![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is: met welk concept leg je in een model voor de fysica uit dat de appel naar beneden valt, de aarde om de zon draait,...? In de "gewone fysica" gebeurt dit met het begrip gravitatiekracht. Zeggen "gravitatiekracht bestaat niet" wil, in ernstige fysica, zeggen dat men een totaal ander begrip heeft, dat oa de klassieke verschijnselen kan verklaren. Wel, welk begrip is dat dan? Dat vragen we al weken aan Pindar, maar verder dan wild om zich heen schoppen komt hij niet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 augustus 2005 om 12:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb ook al opgemerkt dat ze wetenschappelijk nieuws pas later bekend maken, vooral in België, en vooral als het gaat om niet-medische gegevens. Medische ontdekkingen komen meestal onmiddellijk op het nieuws is mijn ervaring. Op de Nederlandse tv bijvoorbeeld werden er al een jaar geleden speciale uitzendingen gegeven over die ontdekking dat je alle megavervuilende dieselwagens simpel kan ombouwen tot een milieuvriendelijke op plantenolie rijdende wagen. Ik dacht dat iedereen dat intussen al wist ... maar de grote meerderheid van de bevolking dan blijkbaar nog niet? Dat zulke gegevens worden achtergehouden voor het grote publiek kan volgens mij misschien wel te maken hebben met de laksheid die er nog altijd heerst rond het milieu, en het feit dat de grote meerderheid van de mensen, inclusief de mensen die bepalen wat ons nieuws is, nog altijd niet inzien dat het echt wel 5 voor 12 is ... Want waarom zouden ze zo'n feit een jaar ofzo moeten achterhouden? -Ofwel omdat ze het te onbelangrijk vinden om te vertellen (dat is dan dom) en het dus bewaren voor als ze te weinig nieuws hebben om de tijd gevuld te krijgen - Ofwel zit er iemand van de Diesel-verkoop achter... (of iemand die gewoon wilt dat ons milieu naar de knoppen gaat, dat zou dan wel een NWO-type zijn).
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |||||
|
![]() Citaat:
Als het deze lijst is waarover hier zoveel gediscussiëerd wordt wil ik wel ff meehelpen. Maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat je hier een bron gaat voor vinden die 'ernstig' is op de manier die jij bedoelt. Dit zijn toch dingen die in het geheim gebeuren dus? En ik denk niet dat hier wetenschappelijk onderzoek naar gebeurd is ... http://www.wealth4freedom.com/truth/3/powerfortress.htm Bon ... hier vindt je alvast de lijst terug, en er staat een paginanummer bij. (een begin). http://www.das-gibts-doch-nicht.de/seite3020.php http://www.disinformazione.it/banchecentrali.htm http://www.volkermord.com/free/israe...naljournal.htm Die Fed komt toch heel vaak terug, en wordt gelinkt met iets met een pyramide en met Israël ... Ik heb nog niet gelezen wat de theorie precies is, maar ik ben wel heel beniewd. [/quote] Die laatste site lijkt me trouwens wel een goeie: http://www.volkermord.com/free/israe...naljournal.htm, verwijst rechtstreeks naar uitspraken uit 'Der Spiegel' (!). En dat is nu niet bepaald een roddelblaadje![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 augustus 2005 om 12:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groentje-18, je gaat deze lijst op honderden sites terugvinden.
Vraag is: waar komt ze vandaan? Welke bron is ervoor gebruikt? D?*?*r komt nooit een antwoord op (omdat de lijst fout is, uiteraard).[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 augustus 2005 om 12:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
|
![]() Misschien is het het beste om verder te gaan met de website van het FRB zelf, en kunnen we daarop aanwijzingen of tegenevidentie vinden.
http://www.federalreserve.gov/ Dit is de website alvast. En dit is een lijst met alle leden sinds de oprichting ofzoiets: http://www.federalreserve.gov/bios/boardmembership.htm
![]() |
![]() |
#807 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |||||
|
![]() Citaat:
Ik heb daar al eens over gepost, hier is een met nog meer voorbeelden. Dit soort symbolisme valt niet te ontkennen. Zelfs diegene die niets weten voer dit symbolisme moeten toegeven dat er teveel rook is om geen vuur te zijn. ![]() Achteraan op het 1 dollar biljet. In 1933 erop gezet mbh Roosevelt (32e graad vrijmetselaar). Onderaan staat er in het in het Latijn "Novus Ordo seclorum" = een nieuwe wereld orde voor de eeuwen. ![]() Information awarennes office. Gecreëert door Bush om een database aan te leggen van alle personen om terrorisme beter te kunnen bestrijden. Veelzeggend. ![]() Het symbool van CBS, de nieuwszender in Amerika. in de jaren 80. ![]() De nieuwe van CBS. Nog altijd het alziend oog. ![]() ![]() MI 5, de Britse geheime inlichtingendienst. Het al ziend oog is hier ook duidelijk in te zien. ![]() Isreal Supreme court building. [size=2]Vele Commerciële organistaties die vrijmetsleraar illuminati gecontroleerd zijn hebben dit symbool gebruikt: [/size] [size=2] ![]() [/size] [size=2]America Online [/size] [size=2] ![]() [/size] [size=2] ![]() [/size] [size=2] Enzovoort. Het alziend oog is maar 1 klein deel van alle symbolisme.[edit]![]() [/size] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 6 augustus 2005 om 13:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men haalt een kind redelijk vroeg weg uit huis en begint met 'scholing", (persoonlijk noem ik het indoctrinatie). Door deze 'scholing'durft men of kan men niet meer buiten de gebaande paadjes denken. De mensen die het minst buiten de paadjes denken, krijgen het meest betaald. Zodat veel mensen, onterecht, tegen hun opkijken en hun 'vertrouwen' Mocht iemand stiekum iets anders willen zeggen/denken, dan is daar de consensus wel. Kijk hier maar op het forum. Als je maar een beetje afwijkende mening heeft wil men de 'witte jassen' al roepen! En voor iedereen die het nog niet snapt, ik ben niet tegen kritisch onderzoek! Ik ben tegen ridiculisering VOOR een kritisch onderzoek. Maar ok, de echt integere mensen snappen me wel. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heb ik 1 x teveel gedaan hier. Pindar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Deze lijst moet toch een oorsprong hebben? Het is aan wie ze aanbrengt om deze oorsprong aan te geven, niet omgekeerd. Ik kan ook aan de lopende band lijsten verzinnen, bewijs jij dan maar dat ze fout zijn!
![]() |
![]() |
#813 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 augustus 2005 om 13:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach en wee, even op jouw manier dan............................... BEWIJSSSSSSSSSS HETTTTTTTTTTTTTTTTTT MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Banneling
|
![]() Firestone, wat zit je hier trouwens veel, als ik zo eens kijk,
Wordt je betaald als debunker of doe je het gratis omdat het je een 'kick'geeft? met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Minister-President
|
![]() Hallo pindar ik stel nog maar eens de vraag of je persoonlijk leden of ex-leden van de illuminati kent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hallo, ja je hebt gelijk ik ben effe weg geweest en er nog niet op geatnwoord, Maar het antwoord is nee. so? Zie de relevantie niet zo. met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 6 augustus 2005 om 13:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is ook mogelijk dat hij gelijk heeft en dat de anderen dwalen, maar ook omgekeerd is mogelijk. Zou het niet eerder zijn dat hij rotsvast overtuigd is van zijn verhaal juist of fout? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De illuminati zijn echt bevreesd voor jouw revelaties en betalen mij en andere lemmings om wat tegenwerk te bieden!
![]() |
![]() |
#820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |