![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, maar dat geldt nog meer voor mensen die risico zouden lopen. Je kan op die manier alles nutteloos zwaar en moeilijk maken met overdreven idiote veiligheidsmaatregelen. Dat is exact wat we aan het doen zijn. De schade daardoor is veel en veel groter dan de problemen die we met die maatregelen willen vermijden. En de schade is een zekerheid, het vermijden van de problemen totaal hypothetisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8202 |
Europees Commissaris
|
![]() Het kleuterjournaal van vandaag:
"We raken ook besmet op het werk, als we even onoplettend zijn", zei biostatisticus Geert Molenberghs in HLN LIVE. "Als we samen onze boterhammen opeten, bijvoorbeeld. Dat gebeurt sowieso zonder mondmasker. Het zijn die relaxmomenten waar het virus van smult." ![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 15 december 2020 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8203 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Rechters blijkbaar ook Citaat:
Laatst gewijzigd door sbe4kdr : 15 december 2020 om 09:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8204 |
Partijlid
|
![]() Ondanks alle paniek over het terug stijgend aantal gevallen blijft het aandeel positieve tests verder dalen. Ja kan dit controleren op de website van scienscano, of op ourworldindata.
Als het aandeel positieve testen daalt, en tegelijk het absolute aantal positieve testen stijgt kan dat enkel betekenen dat er meer getest wordt. En ja, op de website van scienscano, aantal positieve testen +6% tov vorige week, aantal afgenomen testen +8% tov vorige week. Hier stel ik me enkele vragen bij. Waar maken "we" ons zorgen over. Hoelang gaat men MVR en co laten wegkomen met dit soort bewuste manipulaties? Is er nu echt geen enkele journalist meer in België? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kieken, die rechter. Normaal antwoord: ik wilde mij absoluut immuniseren voor ik met hen Kerst ging vieren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar neen, ze moeten allemaal gaan funshoppen, zelfs met masker en als je dan dringend iets nodig hebt uit de Brico mag je in een rij staan wachten. Dit vind ik al vervelender dan het masker. Maar goed, ik zal je een veel beter tegenargument geven. Gisteravond ben ik naar de Brico gegaan. Ik had een muts en mondmasker aan. Maw, ik was gewoon onherkenbaar. Een jaar geleden zou dit verboden geweest zijn, nu is het de norm. Dit zal duren tot er een paar mensen het door hebben dat ze zo gemakkelijk overvallen kunnen plegen zonder herkend te worden. Het zou kunnen dat mondmaskers dan opnieuw verboden worden (of dat ze de winkels opnieuw sluiten natuurlijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ? Waarom wens jij mensen huisarrest toe ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 december 2020 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() dan lijkt de situatie in Vlaanderen (waar men de maatregelen strenger toepast) te stabiliseren, terwijl het in het lakser Wallonië en Brussel nog altijd daalt. Maar een stijging is er inderdaad nergens te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prioriteiten. Walgelijk ook hoe de VTM dit maar bleef filmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8211 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou dat betekenen ? Het wil zeggen dat je eigenlijk wenst dat de coercie van een masker zodanig vreselijk is, dat mensen hun vrijheid om buiten te gaan opgeven. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 december 2020 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou evengoed liever hebben dat de mensen minder vliegen vanwege de veiligheidscontroles, want dit is goed voor het milieu. Het probleem is, niemand stoort er zich echt aan, behalve een paar forummers hier. Maar ja, waarom zit men op een forum, anders dan om zijn ongenoegen te uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wil je dat mensen thuis blijven, en niet vrolijk veel op straat komen, anderen ontmoeten, menselijk plezier hebben en gelukkig zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8215 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor je nog verder onzin uitkraamt ga eens praten in de hospitalen en kijk eens naar de drama's daar.
![]() |
![]() |
#8216 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dikke boetes voor wie de regels niet volgt en wie gepakt wordt geen ziekenkas als hij in het hospitaal terecht komt met Corona. Tevens geen OCMW of andere vergoedingen meer, dat hebben we nodig voor dergelijke mensen. Hopen mensen worden ziek, velen sterven en de economie ligt op apegapen maar moet de grootste klap nog krijgen. En dan vinden sommigen dat het een spelletje is en er zich niets moeten van aantrekken?
![]() |
![]() |
#8217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lamedusnilachen he.
![]() |
![]() |
![]() |
#8218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom willen sommigen niet dat mensen al eens op een terrasje een koffie kunnen drinken en voorbijgangers groeten, afspreken met een kameraad voor een avondje restaurant tijdens het weekend, met enkele vrienden(inn)en en concertje gaan zien, ... en zo een hele boel andere mensen aan een netjes verdiend inkomen helpen, die dan op hun beurt ... ? Het blijft fascinerend dat zo verschrikkelijk véél mensen zich zo ongelooflijk snel door de 'experten'-junta en hun media-zombies in zo'n volstrekt waanzinnig keurslijf (hebben) laten dwingen. Als er nu ooit nog sociologen en zo 'zonder inspiratie' durven te zitten ... ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb niets met de meeste standpunten van FVD. Helemaal niets. Maar dit is een zeer goede tussenkomst:
https://www.youtube.com/watch?v=TXUT9R_Nznk
![]() |
![]() |
![]() |
#8220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegendeel. De dikke egoisten zijn die kleine kliek die gaat sterven als ze niet oplet, en het vertikt van op te letten, en daarvoor gaat eisen dat de 99.5% die niet gaat sterven, hun leven vergalt. |
|
![]() |
![]() |