opsplitsen en dan gaan hernoemen. Achteraf kan je dan zeggen: 'Belgie had schulden, welnu Belgie bestaat niet meer, nu is het B.a, Belgie Anders en die heeft geen schulden'. Eventuele andere voorstellen zijn B3lgie (de 3 staat voor de 3 gewesten) of O. Belgie, de O staat voor Open voor alle asielaanvragers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |||
|
![]() Mijn beste, wat jij in post 540 schrijft rijmt volgens mij niet met die brief van Olli:
Citaat:
![]() Ik zie in die brief ook nergens staan dat Europa achter meer uitleg vraagt, waar in die brief staat dat? Kan je dat even tonen? En die begroting, volgens die brief voldoet die niet, waar ziet U in die brief iets staan over extra uitleg? Indien U gelijk heeft moet U toch dat kunnen aantonen in deze brief? Als het probleem is dat hij in het Engels is, hier heb je nogmaals de vertaling van Patrickve: Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
#562 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen zin om Nederlands te leren? Tja, is dat een tegenzin die Vlaanderen moet subsidiëren? Huizen driemaal zo duur in Vlaanderen? Tja, ik kan best aannemen dat het dan niet erg rendabel meer is om hier te komen werken. Tenzij... Tenzij de hangmat wordt weggenomen die werkloos blijven in Wallonië niet alleen rendabeler maakt dan komen werken in Vlaanderen, maar die de Waalse werkloze een betere levensstandaard bezorgt dan de Vlaamse werkloze die misschien heel zijn leven de Waalse werkloze heeft gesubsidieerd. Als ik een uitkering had, zou ik ook naar een goedkoper optrekje bezuiden de taalgrens uitzien. De slechte smaak wil nu dat de honderdduizenden Vlamingen die ooit naar Wallonië zijn getrokken om daar het vuile werk te gaan verrichten, worden aangevoerd om de verzorgingsstaat te verdedigen die Walen aanmoedigt om van hun kant niet hetzelfde te doen. "Wij waren ook solidair toen jullie arm waren, want jullie mochten bij ons komen werken". En begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen Walen; wel tegen een systeem dat hen aanmoedigt, niet solidair te zijn met ons. Want solidair zijn betekent toch werken? En ik wil best geloven dat ze misschien liever werken dan Vlamingen. Een reden te meer om het systeem aan te klagen dat ervoor zorgt dat ze daar niet toe komen!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | ||
|
![]() Mijn beste, ook die post bevat geen antwoorden op onze vragen. Waar vind U toch die vragen terug in die brief?! Kan U me in die post van je tonen waar U onze vragen beantwoordt?!
Indien je niet meer weet wat je toen schreef, hier is je post: Citaat:
Het probleem kan niet liggen aan het feit dat de brief in PDF formaat was, want ik heb U reeds de tekst versie bezorgd en het probleem kan ook niet zijn dat die brief in het Engels was want we hebben U al voorzien van een Nederlandse vertaling, ik vrees dat ik met mijn beperkt intellect maar één mogelijke verklaring zie, maar die is niet zo flatterend voor uw intellect of debatterende capaciteiten....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
|
![]() Nee mijn beste, dat is niet off topic. Waar in de brief van Olli Rehn staan die vragen? Je hebt geen enkel argument om deze vraag te negeren. De brief is toegankelijk want hij staat op dit forum. Ik weet dat je hem gezien hebt want je het gereageerd op de post waarin ik de vertaling van Patrickve gepost heb en hij staat er in een taal die je beheerst.
WAAR STAAN DIE VRAGEN? De enige reden waarom je hier niet op wilt antwoorden is omdat je dan uw ongelijk moet toegeven
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er mist duidelijk een smiley met een witte vlag ten teken van overgave
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
|
![]() Hoe is de brief van Olli Rehn, waaruit de afkeuring van de begroting blijkt, off topic? Waar zijn die vragen in die brief? U bent echt holder de bolder bardoes de berg af aan't gaan.
Ik geef U een 0/10 op debatteren. Zelfs Patrick Dewael geraakte verder dan jij.....
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spijt me. U kunt het niet laten. Begrijpelijk misschien. Slechte gewoonten zijn nu eenmaal moeilijk af te leren. En zeker bij slechte verliezers. Die zijn nu eenmaal rancuneus. Maar ik moet streng zijn:uw post is weer eens ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 januari 2012 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar bon. Ik nodig u dan bij deze uit om iets on topic te zeggen. |
|
![]() |