![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
|
![]() De grootst tegenstanders van 'Eigen Volk Eerst' namelijk de corrupte PS vinden die slogen te slap.
De PS verkiest 'Eigen ik alleen'; |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie is er dan het meeste 'Eigen ik alleen' ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 9 juni 2007 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eigen volk bestaat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
|
![]() Citaat:
Vlamingen zijn welstellend door goed bestuur en hard werk. Walen worden uitgenodigd om dat ook te doen. Een beetje minder corruptie mag ook. Mijn wens is dat Walen ook welstellend worden door goed bestuur en hard werk. Liever dan door de buren onderhouden te worden. Vandaag lezen we in de krant dat de rijke (o schande) G8-landen 42.5 miljard euro storten in een meerjarenplan voor aidsbestrijding. Alle rijke landen van heel de wereld samen schenken ongeveer hetzelfde als Vlaanderen alleen aan Wallonië (zonder aids!). Stoute Vlamingen hé lieve blinde labyrinth! Laatst gewijzigd door luc broes : 9 juni 2007 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Burger
|
![]() Eigen volk dat zijn die mensen die meer stemmen moeten rapen voor een
kamer zetel dan het volk aan de overkant van de taalgrens ( 44000 voor een vlaamse kamerzetel versus 38000 voor eenWaalse kamerzetel ) Eigen volk dat zijn die mensen die in Vlaanderen 75 % politieke vluchtelingen versus 26 % voor Wallonie krijgen toegewezen volgens het spreidingsplan van de regering Dat zijn de mensen die omdat zij in Vlaanderen wonen 85 % van de verkeersboetes betalen , tov 5% aan de overkant van de taalgrens . Van die 85 % vloeit slechts 53 % terug naar Vlaamse politiezones . Vlaanderen heeft 1500 flitspalen , zal er nog 167 bijzetten , in Wallonie staan 29 flitspalen die -------------------- dringend moeten voorzien worden van een camera ! Eigen volk dat zijn die mensen als zij vragen om rechtvaardige verdeelsleutels voor racist worden uitgemaakt , ipv je recht krijg je nog eens de hele wereld sukkelaars op je dak . De kruik gaat zo lang te water tot zij barst : als binnen X aantal jaren de Vlaming genoeg is uitgeperst dan zal Belgie niet meer bestaan ( want Wallonie niet meer geinteresserd ) en dan hebben we ook geen werk meer voor de fruitplukkers . |
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
|
![]() Citaat:
Ja er scheelt volgens mij iets fundamenteels zodat ik in de fruitpluk en aarbeienpluk vooral vreemdelingen zie. Ja ik vind dat een schande. Ja dat doet mij denken aan slavenarbeid. Is het dat wat de linkiewinkies willen?...goedkope slaven op de arbeidsmarkt? Tot slot: Ikzelf heb nog nooit een Marrokaan tegengekomen in de plantages in mijn haspengouw. Mag ik dit in het kader van de wet die vandaag van toepassing is geworden nog zeggen? De waarheid is echter dat ik er echt nog nooit eentje ben tegengekoem en dat ik langs berg en dal al eens mjn mooie streek verken tijdens de pluk. Siks, Singhs, centraal Afrikanen, aziaten en Polen genoeg hoor...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 juni 2007 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb neen moeten stemmen.
Mijn slogan is : EIGEN VOLK ALLEEN! |
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Banneling
|
![]() Toen vlaanderen arm was en wallonie rijk hebben we geen rotte bal gekrege en daarmee bedoel ik dat er nooit een geldstroom is geweest van wallonie naar vlaanderen.Ne schup tegen ons gat hebben we gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
|
![]() Citaat:
Groot gelijk! Dus ben je tegen "eigen volk eerst"! Slim! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro ![]() Toen vlaanderen arm was en wallonie rijk hebben we geen rotte bal gekrege en daarmee bedoel ik dat er nooit een geldstroom is geweest van wallonie naar vlaanderen.Ne schup tegen ons gat hebben we gekregen. Citaat:
Wat is dit voor een rare gedachtengang?
![]() |
![]() |
#818 |
Europees Commissaris
|
![]() En wat met die Vlaamse nazi's, anarchisten, ...?
Ik zou ze liefst ook deporteren...haha!
![]() |
#819 |
Minister-President
|
![]() Wat kan men er aan doen dat er niets bestaat zoals een Belgisch volk. Daarom is deze uitspraak niet van toepassing voor jullie bubbels omdat jullie koppig blijven weigeren dat jullie Vlamingen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan dit niet in onderling overleg dan......
![]() |