Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 januari 2010, 14:16   #821
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
In post 801 beweer je mijn standpunt te kennen; en nu weet je het niet meer!
Geef voor de verandering eens gewoon antwoord! Daar zou het halve forum van opkijken; opnieuw voor de tweede keer dezelfde vraag, dragen migranten economisch bij tot onze welvaart; ja of nee?

Laatst gewijzigd door alice : 31 januari 2010 om 14:16.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 14:34   #822
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Geef voor de verandering eens gewoon antwoord! Daar zou het halve forum van opkijken; opnieuw voor de tweede keer dezelfde vraag, dragen migranten economisch bij tot onze welvaart; ja of nee?
In post 801 meen jij mijn standpunt te kennen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zouden dit groepen zijn die bijdragen tot de economie en welvaart?
Volgens Arti wel; wie denkt van niet?
Als ik je ernaar vraag.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat is er nu weer volgens Arti wel?

Kan je eenduidig en in klare taal de groepen definiëren waarvan Arti beweert dat ze bijdragen tot de economie en welvaart?
Voor de verandering eens met citaat (met link) a.u.b.
Weet je het op slag niet meer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat is nu eigenlijk je standpunt; dragen migranten vanuit economisch standpunt wel of niet bij tot welvaart?
Wat is het nu?
Ken je mijn standpunt niet; en was je in post 801 te overmoedig? Geef het dan gewoon toe.

edit : Jij weet waar het halve forum zou van opkijken. Hoe doe je dat? Hoe kom jij aan die kennis?

Laatst gewijzigd door artisjok : 31 januari 2010 om 14:37.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 14:39   #823
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
In post 801 meen jij mijn standpunt te kennen.


Als ik je ernaar vraag.


Weet je het op slag niet meer.


Wat is het nu?
Ken je mijn standpunt niet; en was je in post 801 te overmoedig? Geef het dan gewoon toe.
Derde keer; dragen migranten economisch bij tot welvaart ja of nee?
Graag ook enige motivatie bij uw antwoord!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 14:43   #824
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Derde keer; dragen migranten economisch bij tot welvaart ja of nee?
Graag ook enige motivatie bij uw antwoord!
Ze durft geen antwoord te geven Alice. Wat dat antwoord moet ze onderbouwen met cijfermateriaal, bronnen en bewijzen. En dat kan ze niet.

De vraag moet ook verfijnd worden naar het thema van deze draad : dragen moslimmigranten economisch bij tot de welvaart, of kosten ze meer dan ze bijdragen.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 31 januari 2010 om 14:47.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 14:56   #825
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Ze durft geen antwoord te geven Alice. Wat dat antwoord moet ze onderbouwen met cijfermateriaal, bronnen en bewijzen. En dat kan ze niet.

De vraag moet ook verfijnd worden naar het thema van deze draad : dragen moslimmigranten economisch bij tot de welvaart, of kosten ze meer dan ze bijdragen.
Wanneer Arti niet kan antwoorden dan hoort ze in deze draad niet thuis.
Dat eindeloze rondjesdraaien en discussies doen verzanden in haar grote gelijk is even ergerlijk als een Codfried met zijn waanzin, ofwel doe je mee aan de discussie en geef je antwoord op gestelde vragen ofwel ga je wat anders doen maar verpest je hier niet zowat iedere discussie met je rondjesdraaien en gekronkel waarbij je steeds anderen beschuldigd van wat je vooral zelf doet,woorden verdraaien om toch maar je eigen grote gelijk binnen te halen!
Wedden dat er geen antwoord komt maar we nu zeven bladzijden gaan zagen omdat Arti " nooit woorden verdraait maar juist daarvan slachtoffer is"?
Ik vind die houding echt een probleem, het weegt binnen de discussies, leidt nergens naar en brengt inhoudelijk niets als bijdrage tot de discussies die steeds enkel gaan over het grote gelijk van Arti!
Boter bij die vis dit keer, ik wil haar standpunt nu wel eens weten en dan kan ze inderdaad maar een beter zelf voor bronnen zorgen, inplaats van eindeloos geemmer over een boek wat ze niet gelezen heeft!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 14:58   #826
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer Arti niet kan antwoorden dan hoort ze in deze draad niet thuis.
Dat eindeloze rondjesdraaien en discussies doen verzanden in haar grote gelijk is even ergerlijk als een Codfried met zijn waanzin, ofwel doe je mee aan de discussie en geef je antwoord op gestelde vragen ofwel ga je wat anders doen maar verpest je hier niet zowat iedere discussie met je rondjesdraaien en gekronkel waarbij je steeds anderen beschuldigd van wat je vooral zelf doet,woorden verdraaien om toch maar je eigen grote gelijk binnen te halen!
Wedden dat er geen antwoord komt maar we nu zeven bladzijden gaan zagen omdat Arti " nooit woorden verdraait maar juist daarvan slachtoffer is"?
Ik vind die houding echt een probleem, het weegt binnen de discussies, leidt nergens naar en brengt inhoudelijk niets als bijdrage tot de discussies die steeds enkel gaan over het grote gelijk van Arti!
Boter bij die vis dit keer, ik wil haar standpunt nu wel eens weten en dan kan ze inderdaad maar een beter zelf voor bronnen zorgen, inplaats van eindeloos geemmer over een boek wat ze niet gelezen heeft!
Helemaal mee eens Alice !
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 15:20   #827
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Derde keer; dragen migranten economisch bij tot welvaart ja of nee?
Graag ook enige motivatie bij uw antwoord!
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom je dit vraagt.
Enige tijd geleden leek je er niet aan te twijfelen dat migranten ook bijdragen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Artisjok, lijkt het je niet logisch dat wanneer een politicus een boek schrijft over de kost van migratie, daarbij rekening is gehouden met de simpele redenering dat je bij die berekening zowel de baten als kosten berekent?
Mij lijkt toch van wel!
Blijkbaar denkt u daar anders over, kunt u uitleggen waarom u er anders over denkt?
Kunt u in cijfers weerleggen waar De Decker fouten heeft gemaakt, baten niet in rekening heeft gebracht, kortom waarop uw wantrouwen steunt?
U moet toch uw bronnen hebben in cijfermateriaal en kunnen weerleggen wat dan fout is aan het betoog van DeDecker, anders heeft de discussie met u weinig zin.
Uit de posts van SDX blijkt nu dat JMDD dit niet meerekende.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 15:22   #828
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer Arti niet kan antwoorden dan hoort ze in deze draad niet thuis.
Dat eindeloze rondjesdraaien en discussies doen verzanden in haar grote gelijk is even ergerlijk als een Codfried met zijn waanzin, ofwel doe je mee aan de discussie en geef je antwoord op gestelde vragen ofwel ga je wat anders doen maar verpest je hier niet zowat iedere discussie met je rondjesdraaien en gekronkel waarbij je steeds anderen beschuldigd van wat je vooral zelf doet,woorden verdraaien om toch maar je eigen grote gelijk binnen te halen!
Wedden dat er geen antwoord komt maar we nu zeven bladzijden gaan zagen omdat Arti " nooit woorden verdraait maar juist daarvan slachtoffer is"?
Ik vind die houding echt een probleem, het weegt binnen de discussies, leidt nergens naar en brengt inhoudelijk niets als bijdrage tot de discussies die steeds enkel gaan over het grote gelijk van Arti!
Boter bij die vis dit keer, ik wil haar standpunt nu wel eens weten en dan kan ze inderdaad maar een beter zelf voor bronnen zorgen, inplaats van eindeloos geemmer over een boek wat ze niet gelezen heeft!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Helemaal mee eens Alice !
Ik ben het ook eens met dit principe.
Ik hoop dat ik nu een antwoord kan krijgen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Geef voor de verandering eens gewoon antwoord! Daar zou het halve forum van opkijken; opnieuw voor de tweede keer dezelfde vraag, dragen migranten economisch bij tot onze welvaart; ja of nee?
In post 801 meen jij mijn standpunt te kennen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zouden dit groepen zijn die bijdragen tot de economie en welvaart?
Volgens Arti wel; wie denkt van niet?
Als ik je ernaar vraag.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat is er nu weer volgens Arti wel?

Kan je eenduidig en in klare taal de groepen definiëren waarvan Arti beweert dat ze bijdragen tot de economie en welvaart?
Voor de verandering eens met citaat (met link) a.u.b.
Weet je het op slag niet meer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat is nu eigenlijk je standpunt; dragen migranten vanuit economisch standpunt wel of niet bij tot welvaart?
Wat is het nu?
Ken je mijn standpunt niet; en was je in post 801 te overmoedig? Geef het dan gewoon toe.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 17:17   #829
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom je dit vraagt.
Enige tijd geleden leek je er niet aan te twijfelen dat migranten ook bijdragen.



Uit de posts van SDX blijkt nu dat JMDD dit niet meerekende.
NEE mens, uit mijn posts blijkt helemaal niet dat JMDD dat NIET meerekende, JMDD maakt zélf geen rekensommetje, hij baseert zich op onderzoeken en neemt die cijfers over, hij somt de begroting van 2009 op, noemt cijfers van een Nl. onderzoek, trekt de vergelijking door a.d.h.v. de resultaten van een onderzoek van de KBS die 'beaamt' dat de situatie in Blg. nóg schrijnender is.
U had het over 'zelfstandigen met werknemers', waarvan U zelf - zoals U reeds toegaf - geen cijfers, bronnen, links, bewijzen heeft - waarschijnlijk bedoelt U de talloze kebabzaken en nachtwinkels die om een of andere reden om de zoveel tijd van eigenaar wisselen!
Over die 'zelfstandigen met werknemers' staat er niets in het boek, maak jij er meteen van dat JMDD niet meerekent wat 'ze' opbrengen - het gaat in zijn boek over het totale kostenplaatje van de massa immigratie - en dat is NIET positief, hoe hard je ook draait, verdraait of kronkelt, het is en blijft negatief en kost de belastingbetaler jaarlijks ettelijke miljarden, om het even hoeveel ze 'opbrengen', die opbrengst weegt niet op tegen de kosten, dát is waar JMDD het over heeft!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 17:20   #830
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Wat is het nu?
Ken je mijn standpunt niet; en was je in post 801 te overmoedig? Geef het dan gewoon toe.
Zullen we het eerst eens hebben over jouw 'overmoedigheid' toen je beweerde dat er geen bronnen terug te vinden waren in dat boek?
Kan je ook gewoon toegeven dat je maar wat uit je nek lulde, of waren die 7 pagina's uit dat boek op geheimzinnige manier verdwenen of eruit gescheurd toen jij wist wat in het boek stond zonder het te moeten kopen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 17:48   #831
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
NEE mens, uit mijn posts blijkt helemaal niet dat JMDD dat NIET meerekende, JMDD maakt zélf geen rekensommetje, hij baseert zich op onderzoeken en neemt die cijfers over, hij somt de begroting van 2009 op, noemt cijfers van een Nl. onderzoek, trekt de vergelijking door a.d.h.v. de resultaten van een onderzoek van de KBS die 'beaamt' dat de situatie in Blg. nóg schrijnender is.
U had het over 'zelfstandigen met werknemers', waarvan U zelf - zoals U reeds toegaf - geen cijfers, bronnen, links, bewijzen heeft - waarschijnlijk bedoelt U de talloze kebabzaken en nachtwinkels die om een of andere reden om de zoveel tijd van eigenaar wisselen!
Over die 'zelfstandigen met werknemers' staat er niets in het boek, maak jij er meteen van dat JMDD niet meerekent wat 'ze' opbrengen - het gaat in zijn boek over het totale kostenplaatje van de massa immigratie - en dat is NIET positief, hoe hard je ook draait, verdraait of kronkelt, het is en blijft negatief en kost de belastingbetaler jaarlijks ettelijke miljarden, om het even hoeveel ze 'opbrengen', die opbrengst weegt niet op tegen de kosten, dát is waar JMDD het over heeft!
Dat is netjes samengevat. Doch helaas veel te moeilijk om te begrijpen voor artisjok, die er zelfs niet in slaagt om op een eenvoudige vraag van Alice te antwoorden.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 18:14   #832
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
NEE mens, uit mijn posts blijkt helemaal niet dat JMDD dat NIET meerekende, JMDD maakt zélf geen rekensommetje, hij baseert zich op onderzoeken en neemt die cijfers over, hij somt de begroting van 2009 op, noemt cijfers van een Nl. onderzoek, trekt de vergelijking door a.d.h.v. de resultaten van een onderzoek van de KBS die 'beaamt' dat de situatie in Blg. nóg schrijnender is.
U had het over 'zelfstandigen met werknemers', waarvan U zelf - zoals U reeds toegaf - geen cijfers, bronnen, links, bewijzen heeft - waarschijnlijk bedoelt U de talloze kebabzaken en nachtwinkels die om een of andere reden om de zoveel tijd van eigenaar wisselen!
Over die 'zelfstandigen met werknemers' staat er niets in het boek, maak jij er meteen van dat JMDD niet meerekent wat 'ze' opbrengen - het gaat in zijn boek over het totale kostenplaatje van de massa immigratie - en dat is NIET positief, hoe hard je ook draait, verdraait of kronkelt, het is en blijft negatief en kost de belastingbetaler jaarlijks ettelijke miljarden, om het even hoeveel ze 'opbrengen', die opbrengst weegt niet op tegen de kosten, dát is waar JMDD het over heeft!
Je hoeft dit niet telkens te herhalen; ik heb het wel begrepen.

Het onderzoek van KBS waar geen cijfers in staan; en waarvan we nog steeds de titel niet mogen weten.

Over die zelfstandigen staat er niets; ze worden niet meegeteld.
Over de werknemers in dienstverband staat er ook niets; die worden ook al niet meegeteld.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 18:54   #833
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je hoeft dit niet telkens te herhalen; ik heb het wel begrepen.

Het onderzoek van KBS waar geen cijfers in staan; en waarvan we nog steeds de titel niet mogen weten.

Over die zelfstandigen staat er niets; ze worden niet meegeteld.
Over de werknemers in dienstverband staat er ook niets; die worden ook al niet meegeteld.
Nee artisjok, je hebt het na 41 bladzijden nog niet begrepen.
Het begint een beetje pijnlijk genant te worden voor je.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 21:31   #834
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik ben het ook eens met dit principe.
Ik hoop dat ik nu een antwoord kan krijgen.


In post 801 meen jij mijn standpunt te kennen.




Als ik je ernaar vraag.


Weet je het op slag niet meer.


Wat is het nu?
Ken je mijn standpunt niet; en was je in post 801 te overmoedig? Geef het dan gewoon toe.
BINGO! Rondjesdraaien en kronkelen! Net zoals al voorspeld werd! Nmens wat doe jij op een forum wanneer je een eenvoudige vraag niet durft te beantwoorden? Wat doe jij in deze discussie???HET FORUM GAAT NIET OVER JOU EN JE NOOD AAN AANDACHT MAAR OVER ONDERWERPEN WAAROVER MENSEN EEN DISCUSSIE HOUDEN! Sorry maar ik ga je niet belonen met nog meer aandacht, eerst mag jij mijn vraag eens beantwoorden!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 22:00   #835
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
BINGO! Rondjesdraaien en kronkelen! Net zoals al voorspeld werd! Nmens wat doe jij op een forum wanneer je een eenvoudige vraag niet durft te beantwoorden? Wat doe jij in deze discussie???HET FORUM GAAT NIET OVER JOU EN JE NOOD AAN AANDACHT MAAR OVER ONDERWERPEN WAAROVER MENSEN EEN DISCUSSIE HOUDEN! Sorry maar ik ga je niet belonen met nog meer aandacht, eerst mag jij mijn vraag eens beantwoorden!
Ik ben blij dat jij inziet dat dit forum niet over mij gaat.
Ik hoop ook dat jij nu eindelijk begrepen hebt dat je mijn vermeende standpunt (of een insinuatie erover) niet meer moet weergeven; indien jij je bewering niet kan staven met een citaat (met link).

Dan kunnen we terug naar de discussie.
http://forum.politics.be/showthread....10#post4574710
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 22:05   #836
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
BINGO! Rondjesdraaien en kronkelen! Net zoals al voorspeld werd! Nmens wat doe jij op een forum wanneer je een eenvoudige vraag niet durft te beantwoorden? Wat doe jij in deze discussie???HET FORUM GAAT NIET OVER JOU EN JE NOOD AAN AANDACHT MAAR OVER ONDERWERPEN WAAROVER MENSEN EEN DISCUSSIE HOUDEN! Sorry maar ik ga je niet belonen met nog meer aandacht, eerst mag jij mijn vraag eens beantwoorden!
Na 42 blz kan ze nog steeds geen antwoord formuleren. Draaien en kronkelen daarentegen ...
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 22:12   #837
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
BINGO! Rondjesdraaien en kronkelen! Net zoals al voorspeld werd! Nmens wat doe jij op een forum wanneer je een eenvoudige vraag niet durft te beantwoorden? Wat doe jij in deze discussie???HET FORUM GAAT NIET OVER JOU EN JE NOOD AAN AANDACHT MAAR OVER ONDERWERPEN WAAROVER MENSEN EEN DISCUSSIE HOUDEN! Sorry maar ik ga je niet belonen met nog meer aandacht, eerst mag jij mijn vraag eens beantwoorden!
Laat je niet opjutten.
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 22:53   #838
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je hoeft dit niet telkens te herhalen; ik heb het wel begrepen.
Zo lang jij mijn woorden blijft verdraaien, blijf ik herhalen!
Citaat:
Het onderzoek van KBS waar geen cijfers in staan; en waarvan we nog steeds de titel niet mogen weten.
Wie beweert dat er geen cijfers in dat onderzoek staan?
Ik heb je al 2 stukjes geciteerd, hier heb je er nog 1:

Citaat:
Econoom Geert Noels van denktank Econopolis merkte op dat onze bevolking tussen 2002 en 2008 abrupt gestegen is van 10 tot 10.8 miljoen door migratie en door de bevolkingsgroei bij nieuwe Belgen. Ons bbp per hoofd knakte vanaf 2004.(77*) Dit betekent dat de aangroeiende bevolking niet bijdraagt aan de groeL
(77*) Verwijst wederom naar de bron die er volgens jou niet instaat!
Ik ga ervan uit dat je begrijpt wat er geschreven wordt, zoniet kan er misschien iemand het je uitleggen in Jip- en Janneke-taal.
Bovendien hoeft de naam van het onderzoek niet vermeld te worden, want jij wéét wat er in het boek staat!

Citaat:
Over die zelfstandigen staat er niets; ze worden niet meegeteld.
Over de werknemers in dienstverband staat er ook niets; die worden ook al niet meegeteld.
Dat het bbp/hoofd vanaf 2004 'geknakt' is en de 'aangroeiende' bevolking (door 'migratie en bevolkingsgroei van 'Nieuwe Belgen) NIET bijdraagt, zegt genoeg, toch?
Moet er dan nog 'berekend' worden wat ze opbrengen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 23:03   #839
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Citaat:
Econoom Geert Noels van denktank Econopolis merkte op dat onze bevolking tussen 2002 en 2008 abrupt gestegen is van 10 tot 10.8 miljoen door migratie en door de bevolkingsgroei bij nieuwe Belgen. Ons bbp per hoofd knakte vanaf 2004.(77*) Dit betekent dat de aangroeiende bevolking niet bijdraagt aan de groeL
De bevolking in Belgie in 2002 was: 10.275.000
In 2008: 10.666.866

Bron: Statbel

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 januari 2010 om 23:04.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 23:21   #840
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De bevolking in Belgie in 2002 was: 10.275.000
In 2008: 10.666.866

Bron: Statbel
U moet daar Geert Noels over aanspreken Eber, komt uit zijn pen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be