![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat belangrijk(er) is: Hoe nu verder?
Nu het er op lijkt dat de dader een psychopaat is en iedereen weet dat je een enkele gestoorde nooit kun tegenhouden mocht hij iets kwaadaardigs van plan zijn, hoe ga je hiermee om? Ik geloof dat hij binnendrong via de zijdeur. Een zijdeur die in gebruik werd gehouden om het de ouders makkelijk te maken hun kinderen te halen en te brengen. De ergste nachtmerrie van een ouder is hier werkelijkheid geworden. Maar hoe kun je je kind hiertegen beschermen? Hoe ver moet je gaan in hun beveiliging, zeker als je ervan uit gaat dat je je kind juist in veilige handen hebt gelaten? Moet je stoppen met werken en je kind thuishouden? Pasjes en beveiliging bij creches invoeren? Poortjes met pincodes? Moeten we altijd en overal alert zijn en rekening houden met gewelddadige gestoorden? Hoe leefbaar wordt onze samenleving dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een keuze. Ofwel blijft een van de 2 ouders thuis ofwel betaal je 400 euro per maand voor een beveiligde creche. Wij hebben gekozen voor het tweede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
|
![]() Ja maar het dilemma blijft dat je alles zo goed kunt beveiligen als je wilt maar dat er voor kwaadwillenden altijd mogelijkheden blijven. De volgende keer is het een doorgedraaide juf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In een overbeveiligde samenleving, gebaseerd op continue angst en compartimentering, zul je nog veel meer psychopaten krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De wet op de brandveiligheid eist namelijk dat er op bepaalde plaatsen vluchtdeuren moeten voorzien worden die nooit op slot mogen. Deze deuren kan je zeer moeilijk openen langs buiten doch het is niet onmogelijk als je weet hoe die deuren werken. Uit professionele interesse (architect) heb ik dat een paar keer getest. Het duurt wel zeer lang maar het lukt. 1 ding is ook zeker en dat is dat we zeker niet de weg moeten kiezen die Engeland nu bewandelt. (halve politiestaat met miljoenen bewakingscamera's in Londen en de rest van het land)
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 januari 2009 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Banneling
|
![]() Wij noemen dit praktisch verstand. Een beveiligde creche was een goede keuze. Geen zever over psychopaten, die komen in deze creche niet binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet op basis van hoogstpersoonlijke emoties. Ontwikkeling van de mens:
Vanaf welk stadium passeert het bewustzijn van een mens het bewustzijn van een volwassen paard? Logische vervolgvraag: Bent u tegen het slachten van paarden? Waarom een onnozele baby beschermen terwijl men een paard straffeloos mag afmaken?
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Europees Commissaris
|
![]() Er sterven heel wat kinderen omdat ze dooreengeschud worden door de ouders of oppas die doordraaien.
![]() |
#854 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
U bent een walgelijk, verachtelijk persoon. En iedereen die meent of er gediscussieerd kan worden over het "nut" van baby's te beschermen tegen geschifte moordenaars wens ik een hoop bezinning toe. Het is nodig. Bijkomend; proficiat. U bent zowat de enige persoon die enige persoon die er is in geslaagd op mijn negeerlijst te komen vanwege een complete afkeer die ik voel.
![]() |
![]() |
#855 | |
|
![]() Citaat:
2. Als je toch paarden en babies wil vergelijken, maak dan een aparte thread, en ik zal met veel plezier je alle virtuele hoeken laten zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En voor mij als vegetariër en mens is een mensenleven nog steeds belangrijker dan een dierenleven.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 januari 2009 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is nog altijd 1000 keer meer kans dat een kind de dode hoek van een vrachtwagen tegenkomt dan eender welke psychopaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Minister-President
|
![]() Waarom stoppen bij creches?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat doe ik niet zoals u dat doet. Ik stel ze niet op gelijke hoogte. Mijn stelling is: de mens (als volwassene) is de hoogst ontwikkelde van alle species. De mens is het resultaat van een darwinistisch selectieproces. We zijn zelfs zover dat we onze eigen evolutie kunnen beginnen controleren. Zie topic: transhumanisme Citaat:
Mocht dat mijn stelling zijn dan zou ik automatisch moeten concluderen: "het is niet nuttig van paarden in leven te houden". Dat doe ik niet. Ik stel u gewoon de vraag: waar zit het verschil? (wij houden namelijk baby's in leven juist op dezelfde manier zoals wij dieren in leven houden) Citaat:
Uw ideologie kennende.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 januari 2009 om 20:57. |
||||
![]() |
![]() |