![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zei in Hitler-Duitsland dat Hitler een oen was, dan was het antwoord: ‘Konzentrationslager!’. En dus : nie komen swaanse a.u.b. . Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 november 2020 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop met de komedie aub.
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
|
![]() Voor normale mensen, begaan met de stabiliteit in de maatschapij wel ja. Zelfs een groot probleem.
Polarizerende ideologiën zoals nazisme of moslimextremisme ondermijnen onze maatschappij. En zouden nooit mogen gepromoot of opgehemeld worden. Neo-nazisten zijn de IS'ers van de westerse maatschappij ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
|
![]() Citaat:
Als een dom gansje, lid van de parij het nazisme gaat verheerlijken, begrijp ik heel goed dat een partij die fatsoenlijk radicaal rechts wil zijn, zulke domme geit uit haar leden wil schrappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In vergelijking met nazi-Duitsland is België het paradijs van vrije meningsuiting. Wees daar maar zeker van. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 november 2020 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
|
![]() Op sommige vlakken is Vlaams Belang inderdaad wat te gematigd, te politiek correct. Bijvoorbeeld wat het blank nationalisme betreft.
Er leeft nog steeds de hoop -ten onrechte- dat andere Vlaamse partijen een coalitie zouden willen vormen, als ze wat zouden matigen. Neen, dat zal niet gebeuren. Er zal enkel een coalitie gevormd worden als het Vlaams Belang incontournable wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
|
![]() Tom Van Grieken heeft voor de verkiezingen van 2018 en 2019 hemel en aarde verzet om het Vlaams Belang wat te matigen, om op zijn minst in een aantal gemeenten mee te kunnen besturen. De andere partijen hebben gereageerd met een opgestoken middenvinger.
Waarom zou het Vlaams Belang die koers moeten voorzetten ? Waarom het het Vlaams Belang hun koers moeten laten bepalen door de regimepartijen ? Neen het Vlaams Belang mag best opnieuw wat naar rechts opschuiven. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 12 november 2020 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En achterlijk links maar janken....
Geweldig toch... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#834 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat de komedie dus maar achterwege.
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
|
![]() Men kan absoluut niet ontkennen dat Tom Van Grieken enorm veel inspanningen heeft gedaan om de partij aanvaardbaar te maken voor een coalitie.
De andere partijen hebben die inspanning duidelijk totaal niet gehonoreerd. Eens een fascist altijd een fascist is hun motto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ze dat doen, is niet zo moeilijk te raden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 november 2020 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaanderen noemen sommigen een thuisbasis voor de democratie. Maar omwille van mijn vroeger lid zijn van de VU werden mijn gronden waardeloos gemaakt door Stedenbouw en dit in opdracht. Dat gebeurde destijds ook met de bezittingen van de Joden. Als er hier dezelfde praktijken plaatsvinden door een zogezegde democraat heeft niemand iets gezien of gehoord. Maar de feiten zijn er wel en heel goed zichtbaar zelfs. Keer dus maar best eens voor eigen deur beste democraten. Want jullie zijn dat dus evenmin. Wat in dit land kan gebeuren gebeurde onder de oorlog ook. En niemand in dit vervloekte land heeft zich verzet tegen deze praktijken. Toen niet en nu nog minder. Democratie betekent dat iedereen gelijk is voor de wet. Stop dus maar de komedie. Jullie zeveren wel over gelijkheid maar keuren misdaden zwijgend goed. Maar zelfs als je een forum vol zevert achter een pseudo naam helpt het in mijn ogen niet om U weg te steken onder tafels. Er lopen hier dus meer gangsters rond in dit land die misdaad en diefstal goedkeuren. Zolang het anderen overkomt mag en moet het. Voor mij bestaan jullie kruipers niet meer. Van welke partij jullie ook zijn. En wat nu beste democraten? Moet ik nu opnieuw gestraft worden omdat ik mijn mening durf zeggen? Want wat je zegt wordt hier graag tegen je gebruikt. Of ben ik soms een beter mens als ik zwijg en huichel als jullie democratie ter sprake komt? Democraten dus! Jullie mogen fier zijn om een democratie te verdedigen die er niet is voor anderen maar die je wel verlangt voor jezelf. Zulke komedie heeft niks te maken met echte democratie; wel komedie. Jullie verwijten politiekers dat ze zakkenvullers zijn. Maar jullie zijn erger. Geen enkele van jullie is eerlijk er en mocht er een greintje verstand in jullie kop zitten dan zou je beseffen dat je beter zweeg. Jullie hebben de moed niet on zich af te vragen met welk recht je anderen mag beschimpen. Want je bent erger. Je speelt hier op dit forum al jaren een hoop komedie bovenop een hoop leugens. Ik .....zou mij schamen. Laatst gewijzigd door werkman : 12 november 2020 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#839 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De demarche van Tom Van Grieken zorgt blijkbaar voor controverse binnen VB.
Wat is uw standpunt Xeno? Ik wil er wel een aparte draad over maken moest dit niet binnen deze draad passen.
![]() |
#840 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB zal nooit mogen meedoen omdat ze Vlaanderen onafhankelijk willen. De N-VA maakt zichzelf kapot door hun programmapunt "Vlaanderen onafhankelijk" zelf te verloochenen. Geen van beide zal iets bereiken. Maar, er is ook goed nieuws, Belgie zal vanzelf stoppen wanneer de SZ/pensioenstelsel instort wegens geen geld meer. Ik denk niet dat er momenteel veel mensen begrijpen hoe dicht we bij dat punt staan.
![]() |
![]() |