![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#822 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Woord houden, het is eens iets nieuw in uw leefwereld hé? |
|
![]() |
![]() |
#823 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 24 maart 2005 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
#824 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#825 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Greetz, la principessa |
|
![]() |
![]() |
#826 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#827 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#828 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nooit gezegd dat ik racistisch ben ingesteld. Vlaams Belang evenmin, lees hun programma ipv te zeveren. Ik heb alleen iets tegen radicale en extreme "mensen" zoals er verschillende moslims zijn. ben idd nog jong heb, zoals Azal al zei (alleen ben ik een meisje, geen jongen), verschillende negatieve ervaringen gehad met alleen maar (sorry) moslims, waaronder het niet van mijn lijf kunnen blijven en zelfs te zijn neer gestoken. Heel tof. Heb ook ervaring genoeg opgedaan in Turkije (was toen 18). U bent iets mannelijk dus uiteraard hebt u daar geen last gehad. Als jonge vrouw is het extreem moeilijk om zonder hoofddoek rond te lopen.
![]() |
#829 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#830 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#831 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ganchelkas Laatst gewijzigd door Ganchelkas : 24 maart 2005 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
#832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de universiteiten is het ook verboden, daar dragen de mensen die normaal een hoofddoek dragen een pruik. |
|
![]() |
![]() |
#833 |
Burger
|
![]() Ik ben tevreden dat je ook getuigt over hoe het echt is. Het ergste is dat je een racist genoemd wordt als je durft zeggen dat Belgie de vreemdelingen bechermt. Mischien doen ze het zonder het te weten maar veelal zit de politie zelf met de schrik. De rede hiervoor is dat de politie geen intimidatie kan gebruiken voor die kleine dieven, dealers en verkrachters. Trauwens eigenlijk zou ik moeten zeggen Africanen.
Een jaar of 2 geleden zag ik in de Metro 3 Zuidafrikanse Mama's lopen. Die pakte elk groepje Africaanse jongens hardhandig aan. Voor zo een mensen heb ik bewondering. En niet voor de hardnekkige semi moslim die hier op zijn sloffen voor de deur in schaarbeek zit of in Brussel aan het zuid zijn baksken zit te drinken om 15.00u op een werkdag. Ik zou graag de eerste MOSLIM vrouw willen zien die een marokaanse gast van 16 een lap rond zijn oren geeft. Dat zou volgens mij een wonder zijn. Ik weet niet hoe het er bij hen in hun t'huisland aantoe gaat kwa opvoeding maar hier is het erg. |
![]() |
![]() |
#834 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#835 |
Banneling
|
![]() Als ze mij irriteren of lastigvallen zeg ik ook dat ze het moeten afbollen. En als ze dan zo beginnen van 'vl blokker' of 'racist' dan heb ik zoiets van euh nee, gij doet gewoon vervelend.
Racist is een goedkoop scheldwoord. Dat is zo. Of soms zelfs een excuus om hun eigen gedrag goed te praten. Ik voel mij persoonlijk niet echt onveilig in Antwerpen. Mensen moeten zich niet zo snel laten bangmaken vind ik. Die gasten hebben misschien een groot bakkes - de meeste zijn ongevaarlijk en liggen om 11 uur in hun bed. Opvallend is wel dat je veel beter met hen kunt klappen als ze alleen zijn en dus geen groepsdruk hebben. |
![]() |
![]() |
#836 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En nee, het Vlaams Belang is dit uiteraard niet van plan. Porpere handen is niet voor niets onze slogan. |
|
![]() |
![]() |
#837 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 24 maart 2005 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
#838 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En nu mag u nog 100 keer zeggen dat dit niet waar is wat het Vlaams Belang betreft, dan nog blijven het vooroordelen. Voordoordelen, u weet wel, hetgeen waarvan je ons beschuldigt... Laatst gewijzigd door Betweter : 24 maart 2005 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
#839 | |
Minister
|
![]() Citaat:
btw in elke partij zitten wel eens fraudeurs ook in het vb |
|
![]() |
![]() |
#840 | |