![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb gisteren avond naar de comedie van " TAXI" op de dvd gekeken Een onhandige undercover agent Washburn, zetten de hete achtervolging in op een bende super sexy Brazilliaanse bankovervallers. Een actie comedie met prachtige achtervolgingen en grappige interacties en met prachtige meiden van bankovervallers.
Groet Ronny |
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Europees Commissaris
|
![]() Paradise en The War. Zalige fimpjes!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Banneling
|
![]() The Departed
Prchtig, één van de betere films voor mij sinds de laatste jaren. Goed verhaal, subliem gebracht, knap geknipt en uitstekende cast! |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is het ongeloofelijk, daarom is het ook maar een comedie hé. Groet Ronny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hudson Hawk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is ondertussen ook al een taxi 4. Laatste film die ik gezien heb.... ![]()
![]() |
![]() |
#810 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Taxi 1 was bom, 2 was grappig, maar 3 zou ik mijden, toen was de reeks beetje uitgemolken. Hoe is 4 trouwens, iemand die hem heeft gezien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Staatssecretaris
|
![]() Net 'El Ultimo Tren' van Diego Arsuaga gezien.
film uit Uruguay, met een vleem nostalgie zoals die ook in 'Falangisten van de Zwarte Orde' te merken is. Gaat over een 3 bejaarden die een 19e-eeuwse locomotief stelen om te voorkomen dat die verkocht wordt voor een Hollywood productie. Ze worden op de hielen gezeten door de flikken terwijl ze met hun locomotief door Paraguay vluchten. 'k vond em zeer de moeite. Misschien niet helemaal geloofwaardig, maar dat hoefde niet. Feel good movie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Banneling
|
![]() ![]() Een van de betere Bollywood films. |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Vreemdeling
|
![]() Tideland, Zhameti 13, Die Bleichtrommel, de man met de camera en nog zoveel andere talloze filmklassiekers en cultfilms die je zeker moet gezien hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Parlementslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was wel echt 'silly'!
![]() Geen goeie film zoals de eerste, maar ik lag wel de hele film strijk van het lachen. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
|
![]() ![]() scarface enorm pakkend hoe de limiet van ultieme rijkdom en decadentie ligt in de nutteloosheid van het leven, en uiteindelijk de vraag naar "wat heb ik nu bereikt?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
|
![]() Die wil ik ook al lang eens zien, ze zeggen dat de gta reeks daar op gebasseerd is.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
|
![]() Citaat:
ik kende eerst gta vice city, en vorige week voor het eerst deze gezien (ik had the Godfather(s), the Untouchables, Road to Perdition, enz al gezien). Schitterend, een echte aanrader voor dit genre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |