Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in :
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders 28 44,44%
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon 28 44,44%
weet het niet 9 14,29%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2004, 12:09   #801
RealTurk
Burger

RealTurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Filosoof, ironisch genoeg ben je alles behalve hetgeen je nickname betekent. Dat zulke naïeve mensen zoals jij bestaan die zo stekeblind zijn voor de realiteit ... zucht.
Kijk eens naar de spiegel dwaas..
Dat er zulke achterlijke mensen nog bestaan net zoals jou
Oud 19 oktober 2004, 12:12   #802
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
Waarom minder hoofddoeken ? Totaal verbod op hoofddoeken ja, alsmede het verbod op de tot terrorisme aanzettende Islam in heel de Westerse wereld.
Iedereen die betrapt wordt een Islam-praktisant te zijn zou zwaar gestraft moeten worden, hetgeen bestaat uit deportatie. De Islam is een kanker op de beschaving.
Ze moeste jou eens een jaar lang verbannen naa iran is kijke of je er wat van leert...
Dwaas
Oud 19 oktober 2004, 12:14   #803
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
Niet iedere vreemdeling moet terug, ( kijk eens naar je vorige posts oen, je kan ook niet keizen wie je wil en wie niet) enkel de criminele rassen en gemeenschappen die garant staan voor wangedrag en verderf of er een geheime agenda op na houden zoals de Juden.
Makkaken en Turken moeten zeker van ons grondgebied ten alle koste verwijderd worden, alsook de moslims.
Spanjaarden kunnen oa. blijven.(misschien omdat je r*t*likker bent van de spanjaarden
Oud 19 oktober 2004, 12:14   #804
Spolpoel
Banneling

Standaard

Het gedragspatroon van de allochtoon....

19/10 Spaanse politie pakt terreurverdachten op

De zeven Noord-Afrikaanse moslimextremisten die maandag door de Spaanse politie werden gearresteerd hadden een zware bomaanslag op het Spaanse Nationale Hof in voorbereiding.

Het Nationale Hof behandelt alle terrorismezaken. De zeven waren van plan een vrachtwagen met vijfhonderd kilo aan explosieven voor de deur van het Hof te laten exploderen, meldde de krant El Mundo.

De verdachten werden maandag door de Spaanse politie omschreven als leden van een actieve groep van moslimextremisten, die contact onderhielden met extremisten elders in Europa, in de Verenigde Staten en in Australië. Tot de verdachten behoren zeker vier Algerijnen en een Marokkaan.

Zoek het verschil tussen het gedragspatroon van Finse, Deense, Britse, Amerikaanse, Japanse, Nederlandse, Australische, Z-Amerikaanse allochtonen en
.... moslimallochtonen?
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2004, 12:15   #805
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Wel leg het dan eens uit. Of is zelf praten over varkensvlees 'onrein'?
Neu toch.... Dan zouden we toch ook niet over stelen, moorden of andere verboden mogen spreken, he.

Ik weet dat in de islam verboden zijn voor consumptie:

- dode dieren
- carnivoren
- dieren waar niet de naam van Allah over is uitgesproken

en ook het varken, omdat het een vuil dier is. Maar voor een uitgebreidere uitleg kan je misschien hier effe kijken:

http://eng.islam.ru/lib/pork/

Nog een vraagje: Mogen christenen eigenlijk varkensvlees eten?
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2004, 12:15   #806
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gedragspatroon van de allochtoon....

19/10 Spaanse politie pakt terreurverdachten op

De zeven Noord-Afrikaanse moslimextremisten die maandag door de Spaanse politie werden gearresteerd hadden een zware bomaanslag op het Spaanse Nationale Hof in voorbereiding.

Het Nationale Hof behandelt alle terrorismezaken. De zeven waren van plan een vrachtwagen met vijfhonderd kilo aan explosieven voor de deur van het Hof te laten exploderen, meldde de krant El Mundo.

De verdachten werden maandag door de Spaanse politie omschreven als leden van een actieve groep van moslimextremisten, die contact onderhielden met extremisten elders in Europa, in de Verenigde Staten en in Australië. Tot de verdachten behoren zeker vier Algerijnen en een Marokkaan.

Zoek het verschil tussen het gedragspatroon van Finse, Deense, Britse, Amerikaanse, Japanse, Nederlandse, Australische , Z-Amerikaanse allochtonen en
.... moslimallochtonen?
Oei oei, zoek dan maar rap dekking, want hier op 't forum zitten der wel wat hoor...
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]

Laatst gewijzigd door Ibeke : 19 oktober 2004 om 12:18.
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2004, 12:17   #807
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
Het deeltijds onderwijs beschouw ik niet als "school". Ik wist wel dat Turken erg lelijk zijn, maar jouw avatar is wel het toppunt. 8)
K*ss M* *SS
Je hebt geen geldig argument dus flink uitgel*lt
Ga jij maar terug naar school, en misschien dat je dit keer er wel wat van begrijpt, Noob

btw, ik durf me foto erop te zette, iets wat jij niet durft, bang dat de lens kapot gaat met je gare dwaze gezicht...
Oud 19 oktober 2004, 12:19   #808
Spolpoel
Banneling

Standaard

Het gedragspatroon van de allochtoon ...

19/10 Leuven plaatst bewakingscamera's

De raad van de politiezone Leuven heeft maandagavond beslist een openbare aanbesteding uit te schrijven voor de plaatsing van bewakingscamera's op de Oude Markt en de Mechelsestraat.

Daartoe wordt een bedrag van 804.000 euro uitgetrokken. De oppositiepartijen VLD en Groen! hadden kritiek op het feit dat Leuven nog geen reglement heeft dat de werking van de camera's regelt.

Leuven neemt deze maatregel omdat er op de beide vermelde plaatsen bovenop de actuele inzet van politiediensten een extra-inspanning nodig is om de overlast effectief aan te pakken. Hierbij wordt ondermeer verwezen naar het toenemend uitgaansgeweld en wat specifiek de Mechelsestraat betreft inbraken en overvallen. Het cameratoezicht moet potentiële daders afschrikken. Burgemeester Louis Tobback (SP.A) beloofde dat de camera's niet zullen draaien vooraleer er een dergelijk politiereglement goedgekeurd is. Hij riep de federale regering op snel werk te maken van een wettelijke regeling in dit verband.

Plaatsing van camera's om de allochtone verrijkingen op pelicule te leggen ...8)
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2004, 12:26   #809
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Toen ik naar school ging waren jullie hier nog niet, er zal dus weinig over in de geschiedenisboeken gestaan hebben vrees ik. (Dan ben je wel errug zielig, heb je geen kinderen ofzo die het wel leren nu op school of leer jij ze wat anders)
Ik heb het live meegemaakt en heb de geschiedenis boeken niet nodig,(ik zie het dat het niet nodig is, je gebruikt je eigen ten onrechte bedoelde info) ik ben zo stilaan zelf een stukske geschiedenis aan het worden. (maar dan in je eigen leven)
Ge lult trouwens naast de kwestie. (Volgens mij l*llen er hier meer ''Ge'' mense op dit topic)
De vraag was, waarom blijven ze komen als ze weten welke gruwelijke racisten die Belgen wel zijn en hoe weinig kansen ze hier wel krijgen.(Dat zeg GE zelf hier, nergens staat er dat het TOEN racisten waren en dat ze weining kansen hadden)
Misschien kunt ge nog wat naar school gaan tot het antwoord in de geschiedenisboeken staat.( Mischien kunt Ge zelf nog wat van Ge z`n kinderen leren als die naar school gaan, Ik zelf weet dat ik me geschienis heb gehad en me vwo heb gehaalt, NU Ge nog...)
Oud 19 oktober 2004, 12:27   #810
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
........wat meer beleefdheid zou je sieren .......en als het u niet aanstaat .....vertrek......we zullen u zeker niet tegenhouden......
Vertrekke?? Zodat Ge nog verder kan doorl*lle, dacht het niet
Oud 19 oktober 2004, 12:30   #811
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
Citaat:
Omdat in België een sociaal zekerheidssysteem bestaat waarin je lustig kan graaien zelfs al heb je geen eurocent bijgedragen.
Een SZ-systeem waarop Allah hen in hun moederland niet trakteert!
Dit heb ik eerder gehoort, en staat al duidelijk in een van de post vermeld, dus zoek het maar op ipv dat ik het voor de tigste keer herhaal
Oud 19 oktober 2004, 12:32   #812
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Zeg Realturk, misschien kunnen we dit ook op een beschaafde manier uitpraten?
Dat probeer ik ook, maar wordt moe van het herhale van alles
Oud 19 oktober 2004, 12:33   #813
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nice try, maar ik bedoelde wel iets anders. Het land gaat failliet als alle "geregistreerde" vreemdelingen (álle) worden uitgezet. De "ongeregistreerde" zullen wel wegen op den duur, vooral ook als aan een ieder een uitkering wordt gegeven, wat ik sterk betwijfel. Meesten komen in de criminaliteit of de prostitutie terecht.

En radicale ideeën bieden voor dit probleem geen oplossing. Je moet op zoek gaan naar de root and the roots are in Africa. En wat zien we in Afrika? Schrijnende armoede, werkloosheid en natuurlijk: de grote boosdoener: corruptie en vriendjespolitiek.

Zeg es, Odin, als jij in zo'n land leefde en je hebt geen job en kan er ook geen krijgen omdat je "niemand kent", je hebt zo goed als geen eten,...
Wat zou jij doen? Als niemand iets onderneemt en als alle eventuele ondernemingen de kop in worden gedrukt en als de welvarende landen erbij staan en er naar kijken. Wat doe je dan als arm odinkontaktje in the middle of nowhere op de grens van leven en dood?
....punt 1 : hoeveel zouden de uitkeringen aan al die vreemdelingen kosten op jaarbasis??...door u en ik te betalen......punt 2: U HEEFT 100% GELIJK....de problemen en bijgevolg de redenen waarom ze naar Europa afzakken moeten dringend worden aangepakt......het zal moeilijk zijn met de corrupte regimes ginder ...maar het is de enige uitweg om de toevloed te stoppen en te voorkomen dat deze mensen hier in de criminaliteit terechtkomen bij gebrek aan een alternatief......
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !!
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2004, 12:33   #814
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
Wel leg het dan eens uit. Of is zelf praten over varkensvlees 'onrein'?
Je hebt toch internet, als ik dit hier zeg, komt er na 10 posts nog een gast die dezelfde vraag stelt..
Oud 19 oktober 2004, 12:35   #815
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
Nog een vraagje: Mogen christenen eigenlijk varkensvlees eten?
Jazeker
Oud 19 oktober 2004, 12:39   #816
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RealTurk
Vertrekke?? Zodat Ge nog verder kan doorl*lle, dacht het niet
......wil je die groffe onbeleefde uitlatingen terzijde laten.....het zal je sieren......
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !!
Oud 19 oktober 2004, 12:44   #817
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
......wil je die groffe onbeleefde uitlatingen terzijde laten.....het zal je sieren......
lol, lees je alleen mijn posten?? Je maatje sunshine en jezelf kunnen er ook flink wat van..
Dacht dat me mening kon geve...of mag dat niet opeens?
contact............searching...IP: lost
Oud 19 oktober 2004, 12:49   #818
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RealTurk
lol, lees je alleen mijn posten?? Je maatje sunshine en jezelf kunnen er ook flink wat van..
Dacht dat me mening kon geve...of mag dat niet opeens?
contact............searching...IP: lost
....nu je al een tijdje in het beschaafde Europa woont, wordt het wel tijd om op een beschaafde wijze uw mening te zeggen..en niet dadelijk de mensen beginnen uit te schelden op een arrogante ( turkse ?) wijze .....
Oud 19 oktober 2004, 13:00   #819
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Het gedragspatroon van de allochtoon ...

19/10 Leuven plaatst bewakingscamera's

De raad van de politiezone Leuven heeft maandagavond beslist een openbare aanbesteding uit te schrijven voor de plaatsing van bewakingscamera's op de Oude Markt en de Mechelsestraat.

Daartoe wordt een bedrag van 804.000 euro uitgetrokken. De oppositiepartijen VLD en Groen! hadden kritiek op het feit dat Leuven nog geen reglement heeft dat de werking van de camera's regelt.

Leuven neemt deze maatregel omdat er op de beide vermelde plaatsen bovenop de actuele inzet van politiediensten een extra-inspanning nodig is om de overlast effectief aan te pakken. Hierbij wordt ondermeer verwezen naar het toenemend uitgaansgeweld en wat specifiek de Mechelsestraat betreft inbraken en overvallen. Het cameratoezicht moet potentiële daders afschrikken. Burgemeester Louis Tobback (SP.A) beloofde dat de camera's niet zullen draaien vooraleer er een dergelijk politiereglement goedgekeurd is. Hij riep de federale regering op snel werk te maken van een wettelijke regeling in dit verband.

Plaatsing van camera's om de allochtone verrijkingen op pelicule te leggen ...8)
.......dat ze maar vlug camera's plaatsen oa aan de achterzijde van het station in Leuven...de autoparking is reeds geruime tijd méér dan onveilig geworden door toedoen van rondslenterende allochtonen...woonachtig in Kessel-lo (deelgemeente van LEUVEN)
Oud 19 oktober 2004, 13:03   #820
RealTurk
Burger

Standaard

Citaat:
....nu je al een tijdje in het beschaafde Europa woont, wordt het wel tijd om op een beschaafde wijze uw mening te zeggen..en niet dadelijk de mensen beginnen uit te schelden op een arrogante ( turkse ?) wijze .....
Zoals ik eerder al zei op dit FORUM, ik ben in nerderland geboren en getoge, woon er me hele leven (18 jaar). En spreek vloeiend nederlands, goed geschoold, en werk in de ICT branche en nog een nederlandse vriendin . Dus europees leef ik zeker, geloof mij dat nou maar.
En mense uitschelde?? op turkse wijze??
Wat is normaal volgens jou? En ik ben nog geeneens racistisch geweest..
Je leest echt duidelijk niet alle post op dit topic. Misschien is lezen en iets begrijpen een van je slechte eigenschappen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be