![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(btw: het is niet mijn bedoeling iemand goed te praten ofzo) |
|
![]() |
![]() |
#842 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#843 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (trouwens LSP kan den boom in.) |
|
![]() |
![]() |
#845 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#846 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#847 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor wie stem je eigenlijk als ik zo onbeschoft en indiscreet mag zijn? |
|
![]() |
![]() |
#848 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 24 maart 2005 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
#850 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eigenlijk wel grappig. Als iemand voor het Vlaams Belang is, dan maakt het Vlaams Belang hem iets wijs. Is iemand links, dan is hij verstandig en intellectueel. Sorry, probeer nog eens, het komt nogal dwaas over. Trouwens, het is VB en niet ZB. Die beledigingen sieren u echt niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
#851 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#852 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar het VB heeft telkens nood aan een thema voor zijn verkiezingskampagne. Die wordt altijd gelanceerd lang voor de verkiezingen, als een deel van de andere partijen aan het regeren is. Ze hebben dan een thema nodig dat ze zo kunnen voorstellen alsof het ondenkbaar zou zijn als het zou gebeuren. De vorige maal was dat het vreemdelingenstemrecht. Maar dit kunnen ze nu nog moeilijk doen. Als men ziet wat de betekenis is van vreemdeling voor het VB, zou dat zo terug tot een veroordeling komen. Dus hadden ze dat van Turkije gevonden. Ik vermoed een beetje naar Wilders in Nederland gekeken. De mantelorganisaties konden opgericht worden. Maar zoals wel meer gebeurt hadden ze hun huiswerk slordig gemaakt. Hoe kunnen ze dat als iets ondenkbaar voorstellen als de VS er zelf op aandringt, de VS die op dit moment toch moeilijk kan beschuldigd worden van steun aan (Islam) religieus fanatisme. (Wel van steun aan ander religieus fanatisme.) Dus moest men iets anders gaan bedenken. En komt men af met deze complottheorie. En hoewel de VS Europa misschien op dit moment niet erg in hun hart dragen, dit is een VS politiek die al jaren bestaat. En zo een complot wordt compleet ongeloofwaardig als je de VS politiek in het algemeen en die tegenover Turkije bekijkt. Dus als men met zo een constructies begint af te komen wordt het heel moeilijk ernstig te blijven. |
|
![]() |
![]() |
#853 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#854 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik heb eerder al gezegt wat ik vind van da cordon enz maar ga er niet meer op terug komen want het helpt toch niet ik heb niets te zeggen in de sp.a Alleen kan ik mij niet vinden in de uitspraken van DE man Op dat vlak heb ik meer begrip voor Dewinter dan voor DE man danku voor uw begrip |
|
![]() |
![]() |
#855 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dus het VB is: Geweldaadig, rasistisch en nu zijn het ook moordenaars? T'verbetert met het jaar. Geef mij eens een datum van een manifestatie die officiel door ging als zijnde door het VB georganiseert en nog eens geweldadig. Ik kan u anders wel een voorbeeld geven van een manifestatie van Abou die veel minder vreedig was. Nog een voorbeeld? Een spontane manifestatie in Brussel-Molembeek die ging om het verlies van een dierbare marokaan-dealer die doodgeschoten is door de politie. Ik zat die dag in mijn wagen en ik dacht dat ik in palestiena zat.) Dan vraagt men zich af waarom flikken niet veel moeten hebben van marokanen. Ik bedoel dus specifiek marokanen NIET TURKEN |
|
![]() |
![]() |
#856 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zelfs de landen waar de Islam de officiele godsdienst is word zwaar in toom gehouden door de regering. Waarom denk je dat het meerdendeel van die landen de mensenrechten niet naleven? Omdat die rechten ondwikkeld zijn voor en door westerse staten. Zo simpel is dat. |
|
![]() |
![]() |
#857 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie is het ZB ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#859 | |
|
![]() Citaat:
[size=4][/size] [size=4]Heel juist ! Daar kan ik ook over getuigen.[/size] [size=4][/size] [size=4][/size]
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#860 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |