![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland? Het vroegere Noord Belgica? Belgica Foederata? Nederland dat later onder de Franse Prince d'Orange kwam te vallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige CEO van Heineken bvb is een Waal ,die zeer goed Nederlands spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Nog geen Eurostadion, maar logo speelstad Brussel al voorgesteld "
http://www.hln.be/hln/nl/8356/Voetba...tml?show=react Ze zijn er blijkbaar niet gerust in ,daar in Brussel. De bouwvergunning voor het Eurostadion is immers nog steeds niet afgeleverd door de gemeente Grimbergen. Om druk uit te oefenen op de gemeenteraad van Grimbergen hebben ze dan maar al een "officieel Brussels logo "voorgesteld. Daar zullen ze van onder de indruk zijn in Grimbergen ![]() Nu Mister Michel nog opvoeren in het gemeentehuis en het circus is compleet ![]() Bemerk ook het feit dat de Brusselaars al van Brussel spreken als ze de Grimbergse Parking C bedoelen. Voor wie nu nog twijfelt aan de annexatie bedoelingen van Vlaams grondgebied door de stad Brussel. "België en Brussel in het bijzonder, hebben een grote staat van dienst in het voetbal en daarom is het voor mij vanzelfsprekend dat de aftrap van Euro 2020 in Brussel ![]() Die lelijke,nietszeggende logo zal niets meer helpen . Ze zullen hem niet krijgen ,onze Vlaamse Parking C ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 december 2016 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Parlementslid
|
![]() Zou ik niet doen. Het conflictgehalte is daarvan veel te groot en het levert weinig op. De Franstalige partijen zullen een dergelijke beslissing van de Vlaamse regering trouwens proberen te misbruiken om de 6 Vlaams-Brabantse gemeenten met faciliteiten te annexeren aan 'la Fédération Wallonie-Bruxelles'. Er bestaat een betere oplossing. Ik zou de taalfaciliteiten laten zoals ze zijn voor de huidige bewoners in de Vlaamse gemeenten met taalfaciliteiten. Wel niet meer toekennen aan nieuwe bewoners. Die krijgen dezelfde rechten als iedereen. Niet minder maar ook niet meer. De taalfaciliteiten sterven op die manier vanzelf een zachte dood. Veel beter dan een al te radikale breuk. Ik zou de huidige taalfaciliteiten zelfs uitbreiden voor degenen die er nu gebruik van maken. Die verplichting bv. om om de zoveel jaar te moeten laten weten dat je je papieren in het Frans wenst zou ik laten vallen. Zolang de taalfaciliteiten maar vervallen voor nieuwkomers. Het is belangrijk dat Vlaanderen een constructieve dialoog heeft met de huidige Franstaligen in de Vlaams-Brabantse gemeenten rond Brussel. Gericht op integratie en niet op conflict. Want een conflict speelt alleen maar in de kaarten van zij die de Franstalige inwijking in Vlaams-Brabant willen misbruiken als hefboom om het Brussels Gewest uit te breiden ten nadele van het Vlaams Gewest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enkel voor hen die ze nu al hadden zou ik ook nog wel kunnen leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niet waarom dit nooit als oplossing uit de bus is gekomen, behalve natuurlijk als je bedenkt dat de Nederlandstalige partijen zich altijd onderdanig hebben opgesteld tov de Franstalige. Een andere uitleg zie ik echt niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog een plezant nieuwjaar gewenst in je geliefde België ![]()
![]() |
![]() |
#813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Profiteer er van, want het zullen de voorlaatste feesten in dit verfransende landje zijn . In 2019 kan je dan lustig meevieren in een Onafhankelijk Vlaanderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks van, als het Vlaamse volk onafhankelijkheid uitroept is het gelijk afgelopen met de faciliteiten. Je zou voor eeuwig knecht blijven spelen in eigen land als we jullie laten doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké, dat is duidelijk. Van kaproen weten we nu dat we onafhankelijk zullen zijn in 2019, en door jouw verduidelijking dat dat zonder faciliteiten zal zijn. Is er verder nog iets ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen weet van een datum, buiten dan ergens in de toekomst, als de sociale zekerheid in elkaar stort wegens onbetaalbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik snap die politiekers in Brussel toch niet. De goesting is weg voor dat stadion. Anderlecht gaat er nog de stekker uittrekken volgens mij ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De (eventuele) onafhankelijkheid van Vlaanderen zal het einde van Vlaanderen inluiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft die glazen bol van u toevallig ook nog bijzonderheden betreffende 1) het 'hoe & waarom' van dat einde, en 2) een streefdatum of 3) dienen we dat alles uit onze eigen duim te willen zuigen? Dank bij voorbaat voor eventuele nadere toelichtingen, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aanwezigheid van RSCA is zowat nog het enige dat de gemeente een Westerse eigenschap geeft. Trouwens een eventuele restauratie van het huidig stadion, is ver te verkiezen boven zo'n megalomaan project.
![]() |