![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Onbewust wilt ge natuurlijk Uw gedrag doorgeven aan die onschuldige kinderen, want dan plant Uw ziekte zich voort. Dat is uiteraard wat Uw ziekte wilt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Minister-President
|
![]() 19 procent van de Belgen vindt dat de tolerantie voor holebi's te ver gaat. En bij 65-plussers stijgt dat tot 39 procent. Opvallend is wel dat Vlamingen het meest tolerant zijn van alle Belgen. Dat blijkt uit de eerste resultaten van nieuw onderzoek naar de opvattingen rond seksualiteit. 44 procent van de Vlamingen is voorstander van adoptie voor homo’s, bij de Walen is dat maar 28 procent.
Opvallend is wel dat lesbiennes niet op meer sympathie kunnen rekenen als het om adoptie gaat dan homo's. "Ofwel ben je voor adoptie bij holebi's ofwel tegen", zegt Mark Hofmans, algemeen directeur van Gfk Research. "37 procent van de Belgen vindt dat het moet kunnen, zowel voor homo's als lesbiënnes, 32 procent is tegen. Slechts 7 procent vindt dat het alleen voor lesbiënnes moet kunnen. Er zijn dus duidelijk twee kampen als het over adoptie bij holebi's gaat." Hoe ouder de Belg, hoe minder tolerant hij is. "De helft van de Belgen onder de 25 vindt dat er meer tolerantie tegenover holebi’s moet komen, een kleine helft van de mensen tussen 35 en 45 vindt dat er genoeg tolerantie is, en bij de 65-plussers vindt vier op tien dat er te veel tolerantie is. Hoe ouder, hoe conservatiever en afwijzender de houding tegenover homo's wordt." We gaan dus de goede richting uit, er zijn al iets meer Belgen voor adoptie door holebi's dan er tegen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | ||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het zou inderdaad best kunnen dat de levensverwachting in 2050 lager gaat komen te liggen dan in 1900 [correctie]. De levensverwachting op het einde van het Romeinse rijk was nog geen 35 jaar. Citaat:
De nieuwe ziektes zijn natuurlijk ook niet zo stom van nog bacterieel te werken. Ze zijn ook niet echt viraal. Bijvoorbeeld AIDS, heeft gewoon zijn eigen systeem bedacht. Nu, een algehele verzwakking van een bevolking van zieke en depressieve alleenlevers, seriële echtscheiders, en homo's is natuurlijk een gedroomd doelwit voor die nieuwe ziektes om ne keer lelijk te gaan huishouden. Ik sluit dit scenario dus ook zeker niet uit.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 4 juni 2005 om 13:12. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 4 juni 2005 om 13:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laat ons de wet goedkeuren, en ook de gaarkeukens van de Kardinaal financieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mag ik U feliciteren met deze bijzonder interessante oefening in de bijzondere straatlogica? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je bent beter als je serieus bent schat
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
denkt u nu echt dat ik op een wereld vol lesbische vrouwen zit te wachten? ik ben een homo weet je wel ![]()
![]() |
![]() |
#809 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein You're only as old as the boys you feel Laatst gewijzigd door james : 4 juni 2005 om 13:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
*edit* oh & trouwens, ik zit ook elke dag in de gym, en eerlijk gezegd; ik zit al een hele tijd te wachten op een homofobe idioot als jij die eens wilt komen ruziemaken =)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 4 juni 2005 om 13:28. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil gewoon aan tonen dat hetero's op geen enkel vlak beter zijn dan holebi's. Holebi's werden in dit forum ervan beschuldigd "aan kinderen te zitten", terwijl hetero's ons op dat vlak geen lessen te spellen hebben. Als tegenstanders mogelijk kindermisbruik mogen gebruiken als argument, dan mag ik er op wijzen dat het meeste kindermisbruik gebeurt door "brave katholieke hetero-huisvaders" en dat hun argument niet op gaat. Holebi's die kinderen op voeden doen dit niet met de bedoeling om er holebi's van te maken. Mijn ouders hebben mij op de wereld gezet in de hoop dat ik gelukkig zou worden dankzij hun liefdevolle opvoeding, niet met de bedoeling om heterootjes te kweken. Men kan van hetero's geen holebi's maken, net zoals je van holebi's geen hetero's kan maken. Een ouder die naam waardig houdt van zijn kind, ongeacht of het hetero of holebi is. Homoseksualteit komt bij de beste families voor. Het is dus goed mogelijk dat u zelf een holebi-kind hebt. Een ouder die zijn kind als een kanker of virus omschrijft noem ik geen goede ouder...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eternity : 4 juni 2005 om 13:37. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | ||||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Daarstraks hebt ge mij schat genoemd. Met andere woorden, ik leid daaruit af dat ge een beschikbare maagd zijt, en dat ik de stappen mag zetten om het nodige te doen om alle obstakels weg te werken. |
|
![]() |
![]() |