![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vraag: wie wordt er nu populairder op You Tube of Garage TV, of wat dan ook: de lallende Michel Daerden of Leterme? En wie brengt het meest schade aan ons imago in de wereld? (want daar kennen ze Vlaanderen niet, tot spijt van wie het benijdt)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 |
Parlementslid
|
![]() Remember: de buitenlandse investeringen liggen momenteel HOGER in Wallonië dan in Vlaanderen, en dat zal nog toenemen! Welke verstandige buitenlander wil er immers in een bekrompen, racistisch Vlaanderen investeren? Mocht ik Chinees of Japanner of wat dan ook zijn: zeker niet!! Vlaanderen delft zijn eigen graf, zeker weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 25 juli 2007 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het Marshall plan heeft de subsidie pot een beetje meer opengezet. Nog wat meer Waalse bedrijven kwamen in Franse handen. De verklaring voor de relatieve stijging van het Waalse aandeel binnen de buitenlandse investeringen binnen de Belgische economie. Maar hopelijk is dit een kentering en ben ik te zwartgallig. Buitenlandse investeerders hebben anders geen morele problemen om hun geld te laten renderen op andere plaatsen in de wereld. Voor jouw fictieve fascistische Vlaanderen zouden ze eventjes naar Wallonië gaan zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Belgium
![]() |
![]() |
#827 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een Chinees is een zwarte doorgaans niet eens een mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
La wallonie profonde en dus afstralend op België: -Een Engelstalig contract tekenen als minister en nadien verklaren dat je geen Engels kan. -Een stad waar corruptie even hardnekkig en hypocriet beleefd wordt als doping in het wielrennen. -Een politicus die vermoord wordt in opdracht van vroegere poulains omdat hun gerommel niet meer aanvaard werd. -Een regio waar politiek cumul floreert dat het wereldwijd geen gelijke kent -Een regio waar de politieke stoelendans na/tijdens/voor verkiezingen nog groter is als in Vlaanderen. -Een regio in het hart van het economisch sterkste gebied in Europa maar hier geen raad mee weet. -Een regio die niet in zichzelf gelooft. Geen toekomst ziet. -Een regio die de Vlamingen misprijzt omdat ze Vlaming zijn. Niet meer en niet minder. -Een regio die na dertig jaar aanzienlijke subsidies (Europa en België) en herstelplannen, elke 5 jaar met een nieuw plan komt. Hierin bewerend dat alles zal veranderen om dan na vijf jaar te constateren dat het weer meer van hetzelfde was. -Een regio die geen kritiek dult, maar zelf voortdurend de vinger omhoog houdt alsof het morele gezag automatisch komt als francofoon. -Een regio die van Francorchamps een economische dynamiek verwacht als één van de pijlers voor de heropleving terwijl ze er enkel geld in stoppen en dat al jaren. (luchtkastelen en megalomanie) -Een regio die het doodnormaal vindt dat Airbus (of EADS) opdrachten en subsidies voor meer dan 70% naar hen (Waalse bedrijven die anders de boeken kunnen sluiten) gaat, waardoor Vlaamse high-tech bedrijven (top of de class zonder deze opdrachten) uit de boot vallen. -Aan te vullen naar believen ... Laatst gewijzigd door Ferre : 25 juli 2007 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#831 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leterme die druk bezig was met formatienota's wou nog snel even grappig zijn voor de camera. Ze kunnen hem alvast niet verwijten dat hij het land zo zat als een kanon zou besturen. Maar ik geef je gelijk boontjes. Ik zou graag Daerden als eerste minister hebben. Dan hebben we op 1 jaar tijd onze onafhankelijkheid en dan kan jij eindelijk in je land van de 100.000 dromen en alle mogelijke beloften gaan wonen. Dan kan jij in het Heilige onafhankelijke Wallonië gaan wonen. Zou dat geen zalige droom voor je zijn? Verlost van al die fascisten, die racisten, die egoisten? Gewoon in het ideale land, compleet in wallonië waar je alle dagen enkel Frans kan en mag spreken en waar je geheel in een droom kan verzeilen. Beeld je dat eens in. Doen! Steun me om Vlaanderen onafhankelijk te maken en ik betaal een deel van uwe verhuis en ik ben zeker dat anderen hier gaan meebetalen. ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 juli 2007 om 02:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet je ooit een pint (als mijn vorige post ons niet even zet). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 |
Minister
|
![]() Inderdaad!
En mocht 'Boontjes' ooit van zin zijn om eens een solo-reisje door Japan te maken zal hij wel gauw merken hoe verdraagzaam dat land wel niet is. Met 0.8% vreemdelingen -hoofdzakelijk westerlingen- hoef je niet veel "diversiteit" te verwachten. Voor de gemiddelde Japanner is elke niet-Japanner even minderwaardig, Europeaan of neger, dat zult u gauw merken als u plaatsen bezoekt die niet toeristisch gericht zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#834 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#835 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezondheid!
Ik heb intussen de 'sterke punten' van Wallonië die jij op een rij zette ingekaderd. Jongens toch! En toch blijven die mannen volhouden dat Wallonië het zoveel beter doet dan het fascistische Vlaanderen. Wat doen die kerels dan eigenlijk hier nog? Als de weerlicht naar Wallonië verhuizen zou ik zeggen! Elke Vlaamse fascist die van hier naar ginder verhuist is er hier een minder en daar eentje meer!
![]() |
#838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
Minister
|
![]() Citaat: