Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2014, 16:59   #841
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dat valt nog te bezien, als je weet dat het blijkbaar een meisje was dat nooit "nee" kon of durfde te zeggen. Feit is wel dat één van de jongens haar gevr�*�*gd had om naar zijn kamer te komen, en dat zij gewillig gekomen is. Of dat uit "goesting" of naïviteit was, wie zal het zeggen?

Dat klopt. Maar het feit dat de jongens wél bedreigd werden en de zogenaamde "slet" niet, is dat dan geen indicatie dat de medeleerlingen goed wisten dat die jongens misbruik hebben gemaakt van een zwak figuur?
Kijk, ik snap je gedachten, er zijn inderdaad veel meiden (ook jongens) die ja zeggen maar eigenlijk diep van binnen nee bedoelen. Maar hoe moesten de jongens in dit geval dat weten?

Ze konden haar moeilijk onder een leugendetector zetten om te kijken of ze wel echt wil.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 17:00   #842
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vreemde verklaring als je het mij vraagt.

Je bedoelt toch dat ze wél "definitief" de deur was uitgevlogen als er dreigementen aan haar adres waren geuit?
Neen, maar als er geen dreigementen geuit zouden zijn, zouden de jongens niet buitengegooid zijn.
Oud 10 mei 2014, 17:03   #843
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Kijk, ik snap je gedachten, er zijn inderdaad veel meiden (ook jongens) die ja zeggen maar eigenlijk diep van binnen nee bedoelen. Maar hoe moesten de jongens in dit geval dat weten?

Ze konden haar moeilijk onder een leugendetector zetten om te kijken of ze wel echt wil.
Als ze blijkbaar op school de reputatie had van iemand die nooit "nee" kon zeggen, wisten de jongens in elk geval dat ze dit meisje waarschijnlijk makkelijk konden "binnendoen". Heeft Milquet trouwens niet zelf gezegd dat het meisje "verward" was? Als Milquet dat wist, wist haar zoon het ook.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 17:05   #844
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ze blijkbaar op school de reputatie had van iemand die nooit "nee" kon zeggen, wisten de jongens in elk geval dat ze dit meisje waarschijnlijk makkelijk konden "binnendoen". Heeft Milquet trouwens niet zelf gezegd dat het meisje "verward" was? Als Milquet dat wist, wist haar zoon het ook.
Mensen die voor veel zaken openstaan worden al snel geclassificeerd tot mensen die geen nee kunnen zeggen.
Oud 10 mei 2014, 17:35   #845
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat dat meisje geen tegendraads ijskonijn zal zijn lijkt me nogal duidelijk.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 18:06   #846
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Het lijkt me in elk geval dat dit meisje een laag zelfbeeld en weinig of geen zelfrespect heeft. Misschien had ze een vertekend beeld over wat "normale" sex is? Misschien dacht ze dat ze enkel door sex liefde of genegenheid kon krijgen? Combineer dit met haar "moeilijke jeugd", het feit dat ze geen "nee" durft te zeggen, het feit dat ze "niet helemaal normaal" is, en met het feit dat haar ouders geen klacht indienen,..... dan zou er misschien nog een �*ndere beerput kunnen opengaan. Maar ik geef toe: dit is pure speculatie. Maar helaas helemaal niet onmogelijk of denkbeeldig.
Oud 10 mei 2014, 18:14   #847
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het lijkt me in elk geval dat dit meisje een laag zelfbeeld en weinig of geen zelfrespect heeft. Misschien had ze een vertekend beeld over wat "normale" sex is? Misschien dacht ze dat ze enkel door sex liefde of genegenheid kon krijgen? Combineer dit met haar "moeilijke jeugd", het feit dat ze geen "nee" durft te zeggen, het feit dat ze "niet helemaal normaal" is, en met het feit dat haar ouders geen klacht indienen,..... dan zou er misschien nog een �*ndere beerput kunnen opengaan. Maar ik geef toe: dit is pure speculatie. Maar helaas helemaal niet onmogelijk of denkbeeldig.
Het is alleen wel opvallend dat je speculatie direct van het negatieve moet uitgaan.
Oud 10 mei 2014, 18:55   #848
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist.....
Zoonlief hoorde van zijn mama over de verwardheid van het meisje waar hij mee op school zat. "BINNENDOEN" die meid was de boodschap! Ze kan immers niet "neen" zeggen.

En zo gebeurde. Zoonlief maakte dankbaar gebruik van de info van zijn mama.

Dat bedoel je toch?
Oud 10 mei 2014, 19:02   #849
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het is alleen wel opvallend dat je speculatie direct van het negatieve moet uitgaan.
Tja, hoe kan je hier iets positiefs van maken? Tenzij je er van uitgaat dat ze het alle 6 "met volle goesting" deden. Maar ik kan me echt niet indenken dat een meisje, een kind nog bijna, van net 15 en waar blijkbaar "iets" mis mee is, welbewust beslist: "vanavond ga ik me eens laten pakken door 5 man tegelijk". Het is geen Hot Marijke, hé!
Ook het feit dat de medeleerlingen en de directeur partij kozen voor haar en niét voor de jongens, is veelbetekenend! Al te dikwijls immers wordt in dergelijk geval het meisje als aanstookster gezien. Het feit dat men dat op die school zo niét ziet, wijst er volgens mij op dat ze eerder een, weliswaar gewillig, slachtoffer was.
Oud 10 mei 2014, 19:03   #850
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Juist.....
Zoonlief hoorde van zijn mama over de verwardheid van het meisje waar hij mee op school zat. "BINNENDOEN" die meid was de boodschap! Ze kan immers niet "neen" zeggen.

En zo gebeurde. Zoonlief maakte dankbaar gebruik van de info van zijn mama.

Dat bedoel je toch?
Min of meer, maar eerder andersom: ik nam aan dat Milquet van haar zoon gehoord had dat er iets aan de hand was met dat meisje, niet andersom.
Oud 10 mei 2014, 19:05   #851
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Neen, maar als er geen dreigementen geuit zouden zijn, zouden de jongens niet buitengegooid zijn.
??????????

Sorry hoor Atilla. Het zal wel aan mij liggen, maar ik volg niet.

"Als er geen dreigementen geuit zouden zijn" klinkt als "er zijn wél dreigementen geuit". Maar dat rijmt niet met het tweede deel van je zin, want die jongens werden wél buitengegooid.

Zijn ze nu buitengegooid omdat ze géén dreigementen hebben gebruikt of hebben ze dat wél gedaan?

Je gooit toch niemand buiten omdat hij géén dreigementen heeft geuit, maar het had moeten doen om niet buitengegooid te worden?
Oud 10 mei 2014, 19:13   #852
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
??????????

Sorry hoor Atilla. Het zal wel aan mij liggen, maar ik volg niet.

"Als er geen dreigementen geuit zouden zijn" klinkt als "er zijn wél dreigementen geuit". Maar dat rijmt niet met het tweede deel van je zin, want die jongens werden wél buitengegooid.

Zijn ze nu buitengegooid omdat ze géén dreigementen hebben gebruikt of hebben ze dat wél gedaan?

Je gooit toch niemand buiten omdat hij géén dreigementen heeft geuit, maar het had moeten doen om niet buitengegooid te worden?
Dat klopt toch? Dit is een voorwaardelijke zin, om de puntjes op de i te zetten: een irrealis.

"Als er geen dreigementen geuit zouden zijn, zouden de jongens niet buitengegooid zijn". Maar er zijn wél dreigementen geuit, en (mede) daarom zijn ze wél buitengegooid!
Oud 10 mei 2014, 19:15   #853
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Nu zie ik het pas: je zegt:

Citaat:
Blijkbaar ging jij er van uit dat die dreigementen van die 5 of 6 jongens zelf kwamen? Nee, de dreigementen aan het adres van die jongens kwamen van de medeleerlingen. M.a.w.: ze steunden het meisje, en daar moet een reden voor zijn, want normaal is men maar �*l te snel om zo'n meisje als "hoer" of "slettebak" te bestempelen en haar het leven onmogelijk te maken.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 10 mei 2014 om 19:15.
Oud 10 mei 2014, 19:17   #854
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

En de mediastilte is enorm, zelfs Eber is stilgevallen...
Politieke macht of centjes?
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 19:18   #855
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

o i see, ik wist niet van die dreigementen ..
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 19:50   #856
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is "normale" sex?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 20:07   #857
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, hoe kan je hier iets positiefs van maken? Tenzij je er van uitgaat dat ze het alle 6 "met volle goesting" deden. Maar ik kan me echt niet indenken dat een meisje, een kind nog bijna, van net 15 en waar blijkbaar "iets" mis mee is, welbewust beslist: "vanavond ga ik me eens laten pakken door 5 man tegelijk". Het is geen Hot Marijke, hé!
Ook het feit dat de medeleerlingen en de directeur partij kozen voor haar en niét voor de jongens, is veelbetekenend! Al te dikwijls immers wordt in dergelijk geval het meisje als aanstookster gezien. Het feit dat men dat op die school zo niét ziet, wijst er volgens mij op dat ze eerder een, weliswaar gewillig, slachtoffer was.
Nou, sommige meiden, sommige meiden...

Dat meen ik serieus, het hangt er natuurlijk vanaf uit welk milieu je komt, maar zo zijn er genoeg wijken , plaatsen waar je als preuts meisje wordt gezien als je op je 14de nog maagd bent.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...ller-toe.dhtml

HotMarijke doet het niet voor een breezer... maar voor relatief veel geld..

En ohja, HotMarijke doet het in een fatsoenlijk bed, deze meiden doen het in een kelderbox..

Tis net alsof HotMarijke een preutse vrouw uit een katholieke familie is.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 10 mei 2014 om 20:09.
Oud 10 mei 2014, 21:12   #858
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu zie ik het pas: je zegt:

Blijkbaar ging jij er van uit dat die dreigementen van die 5 of 6 jongens zelf kwamen? Nee, de dreigementen aan het adres van die jongens kwamen van de medeleerlingen. M.a.w.: ze steunden het meisje, en daar moet een reden voor zijn, want normaal is men maar �*l te snel om zo'n meisje als "hoer" of "slettebak" te bestempelen en haar het leven onmogelijk te maken.
Ik hoorde van Bad Atilla pas voor het eerst iets over dreigementen. Ik heb deze draad nochtans vrij goed gevolgd maar had daar nog niets over gelezen. Bovendien is er hier bij mij thuis complete radio-en tv stilte in verkiezingstijd en andere tijden die mij de keel uithangen.

Die jongens werden dus buitengesjot omdat ZIJ bedreigd werden? En het meisje mocht blijven omdat ze gesteund werd door haar medeleerlingen?

Pffffft. Straffen toebak hoor. Die meid wordt door Milquet als een slettenbak afgeschilderd in de media. De medeleerlingen weten veel beter wat er zich daar heeft afgespeeld, ze zetten Milquet een neus, nemen het meisje in bescherming en bedreigen de jongens. En d�*t zou dan de reden moeten zijn dat de jongens met hun klikken en klakken aan de deur vlogen? De zoon van Milquet inclusief.

Pfffft. Ze zal zeker een ander resultaat in gedachten gehad hebben.
En ik ben er nu zekerder van dan ooit dat hier veel meer stront aan de knikker is.

Die jongen zijn volgens mij NIET buitengevlogen omdat ze bedreigd werden, maar om een héle andere reden.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 mei 2014 om 21:18.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 23:56   #859
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die jongens werden dus buitengesjot omdat ZIJ bedreigd werden?
Als dat echt zo is , dan lijkt het me dat die "bedreigers" ook van Saint Michel afgeschopt moeten worden.

Niet alleen de penetratie van een 15 jarige door een 16 jarige is namelijk volgens de Belgische wet een misdrijf, maar het bedreigen van mensen óók.

Je begint je zo langzamerhand af te vragen of ze op die school de strafwet wel kennen.
En dat noemt zichzelf een elite school. Hmm.

Citaat:
..... dan zou er misschien nog een �*ndere beerput kunnen opengaan. ....
En dat zouden we héél erg vinden, nietwaar?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 00:03   #860
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wat is "normale" sex?
Daarom ook de aanhalingstekens. Maar ik zou het toch triest vinden als een 15-jarige gangbangs als "normale" sex beschouwt. Volwassenen doen en denken uiteraard wat ze willen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be