Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2014, 16:51   #801
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Neen, Termont doelde er niet op om Roma te deporteren, alleen om er minder naar Gent te lokken.
Wilders doelde er expliciet op Marokkanen buiten te gooien.
...
En wat is het verschil met de burgemeesters die er als de kippen bij zijn telkens er zigeuners in hun dorp komen ze zo rap mogelijk te verjagen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 16:52   #802
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Hij gebruikte letterlijk het woord "verdwijnen".

Behalve deporteren is er nog een andere manier. Doden.

Zelf ging ik uit van de 1e manier. Maar als jij meer weet...
Ik heb hem nergens het woord "verdwijnen" noch "deporteren" noch "doden" horen zeggen.
u hallucineert.

Ga nog een paar jointjes halen in maastricht jongen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 16:53   #803
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar lieg ik?
Leer toch eens begrijpend lezen.
Je begrijpt het verschil niet tussen "doelen op" en "zeggen"?
Insinueren, zinspelen, alluderen...
dat hebben Wilders' aanhangers alvast begrijpend verstaan.
Ja maar "doelen op" dat telt niet. Dat is een persoonlijke interpretatie.
Trouwens hij heeft achteraf verduidelijking gegeven , nietwaar.
Het is toch niet moeilijk te begrijpen dat je niet kan veroordeeld worden op iets wat iemand anders denkt dat je gezegd hebt, alleen de letter telt.
Ik interpreteer zijn woorden niet zoals gij ze interpreteert , voila en we zijn vertrokken .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 16:55   #804
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk is het niet strafbaar in Nederland om op te roepen Marokkanen te deporteren.

We zulllen het wel zien bij de rechter.

Ben je bezopen of zo?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 16:57   #805
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Overschot van gelijk.
Maar waar ga je heen met diegenen die hier nu al zitten?
En wat met diegenen die zich naderhand bekeren, en zo blond zijn als Geert Wilders?
Tja, bij twijfel laat je opnieuw een verklaring tekenen hé, desnoods via een vonnis.
Maar als we nu eens zouden beginnen met diegenen die binnen komen zoiets te laten tekenen ?
Oud 27 maart 2014, 16:59   #806
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Na ondertekening van een papier zou er volgens jou ineens een joods-christelijke samenleving ontstaan?
Laten we alvast beginnen de nieuwkomers iets dergelijks te laten tekenen.
Oud 27 maart 2014, 17:00   #807
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wilders heeft - voor de tigste X - nergens, ooit maar over 'deporteren' gesproken, dat komt enkel voor in jouw zieke geest.

Iedereen die 't partijprogramma van de PVV kent, weet op welke manier Wilders 'minder' Marokkanen zou willen bewerkstelligen, daar heeft hij 3 punten voor, die hier reeds tot in den treuren genoemd zijn, die Wilders zelf al tot in den treuren heeft opgesomd, die punten staan al jaren in zijn partijprogramma, ieder die die dag aanwezig was in die zaal wéét, kènt dat partijprogramma (of zou dat toch moeten kennen, indien je op 'n partij stemt).

Indien je dat partijprogramma niet kent, informeer je dan voordat je hier maar blijft raaskallen over 'deporteren' etc., je maakt jezelf ontiegelijk belachelijk door er over te blijven doorbomen, daar jij, volgens je eigen definitie van 'n racist, je er zelf ook 1 bent.

En ondertussen werd er sharia-wetgeving in 't VK wettelijk geïmplementeerd. D�*t zijn dingen waar je je zorgen om zou moeten/kunnen maken, d�*t is wel degelijk 'n dreiging.

Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, je bent veel te emotioneel over 'n storm in 'n glas water.
Eén van die punten is het stimuleren van Marokkanen om vrijwillig terug te keren. Daar kan je alle kanten mee uit. Je kan hen dus ook zacht dwingen, of een sfeer creëren waardoor ze weg willen.
Anders gaan ze niet vertrekken.
Verder wil ie alle criminelen deporteren.
Ook als ze de Nederlandse nationaliteit hebben.
Dus ook die van de vierde generatie.
Met welk recht schopt die vlerk een autodief van de vierde generatie terug naar Marokko en laat ie een volbloed Nederlander die een moord pleegt hier blijven?
Blijf maar vervat zitten in je simplismen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 17:00   #808
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk is het niet strafbaar in Nederland om op te roepen Marokkanen te deporteren.

We zulllen het wel zien bij de rechter.

Je vergist je.
Het is niet Wilders maar wel de koran die oproept/aanbeveelt iedereen die niet tot hun clubje behoort te doden.
Oud 27 maart 2014, 17:03   #809
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Tja, bij twijfel laat je opnieuw een verklaring tekenen hé, desnoods via een vonnis.
Maar als we nu eens zouden beginnen met diegenen die binnen komen zoiets te laten tekenen ?
Tja Pericles, en hoeveel generaties blijven ze dat pact schuldig?
Hoeveel autochtonen mogen zich intussen met hen gemengd hebben?
Bovendien, zo'n verklaring kan geen enkele internationale rechtsgeldigheid bekomen.

Blijft nog over: hen zo goed mogelijk laten assimileren.

Hoe doen we dat?

Door topics vol te lullen hoe erg het hier gesteld is met al die moordende/plunderende/rovende/verkrachtende vreemdelingen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Laatst gewijzigd door Nierika : 27 maart 2014 om 17:03.
Oud 27 maart 2014, 17:06   #810
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
De wet toepassen?

Wie meent een bepaalde handeling te mogen treffen (in strijd met de wetgeving; maar aanvaard door eender welke religie), wordt gewoon bestraft naar analogie met de wetgeving van toepassing op dat 'misdrijf'.
Ja, maar deportatie naar het land van herkomst, als dat er al is, zit er niet tussen als bestraffing.
En overtreed je hier de wet, wordt je ook nu al gestraft volgens diezelfde wet, ook al beroep je je op "het staat in de koran dat ik wel mag".

Waarmee we eigenlijk in de huidige situatie terecht komen.

Dat wil Demper niet.
Die wil deportaties, en wel nu!

Oud 27 maart 2014, 17:08   #811
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een verklaring is ook niet nodig.
Je woont in een welbepaald land; aldus is het niet meer dan logisch dat je de wetten respecteert. Als de overheid consequent is, dan bestraft zij iedere overtreder en laat zij zich niet (af)leiden door een excuustruus als 'religie'.
Ook de overheid; heeft boter op het hoofd.
Geen enkele Marokkaan die een overval pleegt, rooft, brandsticht of wat dan ook en zich beroept op zijn religie wordt hier vrijgesproken, of er zou me ergens een precedent ontgaan zijn.
Dan nog zal het niet om massa's gevallen gaan.

Alles blijft dus bij het oude, terug naar af.

Oud 27 maart 2014, 17:11   #812
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
MAAR de zussen worden nadien zo onder druk gezet dat ze de helft van hun officieel geërfd gedeelte aan hun broers moeten schenken. Dit kan natuurlijk, iedereen is vrij (!) om weg te schenken wat hij wenst.
Leve de multicul
Jij kent bepaalde moslima's zo goed dat ze je dat zelf zijn komen vertellen?
En als ze het al zouden doen, dan was het niet uit vrije wil omdat ze nu eenmaal geloven dat de islam dat van hen vraagt?
Anders gezegd, hoe raakt jou dat in die mate dat je je overgedramatiseerd persoontje geroepen voelt een "leve de multicul"-kreet te slaken?

Oud 27 maart 2014, 17:11   #813
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja Pericles, en hoeveel generaties blijven ze dat pact schuldig?
Hoeveel autochtonen mogen zich intussen met hen gemengd hebben?
Bovendien, zo'n verklaring kan geen enkele internationale rechtsgeldigheid bekomen.

Blijft nog over: hen zo goed mogelijk laten assimileren.

Hoe doen we dat?

Door topics vol te lullen hoe erg het hier gesteld is met al die moordende/plunderende/rovende/verkrachtende vreemdelingen?
We kunnen er alvast mee beginnen er geen nieuwe meer in te voeren.
We kunnen ook de koran verbieden , wegens oproepen tot geweld.
En waarom niet trouwens . Mein Kampf is in Nederland ook een verboden boek.
Oud 27 maart 2014, 17:14   #814
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Laten we alvast beginnen de nieuwkomers iets dergelijks te laten tekenen.
Die zouden tekenen om hun nieren te verkopen.
Dat heeft niks waarde.
Cultuur kan je niet opdringen.
Wetten wel.

Ik verwacht van een nieuwkomer (van iedereen trouwens) enkel dat hij zich aan de wet houdt. Al de rest, hoe iemand eet, kookt, bidt, zich kleedt, zingt, zijn partner kiest zijn mij volgens mij onze zaken niet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 17:15   #815
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We kunnen er alvast mee beginnen er geen nieuwe meer in te voeren.
We kunnen ook de koran verbieden , wegens oproepen tot geweld.
En waarom niet trouwens . Mein Kampf is in Nederland ook een verboden boek.
Inderdaad !
Oud 27 maart 2014, 17:17   #816
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Uiteraard weet Wilders drommelsgoed wat hij wel en niet kan zeggen. Niks zo'n grappige humoristische show als het vorige proces waarin hij niks anders had gedaan dan koranverzen gescandeerd. Daarvoor moesten de rechters dan een arabist als getuige oproepen die kwam zeggen dat de teksten effektief in de koran stonden..... gekker kon men het niet maken, maar de Nederlandse belastingbetalers hebben er weer wel een paar honderdduizend euro's voor mogen neerleggen.
Maar daar heb je de meute hysterische politiek correctelingen, die niet de moeite doen om de originele versie én het interview te bekijken of beluisteren en zich verder laten drijven op de golven van hysterie, aangedreven door de linkse meute en de pers, en je krijgt "Nierika"verschijnselen.

Diezelfde hysterische toestanden zie ik dus ook op de filmpjes die ze over Dolfje hebben nadat hij een speech gaf.... de opgehitste massa zoals ze ook te zien was aan het museumplein in Amsterdam, achter de vlag van hamas aanhollend met de naam van hun kinderen in het arabisch op hun arm geschreven, uit "sympathie" of zou het collaboratie zijn?.....
Wel, laat het "Nierika-verschijnsel" je deze eenvoudige vraag stellen:

Hoe gaat Wilders Marokkanen overtuigen om "vrijwillig" terug te keren?
Hoe bekomt hij dat precies?
Is een beetje zachte dwang aangeraden, en wat houdt dat dan precies in?
Of ziet hij misschien toch heimelijk een kristallnacht in zijn gedachten opdoemen?
SDX stelde eerder al dat het allemaal zonneklaar is, dus kun je die vraag vermoedelijk in een handomdraai, zonder omwegen en kronkels, beantwoorden?

Indien niet bevredigend, zal het antwoord het "Nierika-verschijnsel" nopen tot het blijvend onafgebroken inbeuken op de fundamenten van jullie maagdelijk witte natie.

Oud 27 maart 2014, 17:22   #817
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De vrije keuze:

1) straf aanvaarden; en daarna blijven, met respect voor de wet van het land waar zij verblijven.
2) straf aanvaarden; en daarna vertrekken naar eigen land; of ander land waar de religie de wet is. *

* Maar zoals gezegd (en dat is het pijnpunt); zijn velen net gevlucht uit een land waar religie de wet is.

Het principe is eenvoudig. Complex wordt het pas, wanneer dit eenvoudig principe met voeten wordt getreden.
Goed, maar daar krijg je de Dempers van deze wereld niet mee gesust.
Wilders weet dat natuurlijk ook, dus beoogt hij wel iets anders met zijn "aanmaning tot vrijwillige terugkeer".

Nu,wat betreft het ontvluchten van landen waar religie de wet is, door de band genomen valt dat wel mee.
Moet je eens de Iraanse diaspora in de VS onder de loep nemen.
Door de band genomen een rijke bovenlaag van ondernemers die perfect geïntegreerd zijn.
Als ze landen ontvluchten waar religie de wet is, zijn ze meestal ook écht wel op zoek naar een seculierder bestaan.

En uit Marokko zijn ze natuurlijk niet gevlucht voor een religieus regime.

Oud 27 maart 2014, 17:23   #818
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Niet akkoord. Ik ben absoluut tegen censuur.

Geen enkel boek mag verboden worden; hoe debiel het boek ook is.
Probeer ook maar een consequent te zijn. De bijbel, moet dan ook verboden worden.

Wat mij betreft, ook alle boeken van V.B.'s; en in het bijzonder die van Piet Huysentruyt.
Verder, zou ik ook graag Libelle en Flair uit de rekken halen; daar het oproept tot meer feminisme ...
2

Oud 27 maart 2014, 17:29   #819
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Geen enkel boek mag verboden worden; hoe debiel het boek ook is.
Probeer ook maar een consequent te zijn. De bijbel, moet dan ook verboden worden.

Wat mij betreft, ook alle boeken van V.B.'s; en in het bijzonder die van Piet Huysentruyt.
Verder, zou ik ook graag Libelle en Flair uit de rekken halen; daar het oproept tot meer feminisme ...
En wat als we enkel het OT uit de bijbel scheuren?

Shit, dan zouden we een fundamenteel joods element uit onze joods-christelijke cultuur weren...

Toch niet zo evident, zo'n joods-christelijke cultuur.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 17:34   #820
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

...
Op zijn minst toch de strafbare oproepen tot geweld en moord in alle religieuze boeken verbieden.
Consequent de wet toepassen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be