![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Banneling
|
![]() Maar neen, toch niet, zelfs 90% van de Vlamingen hebben niets te zeggen in Bruxelles. Het is daarom dat la Belgique alleen maar een onland is en nooit iets meer zal worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel is duidelijk gebleken. Geen Belgisch stadion meer in Vlaanderen. Afgelopen. Maar doe gerust nog enkele dagen huilie huilie, het is u gegund. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zal het ook weer niet wegens de Vlaamsgezinden zijn volgens onze forum-Belgicisten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie ter illustratie het sterk gedaalde aantal stemmen bij de lokale verkiezingen voor de typisch franstalige lijsten. Overduidelijk aan het doodbloeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en in de oppositie zit te knarsetanden . Ze hadden maar wat eerder de Vlaamse kaart moeten trekken ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 november 2018 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten is er nog geen nieuwe coalitie. Maar in voorbarige conclusies ben je onklopbaar.
![]() |
#808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Xenophon belgicist?
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij niet,
maar Panda,Dalibor en Fred wel. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 november 2018 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zou het best zijn om als je je geroepen voelt om commentaar te geven op de collaboratie in WO II om dan niet te beginnen leuteren over iemand wiens expertise 14-18 betreft. ![]() Als je over collaboratie in WO II in België van zowel de franstaligen als de vlamingen en de bestraffing daarvan iets wil leren kun je beter bij de professoren Luc Huyse en Bruno De Wever terecht. Die hebben dat volledig in kaart gebracht. En dan natuurlijk het indrukwekkende werk van Koen Aerts die momenteel zeker de autoriteit op vlak van collaboratie en vooral de repressie is. Om je een link te geven naar dezelfde bron (doorbraak.be) : lees dit. Stukken interessanter dan het anekdotische geleuter van Sanctorum en zijn bompa en het bespaart je de melodramatische lulkoek over het vnj, en de bruine clubjes. https://doorbraak.be/koen-aerts-coll...-schuilt-mens/ Stop aub met achter mythes aan te lopen : alle historisch onderzoek is eenduidig : collaboratie in WO II was in vlaanderen niet groter dan in wallonië. Wetenschappers die weten over wat ze praten beweren dat dan ook helemaal NIET. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie wil mag gerust een parlementair initiatief nemen om de bestaande modus vivendi te veranderen. Wetgeving staat niet in stenen tafelen bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welke schoenen u hebt, misschien zijn het sponsen of zuignappen maar ik heb nergens insinuaties gemaakt, die uw persoon betroffen. Ik ben geen voorstander noch verbreider van partijdige smeerlapperij en dat weet u.
![]() |
![]() |
#815 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Negationisten wat de Waalse collaboratie, heeft men van alle kleuren en geuren. Belgicistische francofiele Ronsenaars zijn daar heel sterk in.
![]() |
#817 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanuit dezelfde link twee lezerscommentaren: Citaat:
? Citaat:
Ik veronderstel dat barones Sofie daar niets over gezegd heeft, laat staan iets over opgeschreven heeft... en Bruno De Wever waarschijnlijk evenmin... Vraag is dan of het wel of niet waar zou zijn en waarom er wel of niets over gezegd wordt of moet ik zeggen gezegd mag worden??? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgicist?
Het is niet omdat ik het oneens ben met een volslagen nutteloze doelstelling als de Vlaamse onafhankelijkheid dat je vanuit je maliënkolder een etiket op me kan plakken. Heel dat communautair gezwam interesseert me geen hol.
![]() |
#819 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Banneling
|
![]() Enige associatie met dat vlaams boerenvolk dat zich jaarlijks verzamelt bij zangfeesten en vendelzwaaierij in veel te korte broeken zie ik liever niet.
|
![]() |
![]() |