![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet gelezen, maar in de mate dat het relevant zou zijn als een argument waarom toen Gennez op TV zegde dat ze met Di Rupo besproken had hoe ze BDW konden wippen, ze BDW niet wilden wippen, zal hij in dat boek uitleggen dat dat niet wilde zeggen dat ze BDW wilden wippen, zekers.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf berichtje 109 begint de pret. Blijkbaar is Viveke zelfs niet van mening dat de BUB belgicistisch is (zie bericht 124 in bovenstaande topic). Nu ja, de vraag is natuurlijk in hoeverre Vive dat echt meent. Het is mij al langer duidelijk dat die jongen hier graag geniepige spelletjes komt spelen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu inderdaad, in de meeste boeken kan je altijd wel iets lezen wat je op voorhand zekers wist en zo selectief quoten om je vooringenomenheid nog eens te betonneren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Minister-President
|
![]() Waarom denk je dat Walgique zo een toepasselijke bijnaam is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is Walgique ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig voor ons
![]() |
#847 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu nog even in daden omzetten en de crisis is voorbij. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom stelt u idiote vragen, waarop u het antwoord zelf ook weet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste: 'zekers' wil niet zeggen "zeker" maar "waarschijnlijk", het is een moedwillig gebruikte dialect-term uit het Vloms, he. En de reden waarom het "waarschijnlijk" is, is dat dat de enige logische mogelijkheid was opdat naar die bron verwijzen enige zin had op argumentatief vlak. Een beetje zoals in: - Napoleon heeft zichzelf keizer gekroond. - Heb jij wel het boek "Wobbelstonk" van Jan Keunissen gelezen ??? de enige manier waarop deze repliek iets argumentatiefs bevat, is wanneer het boek Wobbelstonk van Jan Keunissen iets zou zeggen over dat Napoleon zichzelf NIET tot keizer zou gekroond hebben, he. Als dat niet is wat er in dat boek staat, is de repliek "hors sujet". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @patrickve
Ik weet wel wat "zekers" betekent. Aangezien je toch zo bedreven onze politiek lijkt te volgen kan je best eens het boek zelf lezen ipv van met fictieve vergelijkingen te argumenteren wat er zou instaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds en terzijde : ik weet wel zeker dat mijnheer System nu al onder het pseudoniem Jan Keunissen een literair meesterwerk aan het schrijven is onder de titel "Wobbelstonk", en waarin hij/zij naast een welhaast oneindig verhaal omtrent hetgeen Willem I al dan niet dacht of deed ook zal uiteenzetten dat Napoleon I zichzelf absoluut niet tot keizer heeft gekroond. Zo zult u op de duur, zoals naar gewoonte, nog gelijk krijgen van een ander belgicist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Banneling
|
![]() Onze seingever 1ste klasse zal het eens zeggen.
Kijk tussen uw berichten ook af en toe ook eens wat er gebeurt op de spoorlijn Antwerpen/Gent. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 april 2012 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En welke andere boeken zijn volgens u nog allemaal een minimum vereiste om aan dit debat te mogen deelnemen ? En waar en wanneer moeten we intekenen voor het examen ? En is er ook een gedeelte logica voorzien ? Dan zou ik u aanraden om daar ook enige literatuur voor te bekijken. Kijk maar eens in mijn handtekening om een voorbeeld van uw kwasi randdebiele opmerkingen die nergens op slaan. Wellicht had je zelf iets verkeerds gesnoven toen je die domme idiote opmerking maakte. Als er iets in dat boek staat dat je vindt dat we moeten lezen by all means share it with us poor people. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel staat in dat boek het enige dat relevant is voor de verwijzing naar dat boek in je repliek (en dan moeten we het niet lezen, dan weten we het, he), ofwel staat in dat boek iets anders en was je verwijzing naar dat boek naast de kwestie, he. Sjonges, hoe moeilijk kan het worden.... |
|
![]() |
![]() |