![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Degenen die zich deftig informeren (studies over de opvoeding door holebi's lezen, praten met holebigezinnen die al kinderen hebben, de mening van de deskundigen - de adoptiecentra - vragen) zijn meestal voor. De tegenstanders baseren zich op vooroordelen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Minister-President
|
![]() EP schreef: "Mijn dochter heeft trouwens vorige week nog haar beklag gedaan over de Paolaschool in Sint-Lambrechts-Woluwe omdat er jongentjes zijn die met jongentjes zitten te kussen, en meisjes met meisjes. Zij vindt dat helemaal niet normaal."
Tja is dan haar probleem hé, op mijn werk begroeten we elkaar 's morgens allemaal met een kus! Dus ook heteromannen onder elkaar geven een kus hé, heteromannen die aan mij als homo ne kus geven... Ik zie niet in wat er daar mis aan is.
![]() |
#843 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had anders nog een hele reeks interessante url's gereed liggen... Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze gaan er zich stilaan moeten bij beginnen neerleggen: homo's beginnen meer en meer aanvaardt te worden door de maatschappij tot grote spijt van de homofoben tot hun eigen kind blijkt homo te zijn.... alhoewel sommigen zouden hun bloedeigen kind zelfs op straat zetten.... Dat durft zich dan nog ouder noemen...
![]() |
![]() |
#845 | |
|
![]() Citaat:
37 pct voor een wetswijziging is dus onvoldoende. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog iemand die beweert dat er een essentieel verschil is tussen een referendum en verkiezingen... de particratische vertegenwoordigers kan je afstraffen door er niet voor te stemmen.. als je geen holebi rechten wil mbt adoptie stem dan niet voor partijen die dit invoeren/willen invoeren... dat gaat momenteel sneller dan er een referendum over organizeren...
In de praktijk zie ik grote hinderpalen voor Holebi's die daadwerkelijk een kind willen adopteren mede door het systeem van een zorgvuldige screening van de mensen (ook hetero's) die zouden willen adopteren.. Afgezien hiervan is het vanzelfsprekend belangrijk dat iemand die bv. een partner van het gelijke geslacht heeft met kinderen uit een vorige verbintenis, deze kinderen moet kunnen adopteren... Geheel terzijde : kunnen priesters die kinderen verwekken deze eigenlijk erkennen/adopteren ?
![]() |
#847 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw denkoefening klopt dus wel (zonder heteroseksueel gedrag of technische hulpmiddelen geen kinderen) maar totaly not-of-this-world ![]() [size=1]Edit:[/size]
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 4 juni 2005 om 14:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | ||||||||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Trouwens, we gaan goed afspreken, vooral op de Katholieke Universiteit Leuven, maar waarom niet, ook op de Rijksuniversiteit Gent, dat het gedaan moet zijn met Frankenstein te spelen ten voordele van de homo's. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Banneling
|
![]() Poupaert = poep aard?
Toch geen aardje naar zijn vaartje? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een homo is een man met een vrouwelijke persoonlijkheidsontwikkeling, ofte wel, een onderdrukte mannelijke persoonlijkheidsontwikkeling, die een andere uitweg is gaan zoeken. Er is wetenschappelijk onderzoek nodig om de oorzakelijke verbanden in kaart te brengen. In deze mail trek ik dus geen enkele conclusie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
|
![]() Citaat:
Uit de percentages van de partijen kan je absoluut niets afleiden over wat de kiezers denken over homo-adoptie noch over gelijk welk ander onderwerp. Partijen doen immers aan koppelverkoop: ze verkopen een pakket en we zijn verplicht er één uit te kiezen én te betalen. Met jouw denkwijze zouden we moeten aannemen dat 60 pct van de Vlamingen voor confederalisme zijn en 30 pct voor separatisme, want ze stemmen voor partijen die dat in hun programma hebben. De enige manier om te weten of een meerderheid achter welke wetswijziging dan ook staat, is een bindend referendum. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En heeft de natuur dan ook altijd gelijk? Ernstig mentaal gehandicapte, of 11-jarige hetero's kunnen ook al perfect samen kinderen maken. Ik denk dat veel opvoedkundigen liever een kind laten op voeden door een volwassen en liefdevol holebipaar dan door 2 11-jarigen of ernstige mentaal gehandicapten (trouwens, met alle respect voor de mensen met een handicap).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En begin maar te bewijzen dat er een verband is tussen homo's en ziektes... Ik voel me als een vis in het water; dus bewijs maar eens dus dat homo's dus volgens jou ogen ziek zijn?
![]() |
![]() |
#855 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen zijn conservatief, angstig van wat ze niet kennen, toen het homohuwelijk gestemd werd, was er algemene grote kritiek, nu is het algemeen aanvaard ... Hetzelfde zal gebeuren met adoptie.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 4 juni 2005 om 14:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn wensdromen: (1) Het politiekantoor van Sint-Lambrechts-Woluwe volledig met de grond gelijk maken, terwijl de politieagenten er nog in zitten; (2) De substituut procureur des Konings in Brussel, Mevrouw Verlinden, uit het zevende verdiep naar beneden kieperen. Dat zijn gewoon leuke fantasmes, de fantasie die de vrije loop gaat en creatief bezig is oplossingen te zoeken voor werkelijke problemen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nog iets, wat als dat kind voorlichting moet krijgen door de "ouders"? Dat de kindjes "ontstaan doordat papa Jan klaarkomt in de anus van papa Stef"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik zou moeten stemmen over de Europese Grondwet of iets anders, dan zou ik mij toch eerst degelijk informeren, anders weet je echt niet waarvoor of waartegen dat je stemt. De meeste tegenstanders van adoptie door holebi's hebben nog nooit een studie over de materie gezien, of nog maar geluisterd naar de mening van deskundigen. Ze baseren zich enkel op vooroordelen. Als je genoeg zegt dat vrouwen slecht zijn (zoals de kerk vroeger deed) dan gaan de mannen het nog gaan geloven ook, met de heksenvervolging als gevolg. Als je genoeg zegt dat holebi's des duivels zijn, gaan er ook wel genoeg goedgelovigen dat gaan denken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |