![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben geen christen. Ik vind de boodschap van Jezus wel de meest doeltreffende van ze allemaal.
![]() |
#842 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar U mag ook 420 zeggen ![]() Die yeahbaby staat vooral gericht op die 420 he ![]()
![]() |
![]() |
#843 | ||
Banneling
|
![]() [quote=420yeahbaby;4744388]
In de astrologische ruimtetekens, den tijd van de vissen. ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Daar moet je dan mee "discussieren". Niet eens de moeite doen hun bronnen te checken ![]() ![]() Misschien begrijpelijk, aangezien je daar moet voor denken iets dat geloven uitsluit. "Beati pauperes spiritu" QED Laatst gewijzigd door Cdude : 11 mei 2010 om 16:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan waren die Testamentschrijvers echte genieën. Want die verhalen (parabels) blinken uit in eenvoud en waarheid. Geen speld tussen te krijgen en nog steeds actueel na 2000 jaar. Maar hij heeft dus WEL bestaan.
En of je het nu wilt of niet Dude: elke dag die verstrijkt herinnert je aan Jezus. (de kalender) Hij heeft u goed bij uw kloten hé ![]() ![]() Fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En omdat Jezus op nen vrijdag werd gekruisigd kieke!
Google eens wat dieper ![]()
![]() |
#846 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent een pure trol en ik kan het niet anders noemen dan dat! Ik moet mijn bronnen checken? Jij kent er niets van en komt enkel aandraven met one liners en trolgedrag zonder enige inhoud te brengen. Men eet wel degelijk op vrijdag vis om ook Jezus te herdenken. Je moet maar eens dieper in de theologie graven en de symboliek er in... ARROGANTEN ZAK!
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 11 mei 2010 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden er vroeger geen goede schrijvers bestaan? Keep it simple, geldt ook nu nog voor schrijvers. Geen enkel bewijs van zijn bestaan is er gevonden. Een fictief persoon zoals "Sherlock Holmes" of de "Kotmadam" en vele vele andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vis verving vlees. Waarom altijd ingewikkeld maken met fabeltjes? Een quote uit het kerkelijk wetboek over JOUW onderwerp kan je moeilijk trollen noemen denk ik. en als je er dan nog "ruimtetekens" bijsmijt ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God is de Geest en daarmede ook de levende Logica zelve, want de wetmatigheid der Geest is de Logica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Best nog te vertalen als 'Woordkramerij zonder enig belang'. Ik kan het ook hoor : "God en logica zijn conflicterend omdat ze elkaar tenietdoen in een continue hercreatie van oneindige singulariteiten'' Speciaal voor jou dit prachtige lied : http://www.youtube.com/watch?v=fINh4SsOyBw#t=2m05s Laatst gewijzigd door parcifal : 11 mei 2010 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee, dat kan jij niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken er nog een ander : http://en.wikipedia.org/wiki/Gobbledygook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel een vrij recent woord (slang) http://www.urbandictionary.com/defin...term=haberdash |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind 'gibberish' nochtans ook een mooi (en vooral in dit topic toepasselijk) woord. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#859 |
Banneling
|
![]() Gibberish, Gobbledygook, haberdash, ....Waarom zulke fluwelen woorden?
BULLCRAP ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |