![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De laatste is een zatlap uit de PS. Laatst gewijzigd door Ninelle : 23 november 2010 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heeft deze week weer een optreden gegeven dat uw vertrouwen in hem als minister van pensioenen nog wat zal versterken.
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101122_073 Laatst gewijzigd door daiwa : 23 november 2010 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Krijg zo veel mogelijk kinderen 2) Houdt de relatie met die kinderen zo goed mogelijk 3) Vergaar zoveel mogelijk nationaliteiten. Nee, geld geven aan financiele instellingen staat daar niet bij. Gek hè? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 november 2010 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch niet mr.Michel Daerden !!!
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Michel Daerden maakt prominent deel uit van de politiek die vindt dat de burger geld moet geven aan financiele instellingen om zich te 'verzekeren' van pensioen. Het klootjesvolk gelooft dat ook, daarom noemen we het klootjesvolk. Estate planners geven een ander advies: 1) Krijg zo veel mogelijk kinderen 2) Houdt de relatie met die kinderen zo goed mogelijk 3) Vergaar zoveel mogelijk nationaliteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/La...nquotum-in.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En we weten allemaal welke groepen in Belgie deze adviezen het best hebben opgevolgd. Toch? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 november 2010 om 00:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 25 november 2010 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Parlementslid
|
![]() Hun zorg niet, (voorlopig.)
Het zou zelfs kunnen dat 'ze' het nu al beginnen te snappen. De staatschuld is onder controle en eveneens ook onder het b.n.p. Door het voortreffelijk beheren van dit dossier, hebben ze zelf 3 mlj weten te bezuinigen op de Intresten post. Ben wel benieuwd te horen hoeveel dit staatssucces de belastingbetaler uiteindelijk zal moeten kosten: voor de onvermijdelijke extra premies voor de verdienstelijke ambtenaren. Tussentijds gaat het op het terrein maar ongestoord verder met: oplichten, bedriegen, stelen en zelfs moorden. Allerlei vermakelijkheden waaraan onze nieuwe Moslimvriendjes ons hebben gewoon gemaakt. Geen haar die er aan denkt om ooit onze tekortgedane bevolking één cent schadeloosstelling te betalen. Dit zou nu ook al wel in de miljarden oplopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#854 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon om van te kotsen en te wenen... laat iemand die religieuze *knipje* en onmensen zwijgen tegen onze kinderen . Btw uw vraag of ik dit beter denk te vinden begrijp ik echter niet ..???... Laatst gewijzigd door Wisord : 26 november 2010 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er is MULTICULTUUR aan de gang, ja. Of zijn de overbodige hoeveelheid aan Shanti-winkeltjes en andere regenboogcultuurvriendelijke bullcrap u nog niet opgevallen?
Het politics forum is het meest nutteloze initiatief aller tijden. Laatst gewijzigd door Lincola : 26 november 2010 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 26 november 2010 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Multicultuur verovert ook en maakt ook gebruik van geweld. Geweld hoeft niet zozeer fysiek te zijn. Van fysiek geweld merk je gewoon meer. Legaal geweld van hogeraf wordt echter niet besproken, ook al is het in vele gevallen ook fysiek. Daarnaast heeft een goede vriendin van mij zichzelf onlangs bekeerd. Ik lach ermee, ik drijf de spot met overdreven islamitisch gedoe, ik sta met mijn zatte kloten ALLAAAAH te tieren voor nachtwinkels, en ik krijg van geen enkele moslim vuisten. Wilt ge nu nog dat ik het als een bedreiging beschouw? Daarbij woon ik momenteel nogal dicht bij de Brusselse grenzen, waar zich logischerwijze ook veel allochtonen en dus ook veel moslims bevinden, nog geen enkele keer problemen mee ondervonden. Ik ga niet ontkennen dat er geen incidenten voorvallen, maar zoiets is gewoon onvermijdelijk. Voor mijn part houdt ge het hier blank en Vlaams en puur en al die zever, geweld en onderdrukking blijven onvermijdelijk. Tot zolang we die retards van overheden niet neerhalen zullen deze vormen van sociale omgang blijven voorvallen. It's how the system works. Zij halen uw zakken leeg en ondertussen zorgen ze dat gij u blindstaart op het handjevol zandmannetjes dat gewoon nog nooit een schaars geklede vrouw heeft gezien. En volgens mij is het nog niet eens ZO ver gekomen, als zelfs de grootste slachtofferrollenspelers zoals gij zich nog steeds beperken tot online gaan klagen over de situatie. Als het volgens u écht te ver gaat, wat houdt u dan nog tegen? Pak ze allemaal eigenhandig aan, en als ge het niet overleeft zult ge er op zijn minst een paar hebben meegenomen, dappere Vlaamse krijger ![]()
Het politics forum is het meest nutteloze initiatief aller tijden. Laatst gewijzigd door Lincola : 26 november 2010 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hou u in ieder geval gereed als ge die goede vrienden terug moet opvangen uit de psychiatrie....echte vriendschap kent geen grenzen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Banneling
|
![]() Kapitalisme , geloof en racisme gaan hand in hand ze voeden elkaar en aan de top staan de kapitalisten . Het geloof en het racisme zijn er om werklieden te verdelen en te overheersen . Het mondiale karakter van dit verschijnsel is gewoon een feit racisme is er in elke cultuur en elke cultuur heeft er last mee en maakt zich er schuldig aan meestal mede door de schuld van het superioriteitsgevoel van gelovigen.
|
![]() |
![]() |