![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Europees Commissaris
|
![]() . (Als je te laat bent met 'editen', dreig je kennelijk te quoten. Maar goed, de aanvulling was niet zo belangrijk.)
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 15 januari 2021 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nieuwe theorie moet dat allemaal eerst omver gooien of integreren alvorens het de nieuwe consensus kan worden. Daardoor is de bewijslast van falsificatie groter voor de nieuweling. Als die nieuweling "gelijk" heeft, dan is dat geen probleem. Dan lukt dat. De twee komen niet op gelijke manier naar de arena. De consensus heeft heel wat bagage dat het ondersteunt. Niet omdat het "de meerderheid" of "de paus" mee heeft, maar omdat het al veel bewijzen aan zijn kant heeft - zoniet kon het geen consensus zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 16 januari 2021 om 06:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog eens: al die zogezegd mimetisch te verklaren dingen zijn even goed verklaarbaar vanuit een strategisch en dus spel-theoretisch aspect, als men in de strategische functie wel degelijk zowel angst als fun meeneemt. Vandaar dat uw mimetisme mij niet inspireert: ik heb dat nergens nodig voor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is plezanter om rijk te worden dan rijk te zijn. Het is het overwinnende gevecht dat plezanter is dan overwonnen te hebben. De weg is het doel. Het doel dient om een weg te hebben. Het doel bereiken is het einde van het doel. Omdat alles in beweging is en het de beweging zelf is die telt. Het "streefdoel" is niet waar we willen ZIJN, maar wat ons een WEG geeft, maar het plezante is de weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op minder dan 10 dagen tijd is Twitter 4 miljard USD van zijn beurswaarde kwijt. Verdiende straf als commerciële bedrijven zich geroepen voelen rechter te spelen en politieke voorkeur te geven.
https://www.msn.com/nl-be/financien/...?ocid=msedgdhp |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twitter zou beter Trump een proces aandoen voor de geleden schade.
![]() |
#847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Ik gebruik die rommel zeker al niet. Een zware fout die Trump gedaan heeft met zich vrij dikwijls op Twitter te laten horen/lezen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als een commercieel bedrijf liever minder winst maakt dan verder onetische bullshit te pikken weet je het wel
![]() |
![]() |
#849 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Menselijke interactie veroorzaakt uiteindelijk van we kunnen beschrijven als menselijk gedrag tijdens verblijf op sociale media-sites. Anoniem je galg spuwen en de grootste onzin posten, dat is wat ik als Twitter zie. Mediums zoals twitter en facebook zijn al jaren bezig met censuur... maar Je bent NIET verplicht om op die sites te gaan posten hé...Heel makkelijk, gewoon wegblijven daar. Sociale media is de hype...Forums lijden daaronder. Persoonlijk vindt ik forums een stuk gemütlicher. Op Twitter kan iedereen, van Amsterdam tot Bangladesh op je berichten reageren. Op een forum beslist een administrator wie hij toelaat, waardoor het ledenbestel toch wel wat hetorogener is..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, die commerciele "sociale netwerken" zijn gewoon propaganda en reclame giganten. En het vee denkt dat het communicatie middelen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Banneling
|
![]() Forum.politics.be is gratis, net zoals de meeste Linux distro's overigens.
In welke zin zijn gebruikers het product? Veel reclame zie ik ook niet. En geen Facebook of Twitter plugins.. Waar zit het addertje onder het gras/forum? Laatst gewijzigd door parcifal : 16 januari 2021 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- vBulletin® is niet gratis - de domeinnaam is niet gratis - de hosting, idem dito
![]() |
![]() |
#855 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar is de trade-off? Waarom betaalt de website owner die kost? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Banneling
|
![]() Gofundme doen en moderator(s) verkiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss eens vragen aan Maarten zelf ?
![]() |
![]() |
#858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idealisme dus. En ik ben normaal zeeer spaarzaam met dat begrip, maar hier herken ik het duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd, de kost van een forum is niet gigantisch, in tegenstelling tot de kost van de infrastructuur van een sociaal netwerk. Maar inderdaad, ergens is het toch een klein probleem. Spijtig genoeg slaan dit soort dingen niet aan: https://freenetproject.org/ Misschien dat, nu sociale netwerken ook zwaar aan politieke propaganda doen, men stilaan het voordeel van zo een oncensureerbare systemen gaat inzien... |
|
![]() |
![]() |