![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke van de twee?
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 18 april 2022 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen van beiden.
Dan zou ik eerder gaan voor de Audi RS Q8 ![]() ![]() Een dramatisch hogere prijsklasse die mijn lege portefeuille niet zal aankunnen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kleur
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8225 |
Minister-President
|
![]() https://www.ecu-soft.be/chiptuning/s...6-tdi-95-13313
ik vind dit wel interressant zo n speciale chip in de wagen
![]() |
#8226 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#8227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Géén mens die dat type wagen nog zal kopen? De autoconstructeurs zullen blij zijn. <<-- door Sarcasmus Op huidig ogenblik? p.s. En ik was juist aan het uitkijken naar een wagen die nog meer pk's had dan mijn wagen op het ogenblik. Dus ik zal die 'zoektocht' maar al laten varen? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 april 2022 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten wij terug overschakelen naar een Dafke of een Trabbi (Trabbant)? ![]() p.s. Die wedstrijden vroeger met de Dafke's in achteruitrijden op het circuit van Valkenswaard waren toch zalig? ![]() Gingen die niet even hard achteruit als vooruit?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 april 2022 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in de mijne zit iets soortgelijks een CVT alleen heb ik nog niet geprobeerd om tegen 70 acteruit te rijden, ik denk ook niet dat dat zal gaan. Het idee is dat je een versnellingsbak hebt zonder echte versnellingen (Tandwielen) maar het werkt met poeli's https://www.youtube.com/watch?v=PEq5_b4LWNY Laatst gewijzigd door Herr Flick : 24 april 2022 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is verrek logisch eigenlijk. Langs de andere kant, met een paar miljoen €€ als zakcentje zit je in België ook goed, tenzij je geen politici aan je kont wil.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#8235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha;
Over de kleur kan discussie bestaan maar verder een VERSTANDIGE voituur met een mooie sobere styling en ongetwijfeld weinig frietjefratjes binnenin.(ik rijd zelf ook al sinds jaar en dag met dat merk,maar toevallig niet dat model) Laatst gewijzigd door kelt : 24 april 2022 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Wie wil er nu op een velo kruipen als je hier kan in zitten? ![]()
![]() |
#8238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb verdorie €900 laten schieten door niet naar het werk te fietsen tussen 2017 en 2019.
![]() |
![]() |
#8239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk als ik over dergelijke budgetten zou beschikken zou er ook een unimog op den hof staan, dat is ook weer waar. |
|
![]() |
![]() |