Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2005, 12:59   #801
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Wat bedoel je met "afblijven van de kinderen"?
Luister. Ik begrijp Uw drang naar voortbestaan. Alle leven heeft die drang. Zelfs kankers en virussen hebben die drang.

Onbewust wilt ge natuurlijk Uw gedrag doorgeven aan die onschuldige kinderen, want dan plant Uw ziekte zich voort. Dat is uiteraard wat Uw ziekte wilt.

Citaat:
Wat was de seksuele geaardheid van Dutroux weer? Was die geen hetero?
Zit de hetero's zo niet verdacht te maken. Uw eigen vader en moeder waren hetero, want anders zoudt ge hier zelfs niet kunnen zitten ruzie maken.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 13:08   #802
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

19 procent van de Belgen vindt dat de tolerantie voor holebi's te ver gaat. En bij 65-plussers stijgt dat tot 39 procent. Opvallend is wel dat Vlamingen het meest tolerant zijn van alle Belgen. Dat blijkt uit de eerste resultaten van nieuw onderzoek naar de opvattingen rond seksualiteit. 44 procent van de Vlamingen is voorstander van adoptie voor homo’s, bij de Walen is dat maar 28 procent.

Opvallend is wel dat lesbiennes niet op meer sympathie kunnen rekenen als het om adoptie gaat dan homo's. "Ofwel ben je voor adoptie bij holebi's ofwel tegen", zegt Mark Hofmans, algemeen directeur van Gfk Research. "37 procent van de Belgen vindt dat het moet kunnen, zowel voor homo's als lesbiënnes, 32 procent is tegen. Slechts 7 procent vindt dat het alleen voor lesbiënnes moet kunnen. Er zijn dus duidelijk twee kampen als het over adoptie bij holebi's gaat."
Hoe ouder de Belg, hoe minder tolerant hij is. "De helft van de Belgen onder de 25 vindt dat er meer tolerantie tegenover holebi’s moet komen, een kleine helft van de mensen tussen 35 en 45 vindt dat er genoeg tolerantie is, en bij de 65-plussers vindt vier op tien dat er te veel tolerantie is. Hoe ouder, hoe conservatiever en afwijzender de houding tegenover homo's wordt."

We gaan dus de goede richting uit, er zijn al iets meer Belgen voor adoptie door holebi's dan er tegen.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 13:08   #803
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dan zou de levensverwachting lager zijn dan in 1900? U weet wel, 1900, het jaar waarin nog zoveel mensen stierven aan ziektes die nu ofwel banaal geworden zijn
Het NIS (Nationaal Instituut voor de Statistiek) heeft alle gegevens om de kruisverbanden correct te kunnen leggen.

Het zou inderdaad best kunnen dat de levensverwachting in 2050 lager gaat komen te liggen dan in 1900 [correctie].

De levensverwachting op het einde van het Romeinse rijk was nog geen 35 jaar.

Citaat:
(beetje peniciline en tis over) of gewoon niet meer bestaan? Please, explain!
De antibiotica zijn ook aan hun laatste etappe bezig. Ze zijn bezig één voor één uit het assortiment te vallen van geneesmiddelen die nog iets uithalen. Het is nu al moeilijker en het gaat in de toekomst nog moeilijker worden van een serieuze bacteriële aanval af te slaan.

De nieuwe ziektes zijn natuurlijk ook niet zo stom van nog bacterieel te werken. Ze zijn ook niet echt viraal. Bijvoorbeeld AIDS, heeft gewoon zijn eigen systeem bedacht.

Nu, een algehele verzwakking van een bevolking van zieke en depressieve alleenlevers, seriële echtscheiders, en homo's is natuurlijk een gedroomd doelwit voor die nieuwe ziektes om ne keer lelijk te gaan huishouden. Ik sluit dit scenario dus ook zeker niet uit.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by erikpoupaert on 04-06-2005 at 14:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dan zou de levensverwachting lager zijn dan in 1900? U weet wel, 1900, het jaar waarin nog zoveel mensen stierven aan ziektes die nu ofwel banaal geworden zijn
Het NIS (Nationaal Instituut voor de Statistiek) heeft alle gegevens om de kruisverbanden correct te kunnen leggen.

Het zou inderdaad best kunnen dat de levensverwachting in 2050 lager gaat komen te liggen dan in 1900 [correctie].

Citaat:
De antibiotica zijn ook aan hun laatste etappe bezig. Ze zijn bezig één voor één uit het assortiment te vallen van geneesmiddelen die nog iets uithalen. Het is nu al moeilijker en het gaat in de toekomst nog moeilijker worden van een serieuze bacteriële aanval af te slaan.

De nieuwe ziektes zijn natuurlijk ook niet zo stom van nog bacterieel te werken. Ze zijn ook niet echt viraal. Bijvoorbeeld AIDS, heeft gewoon zijn eigen systeem bedacht.

Nu, een algehele verzwakking van een bevolking van zieke en depressieve alleenlevers, seriële echtscheiders, en homo's is natuurlijk een gedroomd doelwit voor die nieuwe ziektes om ne keer lelijk te gaan huishouden. Ik sluit dit scenario dus ook zeker niet uit.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Het zou inderdaad best kunnen dat de levensverwachting in 2050 lager gaat komen te liggen dan in 2050.

Citaat:

Nu, een algehele verzwakking van een bevolking van zieke en depressieve alleenlevers, seriële echtscheiders, en homo's is natuurlijk een gedroomd doelwit voor die nieuwe ziektes om ne keer lelijk te gaan huishouden. Ik sluit dit scenario dus ook zeker niet uit.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 4 juni 2005 om 13:12.
Oud 4 juni 2005, 13:10   #804
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert
Het zou inderdaad best kunnen dat de levensverwachting in 2050 lager gaat komen te liggen dan in 2050.
[edit]
[size=1]After edit by Pietje on 04-06-2005 at 14:13
Reason:

Citaat:
[/size]

Citaat:
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pietje : 4 juni 2005 om 13:13.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 13:12   #805
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
We gaan dus de goede richting uit, er zijn al iets meer Belgen voor adoptie door holebi's dan er tegen.
We gaan nu het vijfde decennium in van totale desinformatie; dit is een campagne die begonnen is bij het begin van de zedenverloedering.

Laat ons de wet goedkeuren, en ook de gaarkeukens van de Kardinaal financieren.
Oud 4 juni 2005, 13:15   #806
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
dus iedere generatie is minderwaardig dan de vorige? aangezien een persoon geproduceerd wordt uit de daden van zijn ouders en niet uit de daden van zijn kinderen is hij dus minderwaardig ten opzicht van zijn ouders, wat er toe leidt dat jij kinderen minderwaardig dan jezelf beschouwt?
...
jij favoriseert heterosexuele daden, ik niet
?

Mag ik U feliciteren met deze bijzonder interessante oefening in de bijzondere straatlogica?
Oud 4 juni 2005, 13:16   #807
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat dan een sexueel standje dat ge kunt bestellen in een homo hoerenkot?

Natuurlijk ben ik niet bekend met de prijslijst voor sexueel ontaarde diensten van Uw favoriet nachthol.
de humorrrrrrrr, de fantastische humor!!!

Je bent beter als je serieus bent schat

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 13:18   #808
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onze goesting om Frankenstein te spelen is natuurlijk sterk aan het bekoelen. Wetenschappers beginnen terug een ethiek te krijgen, en geloof me, mensen met ethiek doen hier niet aan mee. U gaat Uw gevraagde manipulaties helemaal zelf moeten uitvoeren, vrees ik. Dat staat U uiteraard vrij.

Ik begin Uw redenering te begrijpen.

Eerst begrijpt ge zelf ook wel dat ge "minderwaardig" zijt. Dan wilt ge "gelijkwaardig" zijn. Vervolgens is dat natuurlijk niet meer genoeg. Nu zijt ge al "meerderwaardig".

Wij hebben niet veel keus. Ge gaat Uw wet krijgen, maar ook de gaarkeukens van de Kardinaal.
ach kerel lees wat er staat, het zou mogelijk zijn. het is een reactie op uw post dat zonder heteroseksuelen er geen voortbestaan meer zou zijn.
denkt u nu echt dat ik op een wereld vol lesbische vrouwen zit te wachten? ik ben een homo weet je wel

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 13:21   #809
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Als ge nog maagd zijt, dan wil ik misschien wel eens ruzie komen maken met Uw vader, om hem daarna om te kopen natuurlijk.
Oud 4 juni 2005, 13:23   #810
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
?

Mag ik U feliciteren met deze bijzonder interessante oefening in de bijzondere straatlogica?
na 7 blz van jouw logica te doorworsteld te hebben bevind ik me op een zeker niveau... is het trouwens de enige reactie die je kan geven? het is nochtans het enige argument dat jij gedurende jouw monoloog aangehaald hebt, behavle iet met batterijen uit vladivostok or whatever...[edit]
[size=1]After edit by james on 04-06-2005 at 14:26
Reason:

Citaat:
?

na 7 blz van jouw logica te doorworsteld te hebben bevind ik me op een zeker niveau... is het trouwens de enige reactie die je kan geven? het is nochtans het enige argument dat jij gedurende jouw monoloog aangehaald hebt, behavle iet met batterijen uit vladivostok or whatever...[/size]

Citaat:
?

na 7 blz van jouw logica te doorworstelt te hebben bevind ik me op een zeker niveau... is het trouwens de enige reactie die je kan geven? het is nochtans het enige argument dat jij gedurende jouw monoloog aangehaald hebt, behavle iet met batterijen uit vladivostok or whatever...[/size]
[/edit]

You're only as old as the boys you feel

Laatst gewijzigd door james : 4 juni 2005 om 13:26.
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 13:24   #811
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als ge nog maagd zijt, dan wil ik misschien wel eens ruzie komen maken met Uw vader, om hem daarna om te kopen natuurlijk.
Mijn vader bodybuilt & heeft de laatste tijd een redelijk kort temperament, als jij wilt komen ruziemaken, leef jezelf uit hoor =)

*edit* oh & trouwens, ik zit ook elke dag in de gym, en eerlijk gezegd; ik zit al een hele tijd te wachten op een homofobe idioot als jij die eens wilt komen ruziemaken =)[edit]
[size=1]After edit by Eternity on 04-06-2005 at 14:28
Reason:

Citaat:
Mijn vader bodybuilt & heeft de laatste tijd een redelijk kort temperament, als jij wilt komen ruziemaken, leef jezelf uit hoor =)

*edit* oh & trouwens, ik zit ook elke dag in de gym, en eerlijk gezegd; ik zit al een hele tijd te wachten op een homofobe idioot als jij die eens wilt komen ruziemaken =)[/size]

[size=1]After edit by Eternity on 04-06-2005 at 14:27
Reason:

Citaat:

*edit* oh & trouwens, ik zit ook elke dag in de gym, als je met mij ook wilt komen ruziemaken, leef jezelf nog meer uit[/size]

Citaat:
Mijn vader bodybuilt & heeft de laatste tijd een redelijk kort temperament, als jij wilt komen ruziemaken, leef jezelf uit hoor =)[/size]
[/edit]

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 4 juni 2005 om 13:28.
Oud 4 juni 2005, 13:29   #812
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Luister. Ik begrijp Uw drang naar voortbestaan. Alle leven heeft die drang. Zelfs kankers en virussen hebben die drang.

Onbewust wilt ge natuurlijk Uw gedrag doorgeven aan die onschuldige kinderen, want dan plant Uw ziekte zich voort. Dat is uiteraard wat Uw ziekte wilt.

Zit de hetero's zo niet verdacht te maken. Uw eigen vader en moeder waren hetero, want anders zoudt ge hier zelfs niet kunnen zitten ruzie maken.
Homoseksualiteit is in 1992 uit de lijst van ziektes geschrapt door de Wereld Gezondheids Organisatie, dus gelieve mijn liefdesleven niet als "ziek" te omschrijven, tenzij u meent dat heteroseksualiteit ook ziek is. Mijn relatie is - net als bij hopelijk veel hetero-koppels - gebaseerd op wederzijdse vertrouwen, respect en steun.

Ik wil gewoon aan tonen dat hetero's op geen enkel vlak beter zijn dan holebi's. Holebi's werden in dit forum ervan beschuldigd "aan kinderen te zitten", terwijl hetero's ons op dat vlak geen lessen te spellen hebben. Als tegenstanders mogelijk kindermisbruik mogen gebruiken als argument, dan mag ik er op wijzen dat het meeste kindermisbruik gebeurt door "brave katholieke hetero-huisvaders" en dat hun argument niet op gaat.
Holebi's die kinderen op voeden doen dit niet met de bedoeling om er holebi's van te maken. Mijn ouders hebben mij op de wereld gezet in de hoop dat ik gelukkig zou worden dankzij hun liefdevolle opvoeding, niet met de bedoeling om heterootjes te kweken. Men kan van hetero's geen holebi's maken, net zoals je van holebi's geen hetero's kan maken. Een ouder die naam waardig houdt van zijn kind, ongeacht of het hetero of holebi is.

Homoseksualteit komt bij de beste families voor. Het is dus goed mogelijk dat u zelf een holebi-kind hebt. Een ouder die zijn kind als een kanker of virus omschrijft noem ik geen goede ouder...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 4 juni 2005, 13:29   #813
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit is in 1992 uit de lijst van ziektes geschrapt door de Wereld Gezondheids Organisatie, dus gelieve mijn liefdesleven niet als "ziek" te omschrijven, tenzij u meent dat heteroseksualiteit ook ziek is. Mijn relatie is - net als bij hopelijk veel hetero-koppels - gebaseerd op wederzijdse vertrouwen, respect en steun.

Ik wil gewoon aan tonen dat hetero's op geen enkel vlak beter zijn dan holebi's. Holebi's werden in dit forum ervan beschuldigd "aan kinderen te zitten", terwijl hetero's ons op dat vlak geen lessen te spellen hebben. Als tegenstanders mogelijk kindermisbruik mogen gebruiken als argument, dan mag ik er op wijzen dat het meeste kindermisbruik gebeurt door "brave katholieke hetero-huisvaders" en dat hun argument niet op gaat.
Holebi's die kinderen op voeden doen dit niet met de bedoeling om er holebi's van te maken. Mijn ouders hebben mij op de wereld gezet in de hoop dat ik gelukkig zou worden dankzij hun liefdevolle opvoeding, niet met de bedoeling om heterootjes te kweken. Men kan van hetero's geen holebi's maken, net zoals je van holebi's geen hetero's kan maken. Een ouder die naam waardig houdt van zijn kind, ongeacht of het hetero of holebi is.

Homoseksualteit komt bij de beste families voor. Het is dus goed mogelijk dat u zelf een holebi-kind hebt. Een ouder die zijn kind als een kanker of virus omschrijft noem ik geen goede ouder...
Poup een serieuze reply geven is een serieuze tijdverspilling hoor

Frank Dane
Oud 4 juni 2005, 13:33   #814
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik moet nog wel eerst naar Cambodia, om bepaalde fouten te laten annuleren, maar dan kom ik af.
Oud 4 juni 2005, 13:35   #815
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik moet nog wel eerst naar Cambodia, om bepaalde fouten te laten annuleren, maar dan kom ik af.
Als je reageert op een bepaalde reply, zou je dan ook de JUISTE reply willen quoten aub[edit]
[size=1]After edit by Eternity on 04-06-2005 at 14:37
Reason:

Citaat:
Als je reageert op een bepaalde reply, zou je dan ook de JUISTE reply willen quoten aub[/size]

[size=1]After edit by Eternity on 04-06-2005 at 14:36
Reason:

Citaat:
1. Als je reageert op een bepaalde reply, zou je dan ook de JUISTE reply willen quoten aub[/size]

Citaat:
1. Als je reageert op een bepaalde reply, zou je dan ook de JUISTE reply willen quoten aub
2. Zal ik anders naar u komen? =)[/size]
[/edit]

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 4 juni 2005 om 13:37.
Oud 4 juni 2005, 13:38   #816
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Onzin, de kerk gedraagt zich hier als een drukkingsgroep als een ander. Niets mis mee. De scheiding bestaat er in dat ze geen deel uitmaakt van het staatsapparaat, niet dat ze haar mond moet houden.

Egidius
Naar mijn mening is een drukkingsgroep een belangenvereniging die op komt voor hun eigen welzijn (vb.: de vrouwen- en holebi-beweging...) of die van anderen die er niet zelf (kunnen) voor op komen (vb: kinderechtenorganisatie, milieubeschermingsorganisaties...). De kerk heeft niets te maken met de burgerlijk huwelijk, en al helemaal niet als dat zou gebeuren tussen 2 niet-katholieken. En er is niemand die hinder ondervindt van 2 mannen of vrouwen die huwen, dus op dat vlak mag ze wel een mening hebben, maar mag ze die niet op dringen aan anderen of politici onder druk zetten om er tegen te stemmen, of advocaten aan sporen om rechtzaken tegen het homohuwelijk te spannen.
Oud 4 juni 2005, 13:39   #817
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Poup een serieuze reply geven is een serieuze tijdverspilling hoor
Bwa, het kan misschien nog leerrijk zijn voor dienen andere homofoob hier
Oud 4 juni 2005, 13:45   #818
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Bwa, het kan misschien nog leerrijk zijn voor dienen andere homofoob hier
Als de eerste 59 pagina's dat niet waren dan is het hopeloos

Frank Dane
Oud 4 juni 2005, 13:46   #819
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit is in 1992 uit de lijst van ziektes geschrapt door de Wereld Gezondheids Organisatie
Tja, 1992 is ook een slecht jaar voor de Franse wijn.

Citaat:
Ik wil gewoon aan tonen dat hetero's op geen enkel vlak beter zijn dan holebi's.
Behalve in het daadwerkelijk maken van kinderen, dan.

Citaat:
Holebi's werden in dit forum ervan beschuldigd "aan kinderen te zitten", terwijl hetero's ons op dat vlak geen lessen te spellen hebben.
De hetero's hebben het kind gemaakt, dus is het van hun, en niet van U.

Citaat:
het meeste kindermisbruik gebeurt door "brave katholieke hetero-huisvaders" en dat hun argument niet op gaat.
Ge maakt de "brave katholieke hetero-huisvaders" zoals ikzelf toch o zo graag zwart, nietwaar? Voor ons geloof zijn we al door hetere vuren gegaan, geloof me maar. En daarbij, als ge zo verder gaat, gaan we U het leven grondig zuur beginnen maken.

Citaat:
Holebi's die kinderen op voeden doen dit niet met de bedoeling om er holebi's van te maken.
Ge geeft dus toe dat er beter niet teveel homo's bijkomen?

Citaat:
Mijn ouders hebben mij op de wereld gezet in de hoop dat ik gelukkig zou worden dankzij hun liefdevolle opvoeding, niet met de bedoeling om heterootjes te kweken.
Dat ga ik eens aan Uw vader en Uw moeder vragen, wat ze liever hadden gehad: een gewone mannelijke zoon, of een homo.

Citaat:
Men kan van hetero's geen holebi's maken, net zoals je van holebi's geen hetero's kan maken. Een ouder die naam waardig houdt van zijn kind, ongeacht of het hetero of holebi is.
Luister, als God U een gehandicapt kind wil geven, dan aanvaardt ge dat ook, want het blijft een geschenk van God.

Citaat:
Homoseksualteit komt bij de beste families voor.
AIDS ook.

Citaat:
Het is dus goed mogelijk dat u zelf een holebi-kind hebt.
Neen, en daar ben ik zeker van. Mijn dochter heeft trouwens vorige week nog haar beklag gedaan over de Paolaschool in Sint-Lambrechts-Woluwe omdat er jongentjes zijn die met jongentjes zitten te kussen, en meisjes met meisjes. Zij vindt dat helemaal niet normaal.

Citaat:
Een ouder die zijn kind als een kanker of virus omschrijft noem ik geen goede ouder...
Stupiede insinuatie. Gelieve te citeren, wanneer ge mij iets wilt doen zeggen, ok?
Oud 4 juni 2005, 13:50   #820
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Als de eerste 59 pagina's dat niet waren dan is het hopeloos
Hey Eternity, zijt ge nu een man, een vrouw, of een ontaarde homo?

Daarstraks hebt ge mij schat genoemd. Met andere woorden, ik leid daaruit af dat ge een beschikbare maagd zijt, en dat ik de stappen mag zetten om het nodige te doen om alle obstakels weg te werken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be