Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 november 2009, 14:22   #841
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
U hebt blijkbaar moeite met het bepalen van wat de bedoelingen zijn van een politieke tegenstander.
Nee hoor, ik lach er alleen mee.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:22   #842
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris
 
jamás será vencido's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Locatie: Sociaal Europa
Berichten: 6.000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Dit vind ik een goeie;Comac roept niet op voor tegenacties. Wij vrezen immers dat onze leden, jongeren met een alternatieve kledingstijl en/of van een allochtone origine het slachtoffer kunnen worden van extreemrechts geweld.

en wie zijn alweer degene die de politie en de rechtse mensen wilden aanvallen,welke zijn degene die zich weer als kinders misdroegen?Welke waren het alweer die met stenen en dergelijke meer zaten te gooien en wagens en dergelijke hebben vernield?Juist,degene die zoals comac altijd zo luid zitten te roepen zij het slachtoffer zijn en altijd snel het vingertje wijzen naar anderen en zitten te roepen rechtsen verzuurd zijn en onverdraagzaam en noem maar op.
Telkens zie ik nu net altijd het omgekeerde en zijn het die luide linkse roepers want roepen is makkelijk he die de boel verkloten en vernielen en onverdraagzaam zijn en verzuurt.

En dit is bullshit wat woede zegt;de flikken zijn in de fout,neenneen,ze hebben op deze manier het goed aangepakt en het geweld op deze manier kunnen beperken,hadden ze dit niet gedaan dan zou het nog veel erger zijn geweest.
Je kan trouwens (extreem) linksen er zo uithalen,dreadloks of aan hun kledij is dit ook meestal wel te zien,in gent int stad kan je de losers er zo uithalen.
80 rechtse betogers 250 linkse betogers, politie pakt meer dan 400 mensen op... bizar.
__________________
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:26   #843
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris
 
jamás será vencido's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Locatie: Sociaal Europa
Berichten: 6.000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
U leest teveel AFF. Ik ook, dat geef ik toe, maar ik geloof niet alles wat er staat.

Maar echt, AK ziet zich niet graag geassocieerd met N-SA. Geloof dat maar van iemand die beide groeperingen goed kent.
80 man op de nsa betoging. En 5 man per rechtse organisatie dan ofzo?
__________________
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:32   #844
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Hans van temsche,die clown die die jongen in oostende neerstak omwille van een sigaret,hetgeen linksen gister alweer laten zien hebben,joe en guido de moor die vermoord werden,patrick mombaerts die met een ijzeren staaf werd doodgeslagen en de dader nauwelijks of geen straf heeft gekregen enz....Dat zijn allemaal zaken van zinloos geweld beste vriend.
Hoe is wat de linksen gisteren laten zien hebben nu zinloos geweld? Dan zou het zuiver incidenteel moeten zijn en dus niet ideologisch recupereerbaar.
__________________
auction your future!
netslet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:32   #845
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
80 rechtse betogers 250 linkse betogers, politie pakt meer dan 400 mensen op... bizar.
Ik wist niet jij ze hebt getelt,amaai,voorzover ik weet kan je nooit het exacte aantaal aantonen op een betoging tenzij die groep bitter klein is en dan spreek ik al over echt klein.
Hoeveel keer hoor je niet op tv;de organisatie zegt 10000 man en de politie spreekt bv van 8000 man,groot verschil en geen van beiden kunnen het aantonen hoeveel er exact is.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:37   #846
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris
 
jamás será vencido's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Locatie: Sociaal Europa
Berichten: 6.000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik wist niet jij ze hebt getelt,amaai,voorzover ik weet kan je nooit het exacte aantaal aantonen op een betoging tenzij die groep bitter klein is en dan spreek ik al over echt klein.
Hoeveel keer hoor je niet op tv;de organisatie zegt 10000 man en de politie spreekt bv van 8000 man,groot verschil en geen van beiden kunnen het aantonen hoeveel er exact is.
Je kan ze zelf natellen op de foto's als je het niet gelooft.
__________________
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:38   #847
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Heel erg cordate aanpak van de politie.
Goed zo, extreem-links heeft veel te lang met hun voeten mogen spelen, denk maar aan die agent die enkele jaren terug een betonblok op z'n hoofd kreeg.
Wie z'n gat verbrand moet op de blaren zitten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/D/t-regels
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:41   #848
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik ben in kortrijk met het vb weesten betogen tegen de moskee en wij werden duidelijk opgeroepen door het vb om niet in te gaan op provocatie en dergelijke meer.
Dit hebben wij perfect uitgevoert,het waren allochtonen en linksen alweer die ons wilden aanvallen en met stenen hebben gegooit.
Hadden ze natuurlijk naar ons beginnen slaan gaan we ons niet laten doen maar wij waren de slimste en daardoor had de politie ook geen probleem met ons.
In een grote groep is dit veel moeilijker en dan spreek ik over minstens 1000 mensen en meer.Dan heb je altijd clowns die het niet kunnen laten maar bij linksen maakt dit allemaal al niet uit;of ze nu mee 30 of 400 zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/D/t-regels
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:44   #849
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter
 
Bert Deckers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 2.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
In deze post zijn ze niet op één hand te tellen. 't Is weer triestig. (echter Johannes 8:7)
__________________
Bert Deckers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:47   #850
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
In deze post zijn ze niet op één hand te tellen. 't Is weer triestig. (echter Johannes 8:7)
Wie zijn taal niet eert is Vlaanderen niet weerd (zeer vrij naar...)
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:48   #851
frank1234
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 1.330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Wat betreft dat N-SA-gedeelte is dat grotendeels juist, bovenop het feit dat wij vanwege omstaanders / gewone Gentenaars redelijk wat bijval verkregen en na afloop een aantal nieuwe mensen in onze rangen mochten verwelkomen.

Antifa daarentegen heeft nog maar eens bevestigd wat wij hier en elders al zo lang zeggen: het zijn neprevolutionairen die vooral hun frustraties kwijt willen door vandalisme en zinloos geweld te plegen.

²
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:51   #852
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Wie zijn taal niet eert is Vlaanderen niet weerd (zeer vrij naar...)
En ga nu maar gauw weer op zoek naar een nog niet bevlekte pagina in uw groen boekje.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 14:58   #853
frank1234
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 1.330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Mensen zijn niet verantwoordelijk voor wat ze zelf doen? Vreemd.



Nogal redelijk degoutant en buiten proportie.
jouw winkel niet? jouw verzekering niet die duurder wordt? natuurlijk niet !
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 15:01   #854
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Wat betreft dat N-SA-gedeelte is dat grotendeels juist, bovenop het feit dat wij vanwege omstaanders / gewone Gentenaars redelijk wat bijval verkregen en na afloop een aantal nieuwe mensen in onze rangen mochten verwelkomen.
Gewone Gentenaren die willen aansluiten bij een zooitje dat gemaskerd door hun straten loopt.
Iets doet me twijfelen.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 15:04   #855
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Gewone Gentenaren die willen aansluiten bij een zooitje dat gemaskerd door hun straten loopt.
Iets doet me twijfelen.
Kijk, driewerf, als je je een oordeel wilt vormen over een beweging moet je eens met de mensen gaan praten.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 15:13   #856
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik ben in kortrijk met het vb weesten betogen tegen de moskee en wij werden duidelijk opgeroepen door het vb om niet in te gaan op provocatie en dergelijke meer.
Dit hebben wij perfect uitgevoert,het waren allochtonen en linksen alweer die ons wilden aanvallen en met stenen hebben gegooit.
Hadden ze natuurlijk naar ons beginnen slaan gaan we ons niet laten doen maar wij waren de slimste en daardoor had de politie ook geen probleem met ons.
In een grote groep is dit veel moeilijker en dan spreek ik over minstens 1000 mensen en meer.Dan heb je altijd clowns die het niet kunnen laten maar bij linksen maakt dit allemaal al niet uit;of ze nu mee 30 of 400 zijn.
Het is een pertinente leugen dat bij de betoging in Kortrijk; het VB werd aangevallen en met stenen werd bekogeld!

Een grote groep was het VB er inderdaad niet. Een drietal bussen aangevoerde Vb-ers.

edit : Aangezien jij op de betoging was; kan jij misschien mijn vragen beantwoorden?

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=43

Laatst gewijzigd door artisjok : 11 november 2009 om 15:27.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 15:37   #857
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik ben in kortrijk met het vb weesten betogen tegen de moskee en wij werden duidelijk opgeroepen door het vb om niet in te gaan op provocatie en dergelijke meer.
Dit hebben wij perfect uitgevoert,het waren allochtonen en linksen alweer die ons wilden aanvallen en met stenen hebben gegooit.
Hadden ze natuurlijk naar ons beginnen slaan gaan we ons niet laten doen maar wij waren de slimste en daardoor had de politie ook geen probleem met ons.
In een grote groep is dit veel moeilijker en dan spreek ik over minstens 1000 mensen en meer.Dan heb je altijd clowns die het niet kunnen laten maar bij linksen maakt dit allemaal al niet uit;of ze nu mee 30 of 400 zijn.
Ik was die dag op bezoek bij 'n een vriend in Kortrijk en we zijn eens gaan rondkijken.

We hebben een groepje VB'ers lawaai zien maken met idiote slogans, wat Kortrijkzanen zich zien storen aan het lawaai en, eens aangekomen aan de moskee, een aantal geirriteerde mensen die werden bedaard door een paar man.

Voorts was de Kortrijkse politie aanwezig in volle uitrusting en met waterkannonen. Ge gaat mij niet vertellen dat ge onder die omstandigheden de heldhaftige betogers, belaagd door een agressieve meute met stenen, waart.

Al bij al was het een zielige vertoning van een troepje aangevoerde VB'ers en wat mensen die er stonden op te zien, aangevuld met merkbare politieaanwezigheid en waterkanonnen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 15:39   #858
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Kijk, driewerf, als je je een oordeel wilt vormen over een beweging moet je eens met de mensen gaan praten.
't Is dat ze niet erg hard uitnodigen voor een gesprek.






driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 15:44   #859
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter
 
Bert Deckers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 2.064
Standaard

http://www.standaard.be/video/videop...videoid=522665
__________________
Bert Deckers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 15:47   #860
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Ik zie amper volk op die foto's. Moet d�*�*r nu zoveel aandacht aan besteed worden?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be