![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik reageer niet zo best op advies om security controls af te zetten ![]() Maar echt, moderne (niet-gecrackte) games die nog last hebben van anti-virus of updates? Dat is voor mij minstens 15-20 jaar gelede dat ik daar nog last van heb gehad...
![]() |
![]() |
#802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de nieuwste drivers/software van de graka gedownload en geïnstalleerd en op huidig ogenblik heb ik er geen last meer van gehad. Het is wel een graka die de coolers aanzet als hij van mening is dat het moet. Ik was het gewoon vergeten die eens te downloaden. ![]() (toch nog verder uitzoeken) Of ik vraag het eens aan de mensen van de WindowsClub ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 maart 2023 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de 4 facties verzameld om Loghain te verslaan en ga slapen.
![]()
![]() |
#804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben op huidig ogenblik ver aan het einde van DSRemake+
De nieuwe software voor de graka doet zijn werk, toch is het probleem nog niet helemaal van de 'baan'. Ik heb in de SRORY versie de + dus het beste pak en voor sommige wapens alle extras. Bijna uit en dan eens kijken wat er volgt. Prachtige game maar zoals ik al eerder schreef denk ik dat er velen zullen zijn die het snel zullen opgeven wegens, soms echt moeilijke situaties. Tot prachtige game. p.s. Eens uitkijken naar een nog zwaardere graka want ik denk dat het soms blokkeren van de game daar aan ligt als er teveel karakters ten tonele verschijnen, alhoewel die kaart doet zijn werk.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2023 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb Alistair overgehaald om te trouwen met Anora, maar hij is nu wel zeer kwaad op mij.
![]()
![]() |
#806 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() RTX 4090, 2000 euro..
![]() |
![]() |
#807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Intussen ben ik mij echt aan het amuseren met de nieuwe versie van Dead Space Remake. Zoals ik al eerder schreef speelde ik het al uit in de EASY mode. Nu heb ik de DSR+ en dat is echt leuk om te spelen als je weet wat er kan komen. Beste pak en alle modes voor de wapens. In die versie neem je als gamer ook meer de tijd om wat meer rond te kijken. Prachtige game, zijn geld waard. (ik speel het via STEAM) Beste graka's
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 maart 2023 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij het endgame van Age of Origins zijn er een hoop opties. Ik ben alvast met Morrigan naar bed gegaan.
![]() ![]() En vergis u niet, die outfit heeft heel goede stats.
![]() |
#809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tifa Lockhart maar op de 24ste plaats????
![]() p.s. Intussen Dead Space Remake voor de tweede keer uit. Opnieuw en wat zwaarder zetten nu. Beste 'ruimtepak' in bezit en alle nodes. ![]() Prachtige remake. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 maart 2023 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Archdemon is verslagen. Bij de eerste pogingen dacht ik: dat lukt nooit, maar dan dacht ik eraan dat ik hulptroepen kon inroepen. Dan ging het vrij vlot.
Op naar DA Awakening.
![]() |
#812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PS5 en Xbox X zijn nu ‘normaal’ te verkrijgen bij Bol en Amazon, zij het 50€ boven ‘adviesprijs’. Maar ik ga er mee wachten. Heb Hogwarts Legacy voor Xbox One besteld (verschijnt 5 april) en heb nog de resterende Dragon Age games te spelen.
Baldurs Gate 3 verschijnt normaal in augustus, dus het zal voor dan zijn. Of het PS of Xbox gaat worden weet ik nog niet. Zit ondertussen bij de eindboss van DOA Awakening.
![]() |
#813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uni zit nog steeds in Dead Space Remake. (3de keer game +)
In bezit van het beste pak en op huidig ogenblik alle nodes voor de wapens en nog 90 nodes in bezit. De eerste keer het spel spelen is best moeilijk maar de game+ versie is best leuk als je weet wat er wat er komt of kan komen. Daarna moeilijker zetten zoals ik nu gedaan hen. Prachtig spel en als je de generiek laat aflopen (x16) den massa mensen die aan de game gewerkt hebben. Echt knap gedaan die remake. ![]() p.s. Kan zijn bij sommige (lagere) grafische kaarten dat die echt moeten werken en warm kunnen lopen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op huidig ogenblik in DSRemake
105 nodes in bezit 514.213 credits
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hogwarts Legacy voor Xbox One en PS4 is weer voor een maand uitgesteld.
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 april 2023 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dragon Age 2 gaat vlot. Het spel is wat gesimplificeerd tov de vorige edities maar het is nog altijd leuk. Samen met Inquisition zal het wel volstaan tot 5 mei als Hogwarts Legagy (hopelijk) gereleased wordt.
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben altijd een Dead Space fan geweest daarom ook speel ik DSRemake al voor de 5 keer.
De hoogste mode (hard) is echt moeilijk. Speelde men het uit de eerste maal dan kan men naar de DSRemake+ versie gaan (Story) Daar kan men best veel punten en nodes in winnen en de beste pakken kopen. Op huidig ogenblik ben ik zoals ik al eerder schreef in bezit van het zwaarste pak(uniform?) en een 185123 punten. Na wat zoekwerk op het net kwam ik op een site terecht waar men een uitleg gaf over 1 van de kamers waar je veel dingen kon in winnen met een bepaalde stamp/slaag combinatie. (niet gedaan daar ik geen fan ben van mogelijke walkthroughs) Die kamer heeft een soort van heksenkring
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast de laatste Dead Space Remake staat Life Is Strange en een Tomb Raider ('laatste') game nog op de pc.
![]() life Is Strange is een prachtige game, grafisch/muziek Alex is ook leuk ![]() ![]() (Alex als lesbienne)
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb de Rock Demon verslagen. Dat was echt wel hard. Op het einde door alle health potions en naast mij enkel nog de tank in leven.
Ik dacht dat het de eindboss was maar blijkbaar was dat slechts Act 1. Op naar Act 2 dus…
![]() |
#820 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Resident Evil 2 - de remake.
Laatst gewijzigd door kiko : 11 april 2023 om 21:44. |
![]() |
![]() |