![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-> op assertiviteitstraining gaan bij Madame NON! <- super aangepaste straf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we zeggen 'er minder slecht uitkomen' want zeg nu zelf, een gangbang kan je niet echt goedkeuren als kattekop met een taboe op seks .. zelfs ik die totaal niet katholiek ben keur dit niet goed, en ik ben verre van preuts .. Dat mannen logischer zouden zijn en minder emotioneel reageren .. bof, ze verdringen meer zou ik zeggen ... en vrouwen zijn imo. even logisch ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou kunnen dat hij dat meisje milder behandelde dan de jongens omdat ze een mentale achterstand had, maar het is weinig waarschijnlijk gezien het geen verschil maakt met hoeveel jongens ze werd opgewacht. Ze had er volgens de regels niet naartoe mogen gaan. Maar toch deed ze het. Waarom? En waarom werd ze daar niet tegelijk met de jongens voor gestraft?
![]() |
![]() |
#805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zei dat ze de spil was, maar je hebt niet geantwoord op de vraag.
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is idd. geen gewone school hihihi ![]() <sarcasm off\> nee maar serieus, mentale achterstand -> dan zit je niet als 14-jarige op college hé .. het zal een borderlineke ofzo zijn ... in ieder geval rijp voor de pedopsychiater, en die gastjes ook, het zal hen deugd doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe je ook draait of keert. Het meisje maakte deel uit van de "gangbang" en overtrad net als de jongens de regels. Toch werd het meisje er niet voor van school gestuurd zoals de jongens. Dat het meisje niet "neen" zou kunnen zeggen zie ik eerder als een extra reden om haar eveneens weg te sturen uit een school die prat gaat op haar prestige. En toch gebeurde het niet. Waarom niet?
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat meisje zat, ondanks de serieuze mentale achterstand die het volgens jou zou hebben, wél op een "college". En niet zomaar het eerste het beste.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 mei 2014 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg jij.
Dat deze gangbang de media haalde wil niet zeggen dat er geen andere hebben plaatsgevonden met andere meisjes.
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
euh dat heb ik niet gezegd dat ze een serieuze mentale achterstand zou hebben .. ik zei juist dat men niet op een college zit als men zo'n achterstand heeft .. mss. dat ik me vergis, wie weet ![]() en die pedopsychiater daar gaan ze volgens mij best naartoe, het liefst met z'n allen -> groepstherapie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien omdat de directeur in kwestie, als voormalige hormonenbom-tienerjongen weet wat er in de kop (en piemel) van die gastjes heeft meegespeeld? Maar dat weten we natuurlijk niet. En ze gaan het ook niet aan onze neus hangen ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 10 mei 2014 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, het is niet een "zogenaamde" eliteschool. Neen, het is niet het "vermeend" rijk puikje. Neen, het is niet "wie weet" zelfs van de adel. Citaat:
![]() |
![]() |
#814 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als er zaken in de doofpot worden gestoken wat betreft misbruik van minderjarigen is het niet goed, dan komen alle katholieken-bashers vanonder hun collectieve steen gekropen. En nu er wordt opgetreden is het OOK niet goed? Ja, wat is het nu?
![]() |
![]() |
#815 |
|
![]() Pederasten zeggen zulke dingen ook.
![]() |
#816 | |
|
![]() Citaat:
Er is een cultureel verschil war betreft het accepteren van voorhuwelijkse sex voor meisjes of jongens. Die jongens zullen geen last hebben van hun daden als hun namen bekend raken. Het zijn "durvers" of "machos". Voor een meisje is het anders, zij is de rest van haar leven een voze slet.
![]() |
![]() |
#817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorzichtig! Ge balanceert hier gevaarlijk op het randje van een wel zéér laag bij de grondse persoonlijke aanval!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
|
![]() U volhardt in de boosheid door deze aanranding van de eerbaarheid te minimaliseren als "stoeien".
![]() |
#820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hallo ? Welkom in 2014 ! Ben jij niet een beetje ....erg wereldvreemd. ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 mei 2014 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |