Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 27 september 2013, 21:27   #821
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen, dat is een rabiate leugen. Mijn stelling is juist dat het leger en de moslimbroeders twee handen op één buik zijn. Militaire dictatuur brengt fundamentalisme voort, zoals wolken de regen.
Uh, ik heb ergens gelezen dat het precies andersom werkt. Fundamentalisme brengt militaire dictatuur voort. Lijkt mij toch iets logischer hoor.
Piero is offline  
Oud 28 september 2013, 01:04   #822
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.271
Standaard

Kallikles

Citaat:
Cynisme ten top dus. Om zogezegd levens te redden, gaan we zelf miljoenen mensen vermoorden. Dat soort argumenten zijn altijd leugenachtig, tenzij dat je alle Sovjetpropaganda van kleinsaf hebt geslikt als zoete koek. In dat laatste geval kan ik niets voor jou en dan is dat inderdaad de denktrant van een homo sovieticus.
Dat is een simplisme van formaat.

Citaat:
Neen, dat is een rabiate leugen. Mijn stelling is juist dat het leger en de moslimbroeders twee handen op één buik zijn. Militaire dictatuur brengt fundamentalisme voort, zoals wolken de regen.
Maar U wilde dus geen militaire coup tegen de moslimbroeders, dat is wat ik onthouden heb uit uw betoog...
Nu zegt U wel dat tegen de moslimbroeders bent, maar ik heb nergens enige kritiek op hen gelezen van uwertwege op dit forum VOOR de militaire coup, tenzij ik het natuurlijk niet gelezen heb, dat zou best kunnen?





Citaat:
Waarom zou ik jou moeten geloven, die uit je nek kletst, en Ernest Mandel niet, die wel in het concentratiekamp heeft gezeten?
Ernest Mandel, dus je bent een trotskist? Dat verklaart veel natuurlijk, bvb. je intellectualistische starheid, wars van enige realiteitszin. Mandel vond Gorbatchov en zelfs Yeltsin ook fantastisch, want "vijanden van de stalinistische bureaucratie". Daarmee maakte hij zich natuurlijk, bewust of onbewust, tot een bondgenoot van Reagan en tatcher... Of kijk naar LSP jongeren in België, een groep jongeren uit behoede milieus die denken dat ze het warm water uitgevonden hebben, maar nog nooit 0,0 bereikt hebben.




Citaat:
Neen, de Sovjet-Unie ging een alliantie aan met Hitler. Pas toen Hitler de Sovjet-Unie aanviel, veranderde Stalin van gedacht en werd de geschiedenis totaal herschreven en de getuigen vermoord.
Stalin was geen vriend van het westerse imperialisme noch van Hitler, hij stelde de belangen van de Sovjet-Unie voorop, en wist dat hij alleen de strijd niet kon winnen. Toen de Sovjet-Unie aangevallen werd door Hitler, werd het Westen automatisch een bondgenoot. Realpolitics noemt zoiets.



Citaat:
Er was helemaal geen bondgenootschap. De Sovjet-Unie heeft zich gewoon verdedigd tegen een aanval. Ze kon ook niet anders. En Hitler heeft er zijn tanden op stuk gebeten. Meer valt er ook niet over te zeggen.
Het Westen leverde wapens aan de Sovjet-Unie, de Sovjets eisten een westerse aanval in West-Europa. Ondertussen verlichtten de Sovjets de druk op de westerse krachten in het mediterraanse gebied. Het was een verstandshuwelijk, daarna volgde Yalta om de echtscheiding op een ordentelijke manier te laten verlopen. Jij kunt dat allemaal onethisch en wat weet ik allemaal vinden, hoe zou je het anders aangepakt hebben?
tomm is offline  
Oud 29 september 2013, 10:55   #823
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ernest Mandel, dus je bent een trotskist?
Omdat er iemand Mandel citeert, is het onmiddellijk een Trotskist. Omdat iemand het op één punt niet met jou eens is, is het onmiddellijk een Moslimbroeder. Dat al die kwalificaties die je rondstrooit, totaal niet compatibel zijn, schijnt je niet te deren, zoals alle complottheoretici.

Enfin, ik laat je in je waanwereld. Je laatste opmerking is voor mij het definitieve bewijs dat met jou elke rationele discussie onmogelijk is. Sorry.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 29 september 2013, 11:11   #824
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Omdat er iemand Mandel citeert, is het onmiddellijk een Trotskist. Omdat iemand het op één punt niet met jou eens is, is het onmiddellijk een Moslimbroeder. Dat al die kwalificaties die je rondstrooit, totaal niet compatibel zijn, schijnt je niet te deren, zoals alle complottheoretici.

Enfin, ik laat je in je waanwereld. Je laatste opmerking is voor mij het definitieve bewijs dat met jou elke rationele discussie onmogelijk is. Sorry.
Ach @Kallikles,

ik lees graag mee.

Af en toe tracht U toch mensen in een bepaald hokje te duwen (aldanniet terecht). Bwa... als U het hier bij laat is dat ook OK.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 29 september 2013, 11:16   #825
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.271
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ach @Kallikles,

ik lees graag mee.

Af en toe tracht U toch mensen in een bepaald hokje te duwen (aldanniet terecht). Bwa... als U het hier bij laat is dat ook OK.
Kalikles is waarschijnlijk geen slechte mens, maar enorm overtuigd van z'n eigen gelijk, discussiëren met zulke mensen wordt moeilijk.
tomm is offline  
Oud 29 september 2013, 11:21   #826
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Kalikles is waarschijnlijk geen slechte mens, maar enorm overtuigd van z'n eigen gelijk, discussiëren met zulke mensen wordt moeilijk.
Ik waardeer hem zeer, maar hij tracht de andersdenkenden toch met regelmaat op een goedkope manier te klassificeren. Daar heb ik het een beetje lastig mee.

Maar ik lees hem sowieso graag. Dus het maakt niet uit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 29 september 2013, 12:15   #827
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ach @Kallikles,

ik lees graag mee.

Af en toe tracht U toch mensen in een bepaald hokje te duwen (aldanniet terecht). Bwa... als U het hier bij laat is dat ook OK.
Ik laat die beschuldiging voor jouw rekening. Sowieso is hier het omgekeerde aan de hand: tomm wil van mij per se een Trotskistische moslimbroeder maken, hoewel daar geen enkele aanleiding voor is en dit ook onmogelijk is, daar Trotskisme en Ikhwanisme twee tegengestelde ideologieën zijn. Ik heb heel veel geduld met hem gehad en hem vriendelijk gevraagd om geen onzin over mij te verkopen. Vermits hij blijft doorgaan en het zelfs nog erger maakt, laat hij mij geen andere keuze dan het gesprek af te breken.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 29 september 2013, 12:22   #828
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik laat die beschuldiging voor jouw rekening. Sowieso is hier het omgekeerde aan de hand: tomm wil van mij per se een Trotskistische moslimbroeder maken, hoewel daar geen enkele aanleiding voor is en dit ook onmogelijk is, daar Trotskisme en Ikhwanisme twee tegengestelde ideologieën zijn. Ik heb heel veel geduld met hem gehad en hem vriendelijk gevraagd om geen onzin over mij te verkopen. Vermits hij blijft doorgaan en het zelfs nog erger maakt, laat hij mij geen andere keuze dan het gesprek af te breken.
Goed, ik heb die opmerking ivm. het Trotskisme wel opgemerkt.

Ik laat het hierbij. Maar ik zal het Ikhwanisme wel eens van naderbij bekijken, dank U.

Verder lees ik, gewoonweg, verder. Nogmaals dank U.


edit : ik lees met belangstelling, ik volg echter een andere stroming (welke U ook niet begrepen hebt), namelijk op de eerste plaats mijn eigen (mss. domme) idealen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 29 september 2013 om 12:30.
zonbron is offline  
Oud 29 september 2013, 13:40   #829
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Kalikles is waarschijnlijk geen slechte mens, maar enorm overtuigd van z'n eigen gelijk, discussiëren met zulke mensen wordt moeilijk.
Heb je het eindelijk door? Je had wel engelengeduld hoor. Je opmerking over Trotskist was met een vraagteken en je krijgt al meteen de wind van voren. Hij scheldt en beledigt om het minste geringste en op je redelijke vraag naar zijn opmerkelijke ommezwaai betreffende Morsi krijg je (voor zover ik heb gezien) geen antwoord. Overigens vind ik dat een debat hier moet gaan over politieke feiten en algemene principes en niet over persoonlijke standpunten en opvattingen. Ik bewonder de feitenkennis van Kallikes, maar door zijn onbeheersbare impuls om politici (en forumleden) voortdurend de maat te nemen bereikt hij er niets mee. Hij is tegen gewapende conflicten, maar zijn woorden zijn dolkstoten.
Piero is offline  
Oud 29 september 2013, 16:53   #830
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Heb je het eindelijk door? Je had wel engelengeduld hoor. Je opmerking over Trotskist was met een vraagteken en je krijgt al meteen de wind van voren. Hij scheldt en beledigt om het minste geringste en op je redelijke vraag naar zijn opmerkelijke ommezwaai betreffende Morsi krijg je (voor zover ik heb gezien) geen antwoord. Overigens vind ik dat een debat hier moet gaan over politieke feiten en algemene principes en niet over persoonlijke standpunten en opvattingen. Ik bewonder de feitenkennis van Kallikes, maar door zijn onbeheersbare impuls om politici (en forumleden) voortdurend de maat te nemen bereikt hij er niets mee. Hij is tegen gewapende conflicten, maar zijn woorden zijn dolkstoten.
Awel, tomm, je krijg al steun uit toffe hoek...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 29 september 2013, 17:15   #831
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Goed, ik heb die opmerking ivm. het Trotskisme wel opgemerkt.

Ik laat het hierbij. Maar ik zal het Ikhwanisme wel eens van naderbij bekijken, dank U.
Ikhwanisme = Moslimbroederschap. Weinig te maken met Trotskysme, tenzij voor diegenen die menen dat het hier om een groot joods-maçonniek complot gaat. Ik zeg niet dat er mensen op dit forum zijn die dat beweren, maar iemand als Alain Soral zal het zonder gène over "islamo-trotskistes" en "judéotrotskistes" voire over "islamotalmudistes" hebben. Tja...

Citaat:
Verder lees ik, gewoonweg, verder. Nogmaals dank U.


edit : ik lees met belangstelling, ik volg echter een andere stroming (welke U ook niet begrepen hebt), namelijk op de eerste plaats mijn eigen (mss. domme) idealen.
Als ik het mij goed herinner, heb ik het ook nooit over jouw stroming gehad. Ik heb altijd mijn mening gegeven over de artikels waar je naar linkt. Soms ben ik het eens, soms ben ik het oneens. Bepaalde zaken heb ik complotistisch genoemd, maar ik maak wel een kritisch onderscheid tussen jouw standpunt en het standpunt van een auteur wiens artikels je post. Het is niet omdat jij een link naar een artikel post dat jij het eens bent met de auteur net zomin als ik een Trotskist ben omdat ik Mandel eens citeer. Uiteraard heb ik ook een ongefundeerde mening omtrent de figuur van Trotsky - ongefundeerd want ik heb die geschiedenis te weinig bestudeerd, zij het veel beter dan velen die zich hier experten wanen, maar helemaal niets hebben gelezen - en die ongefundeerde mening wil ik eventueel zelfs in de "Vraag het aan Kallikles"-draad delen als iemand mij het zou vragen, maar je zult begrijpen dat ik dat niet ga doen in deze draad waar de ad hominems en de waanzinnige beschuldigingen aan mijn adres (en aan het adres van alle andersdenkenden) echt wel de spuigaten overlopen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 29 september 2013, 17:58   #832
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.271
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik laat die beschuldiging voor jouw rekening. Sowieso is hier het omgekeerde aan de hand: tomm wil van mij per se een Trotskistische moslimbroeder maken, hoewel daar geen enkele aanleiding voor is en dit ook onmogelijk is, daar Trotskisme en Ikhwanisme twee tegengestelde ideologieën zijn. Ik heb heel veel geduld met hem gehad en hem vriendelijk gevraagd om geen onzin over mij te verkopen. Vermits hij blijft doorgaan en het zelfs nog erger maakt, laat hij mij geen andere keuze dan het gesprek af te breken.
Het was met een vraagteken. Je zit veel forumleden te beschuldigen, beschuldigde mij er geheel onterecht van een racist te zijn, maar kunt zelf niet tegen de geringste kritiek.
tomm is offline  
Oud 29 september 2013, 18:00   #833
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.271
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Heb je het eindelijk door? Je had wel engelengeduld hoor. Je opmerking over Trotskist was met een vraagteken en je krijgt al meteen de wind van voren. Hij scheldt en beledigt om het minste geringste en op je redelijke vraag naar zijn opmerkelijke ommezwaai betreffende Morsi krijg je (voor zover ik heb gezien) geen antwoord. Overigens vind ik dat een debat hier moet gaan over politieke feiten en algemene principes en niet over persoonlijke standpunten en opvattingen. Ik bewonder de feitenkennis van Kallikes, maar door zijn onbeheersbare impuls om politici (en forumleden) voortdurend de maat te nemen bereikt hij er niets mee. Hij is tegen gewapende conflicten, maar zijn woorden zijn dolkstoten.
inderdaad, je ziet dat wel bij meer linkse mensen, twistziek, een hoge dunk van zichzelf en onmogelijk om met anderen samen te werken. Jammer, want op zich denk ik dat mensen als kalikles wel een waardevolle bijdrage kunnen brengen.
tomm is offline  
Oud 29 september 2013, 18:36   #834
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
inderdaad, je ziet dat wel bij meer linkse mensen, twistziek, een hoge dunk van zichzelf en onmogelijk om met anderen samen te werken. Jammer, want op zich denk ik dat mensen als kalikles wel een waardevolle bijdrage kunnen brengen.
Hij doet niet anders dan framen ook al slaat het nergens op. Bij gebrek aan argumenten typeert hij mijn positie hierboven als "een toffe hoek". En daarbij klaagt hij zich over ad hominems. Zijn cynisme is waarschijnlijk de prijs die hij betaalt voor een optimistische performance zonder aantoonbare grondslag.
Piero is offline  
Oud 29 september 2013, 18:40   #835
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Hij doet niet anders dan framen ook al slaat het nergens op. Bij gebrek aan argumenten typeert hij mijn positie hierboven als "een toffe hoek". En daarbij klaagt hij zich over ad hominems. Zijn cynisme is waarschijnlijk de prijs die hij betaalt voor een optimistische performance zonder aantoonbare grondslag.
Anderzijds zegt het ook veel over jou dat je "tof" als een scheldwoord ziet.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 29 september 2013, 18:53   #836
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Anderzijds zegt het ook veel over jou dat je "tof" als een scheldwoord ziet.
Het was voorzien van een smiley, net als hierboven trouwens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Awel, tomm, je krijg al steun uit toffe hoek...
Piero is offline  
Oud 3 oktober 2013, 13:23   #837
Khalid Bin Waleed
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 526
Standaard

Zes october!

Khalid Bin Waleed is offline  
Oud 3 oktober 2013, 23:04   #838
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.271
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed Bekijk bericht
Zes october!

wishfull thinking, een betoging van moslimbroeders gisteren trok 100 mensen, die uit elkaar werd geslagen door buurtbewoners, nog voor de veiligheidsdiensten ter plaatse waren.
tomm is offline  
Oud 4 oktober 2013, 09:30   #839
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seesethem Bekijk bericht
canada goose homme doudoune sans manche <a href="http://of.vg/bJt">Canada Goose outlet jakker</a> [http://hawurl.com/OS canada goose outlet bloomingdales] [http://www.imarto.com/v/1hx29 canada goose jakker tilbud] <a href="http://findmoresale.com/fsh">Canada Goose jakker</a> <a href="http://cheapserv.com/ttp">canada goose jacket down</a> [http://hawurl.com/OV canada goose down] <a href="http://cheapserv.com/tuo">Canada Goose jakke</a> [http://url.ceenovancia.com/n1n buy canada goose on sale] [http://fhort.com/3W http://maomade.com/4YU canada goose jakke] <a href="http://m.skysquare.com/11gw">buy canada goose</a> currently the wave affair is regarded as locale founded to a certain extent, But truthfully that you're going to see far more waves should the wave is arriving purchasing a if it is venturing out.
²
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 5 oktober 2013, 01:01   #840
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.271
Standaard

Whether a proposed Russian deal to dismantle Syria’s chemical weapons as an alternative to a U.S. missile strike actually works or not, Russia already has emerged as a winner among many Egyptians.
For them, the deal is a reminder that there’s a former ally that can solve the region’s problems peacefully without the tarnish of a failed intervention in Iraq, failed Palestinian-Israeli peace talks, reviled alliances with fallen regimes or the perception that it has treated the region as its lapdog.
Even before the proposed chemical weapons deal, Egypt, the Arab world’s most populous nation, was seeking to build stronger relations with Russia – and move away from the United States. While U.S. Secretary of State John Kerry suggested in his congressional testimony earlier this month that the Arab world is watching what the U.S. does in Syria, it’s what Russia is doing that’s shifting alliances in the region.
Egyptian Foreign Minister Nabil Fahmy visited Russia this week, in part to thank Russians for their intervention in Syria and to discuss new ways to expand Egyptian-Russian relations. Fahmy said he hoped the Russian deal would eventually lead to ridding the world of chemical and nuclear “without exception or discrimination,” a clear reference to Israel, the United States’ most important Middle East ally and a country suspected of having both chemical and nuclear weapons.
The Egyptian government’s moves to bolster relations with Russia have the backing of a majority of Egyptians, who are angry over the United States’ perceived support for ousted Egyptian President Mohammed Morsi, its threats to cut off $1.5 billion in military aid and the instability that U.S. military intervention – and threats of intervention – have had in the region, of which neighboring Libya is the nearest example.
Nearly every day, newspaper columns outline the many ways the United States has failed the region and how Russia, China and India could offer a new economic breakthrough. The United States is weaker, they argue, Russia is more aligned with Egypt and willing to help finance much-needed economic projects.

“Egypt should end the shame of the toxic American and European aid, and declare once and for all that it does not need it. It should focus on financial and economic cooperation with sister Arab countries and with friends with which it has already cooperated unconditionally – Russia, China, India, and others – since political, economic, and national independence are more valuable than any aid,” columnist Ahmad el Sayed el Nagger wrote Aug. 27 in the state-owned Al Ahram newspaper.

Earlier this month, Egyptian President Adly Mansour told state television in his first interview that Russia and China “can offer a lot to Egypt in the next phase, not only politically, but economically.”

He added that he and Foreign Minister Fahmy are “strategically reviewing our foreign relations to differentiate between our real friends and those who should not be classified in that category anymore.”
As the U.S. makes threats to cut off funds, Egyptians are hopeful Russian money will return. Russian investment in 2010 reached $2.1 billion a year, and Russians account for 2.85 million tourists annually, making the nation a key part of reviving Egypt’s moribund economy. On Sept. 10, amid news of a possible deal, Egyptian stocks rose 3.11 percent.

Intertwined in the latest move toward Russia is Egypt’s own history. With the country now guided by a military leader, Gen. Abdel Fatah el-Sissi, there is a renewed love of former Egyptian President Gamal Abdel Nasser, a former Army colonel who helped liberate Egypt from British rule and who at the height of the Cold War aligned himself with the Soviet Union, skillfully playing the two Cold War rivals off one another.

In 1972, then-President Anwar Sadat expelled Russian advisers in the face of a military defeat in the so-called Yom Kippur war against Israel and moved toward a peace deal and a renewed American alliance.
More recently, Morsi’s July 3 ouster and the return of a military-led government have resurrected Egypt’s alliance with rulers such as Syrian President Bashar Assad, who is largely propped up by Russia.


http://www.mcclatchydc.com/2013/09/1...egypt-was.html

Hartverwarmend

Egypte verdient alle steun, het is het belangrijkste Arabische land.

Laatst gewijzigd door tomm : 5 oktober 2013 om 01:30.
tomm is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be