Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 24 maart 2005, 22:35   #841
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Kan je me er eens 1 opnoemen?

Omgekeerd kan ik een hele waslijst schandalen opsommen, hoor.
Het blok moest een aan de macht komen, dan zullen we eens wat zien van schandalen, heb ik zo'n vermoeden.

(btw: het is niet mijn bedoeling iemand goed te praten ofzo)
la_Principessa is offline  
Oud 24 maart 2005, 22:37   #842
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Het blok moest een aan de macht komen, dan zullen we eens wat zien van schandalen, heb ik zo'n vermoeden.

(btw: het is niet mijn bedoeling iemand goed te praten ofzo)
Oh, je hebt een vermoeden. Tja. Wel ik heb zo'n vermoeden dat LSP een liberale partij is, opgezet door Nova Civitas. Dit is even onnozel.
Betweter is offline  
Oud 24 maart 2005, 22:38   #843
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Kan je me er eens 1 opnoemen?

Omgekeerd kan ik een hele waslijst schandalen opsommen, hoor.
betweter jij bent zo iemand die zelfs voor vb zou stemmen als ze mensen zouden vermoorden die niet denken zoals zij denken
Gertj3 is offline  
Oud 24 maart 2005, 22:40   #844
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh, je hebt een vermoeden. Tja. Wel ik heb zo'n vermoeden dat LSP een liberale partij is, opgezet door Nova Civitas. Dit is even onnozel.
Neem eens een kijkje op Blokwatch.
(trouwens LSP kan den boom in.)
Oud 24 maart 2005, 22:41   #845
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
betweter jij bent zo iemand die zelfs voor vb zou stemmen als ze mensen zouden vermoorden die niet denken zoals zij denken
Leg uit?
Betweter is offline  
Oud 24 maart 2005, 22:42   #846
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Leg uit?
Lijkt mij overbodig maar soit.
Oud 24 maart 2005, 22:42   #847
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Neem eens een kijkje op Blokwatch.
(trouwens LSP kan den boom in.)
Ja, wat staat er voor interessants daar dat iets bijbrengt aan de discussie? Graag wat preciezer aub. Overigens een zeer leuke webstek. Ik lees hem dagelijks, doe zo voort! Dat brengt ons kiezers op.

Voor wie stem je eigenlijk als ik zo onbeschoft en indiscreet mag zijn?
Betweter is offline  
Oud 24 maart 2005, 22:43   #848
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Lijkt mij overbodig maar soit.
Toch niet, Gert3 beweert hier immers dat ik akkoord ga met moorden. Toch wel een grove beschuldiging die enige uitleg vraagt me dunkt.
Betweter is offline  
Oud 24 maart 2005, 22:52   #849
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch niet, Gert3 beweert hier immers dat ik akkoord ga met moorden. Toch wel een grove beschuldiging die enige uitleg vraagt me dunkt.
Bij wijze van spreken hé. Hij bedoelt gewoon dat u nogal kritiekloos alles gelooft wat het ZB u wijsmaakt en geen slecht woord over hen kunt verdragen. Selectief kritisch dus.

Laatst gewijzigd door la_Principessa : 24 maart 2005 om 22:52.
Oud 24 maart 2005, 22:55   #850
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Bij wijze van spreken hé. Hij bedoelt gewoon dat u nogal kritiekloos alles gelooft wat het ZB u wijsmaakt en geen slecht woord over hen kunt verdragen. Selectief kritisch dus.
Oh ik kan gerust voor mijn eigen denken hoor, dank je wel.

Eigenlijk wel grappig. Als iemand voor het Vlaams Belang is, dan maakt het Vlaams Belang hem iets wijs. Is iemand links, dan is hij verstandig en intellectueel. Sorry, probeer nog eens, het komt nogal dwaas over.

Trouwens, het is VB en niet ZB. Die beledigingen sieren u echt niet hoor.
Betweter is offline  
Oud 24 maart 2005, 23:10   #851
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenlijk wel grappig. Als iemand voor het Vlaams Belang is, dan maakt het Vlaams Belang hem iets wijs. Is iemand links, dan is hij verstandig en intellectueel.
Dat zeg ik niet. Maar je gaat er precies van uit dat als het ZB het zegt, het juist is. En nee links zijn betekend niet noodzakelijk intellectueel of verstandig. (duh)
Oud 25 maart 2005, 02:00   #852
waarnemer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Obiwan heeft het juist voor nochthans. Van die centrum-linkse samenzwering is er wel geen sprake, maar onze politici, al hebben ze de mond vol over Europa, saboteren Europa door Turkije erin op te willen nemen. En dit speelt uiteindelijk Amerika in de kaart.
Europa zou zijn grenzen moeten sluiten voor Moslims, en zich afzijdig moeten houden van de Amerikaans-Joodse "War on Terror".
Mij komt het anders heel geforceerd over. Men kan met redelijke argumenten voor of tegen een toetreding van Turkije zijn, ook zonder een karikatuur van de Islam te maken. Maar die toetreding is niet voor morgen. Het is dus ook niet het huidige Turkije dat eventueel kan toetreden. Bovendien ligt de sleutel hiervan niet in de Wetstraat.

Maar het VB heeft telkens nood aan een thema voor zijn verkiezingskampagne. Die wordt altijd gelanceerd lang voor de verkiezingen, als een deel van de andere partijen aan het regeren is. Ze hebben dan een thema nodig dat ze zo kunnen voorstellen alsof het ondenkbaar zou zijn als het zou gebeuren.

De vorige maal was dat het vreemdelingenstemrecht. Maar dit kunnen ze nu nog moeilijk doen. Als men ziet wat de betekenis is van vreemdeling voor het VB, zou dat zo terug tot een veroordeling komen.

Dus hadden ze dat van Turkije gevonden. Ik vermoed een beetje naar Wilders in Nederland gekeken. De mantelorganisaties konden opgericht worden.

Maar zoals wel meer gebeurt hadden ze hun huiswerk slordig gemaakt. Hoe kunnen ze dat als iets ondenkbaar voorstellen als de VS er zelf op aandringt, de VS die op dit moment toch moeilijk kan beschuldigd worden van steun aan (Islam) religieus fanatisme. (Wel van steun aan ander religieus fanatisme.) Dus moest men iets anders gaan bedenken. En komt men af met deze complottheorie. En hoewel de VS Europa misschien op dit moment niet erg in hun hart dragen, dit is een VS politiek die al jaren bestaat. En zo een complot wordt compleet ongeloofwaardig als je de VS politiek in het algemeen en die tegenover Turkije bekijkt.

Dus als men met zo een constructies begint af te komen wordt het heel moeilijk ernstig te blijven.
waarnemer is offline  
Oud 25 maart 2005, 02:23   #853
Cyberfreak
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dat zeg ik niet. Maar je gaat er precies van uit dat als het ZB het zegt, het juist is. En nee links zijn betekend niet noodzakelijk intellectueel of verstandig. (duh)
Ach, hij is niet voor niets een betweter.
Cyberfreak is offline  
Oud 25 maart 2005, 07:22   #854
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Leg uit?
Kijk ik zit hier al enige tijd op dit forum maar toch moet ik toegeven dat er tussen de forumers die vlaams belang stemmen toch kan mee gepraat worden anderen doen niet liever om mij corrupt enz te noemen gewoon omdat ik sp.A stem en dit vind ik erover!

ik heb eerder al gezegt wat ik vind van da cordon enz maar ga er niet meer op terug komen want het helpt toch niet ik heb niets te zeggen in de sp.a

Alleen kan ik mij niet vinden in de uitspraken van DE man

Op dat vlak heb ik meer begrip voor Dewinter dan voor DE man

danku voor uw begrip
Gertj3 is offline  
Oud 25 maart 2005, 14:03   #855
Azal
Burger

Standaard Een grote LOL

Citaat:
Dit is dus echt wel grappig he.

Dus het VB is:
Geweldaadig, rasistisch en nu zijn het ook moordenaars? T'verbetert met het jaar.

Geef mij eens een datum van een manifestatie die officiel door ging als zijnde door het VB georganiseert en nog eens geweldadig.
Ik kan u anders wel een voorbeeld geven van een manifestatie van Abou die veel minder vreedig was.
Nog een voorbeeld?
Een spontane manifestatie in Brussel-Molembeek die ging om het verlies van een dierbare marokaan-dealer die doodgeschoten is door de politie. Ik zat die dag in mijn wagen en ik dacht dat ik in palestiena zat.) Dan vraagt men zich af waarom flikken niet veel moeten hebben van marokanen. Ik bedoel dus specifiek marokanen NIET TURKEN
Azal is offline  
Oud 25 maart 2005, 14:16   #856
Azal
Burger

Standaard

Citaat:
Kijk ik zit hier al enige tijd op dit forum maar toch moet ik toegeven dat er tussen de forumers die vlaams belang stemmen toch kan mee gepraat worden anderen doen niet liever om mij corrupt enz te noemen gewoon omdat ik sp.A stem en dit vind ik erover!

ik heb eerder al gezegt wat ik vind van da cordon enz maar ga er niet meer op terug komen want het helpt toch niet ik heb niets te zeggen in de sp.a

Alleen kan ik mij niet vinden in de uitspraken van DE man

Op dat vlak heb ik meer begrip voor Dewinter dan voor DE man

danku voor uw begrip
Dat is het em nu juist. Nu voel jij je zoals elke kiezer die op het VB stemt. Denk je dat ik het plezant vind om elke keer op nieuw uit te leggen dat wij geen racisten zijn? Dat er maar een zeer kleine groep Nazi gezint is en dat ik die mensen zelfs niet ken? Andere partijen schrijven ons af als racist maar het enige wat we echt willen is een ZEER streng migrantenbeleid zo snel mogelijk. Dit is zelfs niet zo gek want zelfs gematigde moslims willen dit om het kaf van het koren te schijden.

Zelfs de landen waar de Islam de officiele godsdienst is word zwaar in toom gehouden door de regering. Waarom denk je dat het meerdendeel van die landen de mensenrechten niet naleven? Omdat die rechten ondwikkeld zijn voor en door westerse staten. Zo simpel is dat.
Azal is offline  
Oud 25 maart 2005, 14:18   #857
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Wie is het ZB ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 25 maart 2005, 14:19   #858
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azal
Dat is het em nu juist. Nu voel jij je zoals elke kiezer die op het VB stemt. Denk je dat ik het plezant vind om elke keer op nieuw uit te leggen dat wij geen racisten zijn? Dat er maar een zeer kleine groep Nazi gezind is en dat ik die mensen zelfs niet ken?
Hoe komt het eigenlijk, dat het VB die Nazi-gezinden aantrekt ?????????8)
Pietje is offline  
Oud 25 maart 2005, 14:21   #859
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azal
Dat is het em nu juist. Nu voel jij je zoals elke kiezer die op het VB stemt. Denk je dat ik het plezant vind om elke keer op nieuw uit te leggen dat wij geen racisten zijn? Dat er maar een zeer kleine groep Nazi gezint is en dat ik die mensen zelfs niet ken? Andere partijen schrijven ons af als racist maar het enige wat we echt willen is een ZEER streng migrantenbeleid zo snel mogelijk. Dit is zelfs niet zo gek want zelfs gematigde moslims willen dit om het kaf van het koren te schijden.

Zelfs de landen waar de Islam de officiele godsdienst is word zwaar in toom gehouden door de regering. Waarom denk je dat het meerdendeel van die landen de mensenrechten niet naleven? Omdat die rechten ondwikkeld zijn voor en door westerse staten. Zo simpel is dat.
[size=4]Dit is zelfs niet zo gek want zelfs gematigde moslims willen dit om het kaf van het koren te schijden. [/size]
[size=4][/size]
[size=4]Heel juist ! Daar kan ik ook over getuigen.[/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 25 maart 2005, 14:23   #860
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Hoe komt het eigenlijk, dat het VB die Nazi-gezinden aantrekt ?????????8)
Sinds de SPA te liberaal gezind geworden is, voelen die nazis zich niet meer zo thuis in de NSDAP, oeps SPA....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be