![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#823 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Los daarvan zijn al die studentenclubs toch maar zever en degene die zich daarmee echt bezighouden zijn dezelfden die hier in januari en juli komen bleiten dat ze herexamens hebben en in augustus zuchten dat ze moeten blokken in plaats van zich te kunnen ontspannen.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
|
![]() Citaat:
zonder studentenclubs zou er hier ni veel te doen zijn. ze organiseren (vrijwillig dan nog) allerlei activiteiten. studentendopen zijn er maar een klein onderdeel van. je veralgemening over herexamens gaat ook niet op (maar dat is meestal met veralgemeningen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 |
Minister-President
|
![]() Wie helpt ingenious (& Spetsje) van 't straat? Wat is er met die meiskes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#831 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik was ook bij een klein clubke (ondertussen is dat een andere generatie en ben ik geen lid meer), en voor je te laten dopen lijkt me dat het beste, er is meer controle van het praesidium. ondertussen heb ik het wel allemaal gezien qua dopen en cantussen, maar ik ben blij dat ik het allemaal heb meegemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we de thread hernoemen naar 'wie helpt Ingenious, Spetsje en Clijsters van 't straat ?' ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#837 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alle toppics over Clijsters gaan ons 1€ per post kosten als Lei er zich mee gaat moeien, hoor.
Laatst gewijzigd door dUSK : 23 oktober 2004 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |