Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2012, 23:47   #801
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Nieuwe of oude?
Fils de la belgique a papa. Nieuwe versie van de oude zakken.
Oud 8 april 2012, 23:49   #802
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ze gaan hem toch niet discrimineren?
was het slachtoffer moslim?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 23:50   #803
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Fils de la belgique a papa. Nieuwe versie van de oude zakken.
Is dit nu racisme of niet?
Oud 8 april 2012, 23:51   #804
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Kijk ik vind het best wel erg voor hem maar dit is gewoon een tragedie

Ik aanvaard die verzachtende elementen in zijn dossier maar wat me dwarszit waarom wordt bij elke fait-divers gezegd het is weeral ne Marokkaan
Citaat:
Zoals Hans van Temsche die aangevallen werd door een Christelijke Roma. Toen zei men onmiddellijk" het was een Marokkaan"
Als keer op keer elke misdrijf van eendert welke persoon telkens op de Marokkanen wordt gestoken dat begint op den duur wat te irriteren
Hans van Temsche schoot een Malinese oppas en een blank kindje neer.
Joe Van Holsbeek werd door twee Roma zigeuners vermoord omwille van zijn mp3, op de beelden zagen ze eruit als "noordafrikaans type". Misschien had je liever gehad dat ze achter twee blonde Finnen met trèskes gingen zoeken?
Oud 8 april 2012, 23:52   #805
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Absoluut.
Wat is het verschil tussen extreme en gematigde ongelovigen ? Beiden geloven toch niet ? Je kan daar niet gematigd of extreem in zijn. Of je gelooft, of je gelooft niet.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 23:53   #806
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Theologie façon den dinges?
Theologie façon " noem een kat een kat " en " draai niet rond de pot, *KNIP*

Niet schelden.
".

Laatst gewijzigd door Akira : 12 april 2012 om 11:37.
Oud 8 april 2012, 23:54   #807
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij aanbidden de Profeet niet, wij volgen zijn voorbeeld

Als je wilt dat wij niet meer over de Islam praten stop dan het Islambashen
en in Mekka gaan ze zo'n nagemaakte zilveren vagina kussen....

verder zijn ze "normaal" zenne, zolang de vrouwen hun haar maar inpakken.
Oud 8 april 2012, 23:56   #808
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
dat is dan uw mening en ik heb respect voor uw mening maar bewijs me dan dat hij "geestesgestoord" was

Kom met feiten, bronnen, feiten die gestaafd worden door argumenten?
de mens had een tumor, hoorde bellen en had hallucinaties.
Tegenwoordig wordt zo iemand in een psychiatrische inrichting gestopt.
Oud 8 april 2012, 23:57   #809
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Wat is het verschil tussen extreme en gematigde ongelovigen ? Beiden geloven toch niet ? Je kan daar niet gematigd of extreem in zijn. Of je gelooft, of je gelooft niet.
Daar ben ik het niet mee eens.

Ik ken genoeg ongelovigen waar ik goed mee kan opschieten. Die mensen dringen hun mening of levenswijze niet op en laten mij in mijn waarde. Die mensen staat klaar voor je als je ze nodig hebt en kijken ietskes verder dan hun neus lang is.

En daarnaast heb je van die zagende diehard atheïsten die hun grote gelijk willen halen en je ervan proberen te overtuigen dat jouw mening 'fout' is. Dat soort tuig kan je als gelovige beter hard negeren.
Oud 8 april 2012, 23:58   #810
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk vriend, In de Koran staat "Indien wij hadden gewild hadden wij in de wereld maar één godsdienst gemaakt"

Maar Allah heeft het gewild dat er verschillende godsdiensten zijn, verschillende mensen, verschillende rassen, verschillende partijen, republikeinen, democraten, dat is allemaal de Wil van Allah

De Moslims streven helemaal niet de Wereldheerschappij want dat is in contradictie met die vers die ik geciteerd heb, ik ken niet de vers exact, ik ken de hoofdstuk niet

Verder zegt de Islam dat jij vriendelijk en vredevol moet zijn met een niet-Moslim die je niet bestrijd, dat je zelfs naar hem moet glimlachen als blijk van vriendelijkheid

De Islam zegt ook dat twee vijanden zelfs boezemvrienden kunnen worden

Dus in plaats van vijanden te zijn laten we boezemvrienden worden
ge moogt geen vriendjes worden met ongelovigen, leer toch uw koran eens.
en het is niet dat Allah had gewild dat er verschillende godsdiensten waren, hij heeft de MENSEN stom en doof gemaakt, zodat ze niet allemaal gelovig werden. Daarom moet je jihad plegen tot de oemmah voor héél de wereld is en de ongelovige dhimmies in alle onderdanigheid hun extra beschermingstaks betalen.

Verdorie man, ga vrijdags toch eens naar de moskee, ik moet je toch niet heel de koran gaan voorkauwen zeker.
Oud 9 april 2012, 00:00   #811
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ge moogt geen vriendjes worden met ongelovigen, leer toch uw koran eens.
en het is niet dat Allah had gewild dat er verschillende godsdiensten waren, hij heeft de MENSEN stom en doof gemaakt, zodat ze niet allemaal gelovig werden. Daarom moet je jihad plegen tot de oemmah voor héél de wereld is en de ongelovige dhimmies in alle onderdanigheid hun extra beschermingstaks betalen.

Verdorie man, ga vrijdags toch eens naar de moskee, ik moet je toch niet heel de koran gaan voorkauwen zeker.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 00:01   #812
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Religie is maar een stukje van de Islam zeg je. Denk je dat het met de RKK en het Jodendom anders is?
Ja. Zoiets als scheding van religie en staat was in het christendom reeds ingebakken iets wat je in de islam niet zult vinden. De islam is staat leger enz. Het jodendom ? Die zijn content met slechts een klein stukske van de wereld. Israel. De islam echter is pas tevreden als die de hele wereld heeft veroverd, Israel inkluis met niet-moslims in het beste geval als 2de rangburgers.

Citaat:
Bestrijdt hen die niet geloven in Allah, noch in de Laatste Dag, en die niet verboden stellen wat Allah en Zijn boodschapper verboden hebben gesteld (= de heidenen), en hen die zich niet voegen naar de ware religie onder degenen aan wie de Schrift gegeven is (= joden en christenen), totdat zij uit de hand de schatting opbrengen in onderdanigheid." [9:29]
Citaat:
Jou groot probleem is dat jij de gehele Islam over dezelfde kam scheert,
Als ik het over de islam heb dan heb ik het over de islam van 'profeet' mohammed, zoals 'profeet' mohammed die uitvoerde in woord en daad. Niet over de uitgevonden islam van bvb linda bogaert.

[quote]en dit doe jij uit onwetendheid. [quote]

Welke onwetendheid ?

Citaat:
Het zijn vooral de slechte zaken die de wereldpers halen, maar de goede zaken blijven verborgen.
De weinige goede zaken vallen in het niet tot de slechte. Enkel onwetenden weten niet dat de goede verzen uit de beginperiode van de islam, toen dat de 'profeet' nog niet veel volgelingen had, stammen en dat die later toen hij als roverhoofdman en slavendrijver door terreur te zaaien machtig geworden was herroepen werden. Die oude 'goede' 'gematigde' verzen werden gewoon afgeschaft en er kwamen nieuwe slechte onverdraagzame gewelddadige verzen voor in de plaats. het zijn die verzen die vele volgelingen wereldwijd nog steeds toepassen.

Citaat:
Nogmaals: wat heeft het voor zin om goede, brave, gematigde Moslims zoals Sugar en Moor constant aan te vallen met zaken waar zij niet achter staan, met zaken die zij eventueel niet weten of negeren?
Als iemand zichzelve nazi zou noemen zonder echt te weten wie Hitler was en waar dat het nazisme echt voor staat en dat die door zichzelve nazi te noemen het nazisme zonder het te beseffen steunt zou jij die mensen dan niet met teksten die het leven van Hitler beschrijven, zijn woorden en daden aan hen bekend maken ? Tenzij u vind dat het nazisme niet dient bestreden te worden.

Citaat:
Jij bent hier constant bezig hen te treiteren met jouw haat. Jij creëert met jouw haat nieuwe haat. Besef jij dat wel?
Ik heb de koran hadiths etc niet geschreven.

Citaat:
Hou gewoon op andere mensen lastig te vallen met jouw frustratie's. Echt waar man, het is veel slechter dan het goed is.
In Nigeria, Somalie, Mali, Thailand, De filipijnen, Libanon enz enz is het reeds te laat. Jij vind dat uw mond houden of liegen het beste is. Overal waar dat de ummah groot genoeg in aantal is geworden zijn de poppen aan het dansen en zijn niet-moslims de pineut. Slaapt u gerust verder
Oud 9 april 2012, 00:02   #813
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
allé, 't is nog een kwestie van tijd voor er enen begint te zeveren dat de dader eigenhandig de reconquista van Molenbeek is begonnen door een albanese moslim dood te meppen
Nee dat was Breivik. De zaken niet door mekaar halen hoor.
Oud 9 april 2012, 00:02   #814
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar ben ik het niet mee eens.

Ik ken genoeg ongelovigen waar ik goed mee kan opschieten. Die mensen dringen hun mening of levenswijze niet op en laten mij in mijn waarde. Die mensen staat klaar voor je als je ze nodig hebt en kijken ietskes verder dan hun neus lang is.

En daarnaast heb je van die zagende diehard atheïsten die hun grote gelijk willen halen en je ervan proberen te overtuigen dat jouw mening 'fout' is. Dat soort tuig kan je als gelovige beter hard negeren.
Iemand die jou graag ziet zal niet zonder slag of stoot aanvaarden dat je je verder blijft degraderen in een absurd geloof. De anderen zijn hypocrieten.
Oud 9 april 2012, 00:03   #815
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent schattig.
Die schat weet niet dat jij achter alles staat wat in de koran staat. Juist ?
Oud 9 april 2012, 00:07   #816
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Die schat weet niet dat jij achter alles staat wat in de koran staat. Juist ?

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 april 2012 om 00:07.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 00:08   #817
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Iemand die jou graag ziet zal niet zonder slag of stoot aanvaarden dat je je verder blijft degraderen in een absurd geloof. De anderen zijn hypocrieten.
Gij weet niet wat dat is oprecht houden van iemand, zoveel is duidelijk.
Oud 9 april 2012, 00:12   #818
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben Belg tegen mijn goesting.
U wil weldra emigreren?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 00:15   #819
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
La Libre

Citaat:
Iliaz Tahiraj n’aurait pas accepté de négocier et Alexandre Vander Elst se serait énervé. « Il n’a donné qu’un coup de poing dans la tête du superviseur qui est alors tombé �* la renverse, et sa tête a cogné le sol », a confié une de ses connaissances �* "La Dernière Heure". Après quoi l'agresseur aurait immédiatement pris la fuite dans sa Volkswagen Polo.

Un dossier de roulage a été ouvert �* l’encontre du conducteur de la voiture. Et Alexandre Vander Elst a d'ores et déj�* été placé sous mandat d’arrêt pour coups et blessures ayant entraîné la mort sans intention de la donner
Twee jaar dus. Beetje zoals bij Guido De Moor, "één schopke" en de mens viel neer. Zo te lezen zal de val eerder de dood veroorzaakt hebben en niet de boks. Redouan S. kreeg twee jaar voor een welbewuste kickboks schop en die was niet dronken.
Lijkt me simple comme bonjour.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 00:16.
Oud 9 april 2012, 00:15   #820
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij weet niet wat dat is oprecht houden van iemand, zoveel is duidelijk.
Iemand in zijn moeras van bijgeloof laten verzinken is voor jou een bewijs van genegenheid ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be