![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat ik roep in de woestijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet toevallig na het verwijderen van mijn onderschrift ter jou attentie krijg ik deze loze beschuldiging weer naar mijn kop geslingerd Laatst gewijzigd door praha : 2 oktober 2006 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee... ik voel niks warm worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ok... misschien zijn je oren nog aan het tuiten van het concert voor verdraagzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja natuurlijk... al die tijd niets gezien zeker
het was een verwijzing naar mijn laatste replay op je vorige loze beschuldiging als zou ik het altijd aftrappen temidden van een topic als je me wat opmerkte of vroeg met de insinuatie dat ik dat zou doen om geen lastige vragen te moeten beantwoorden de waarheid is echter net omgekeerd, mijn inziens ik heb je daar een kleine waslijst gegeven van waar dat jij dat deed volgens mij en de invitatie jouw wastlijstje te geven met een voorexcuus moest ik wat gemist hebben en tevens de uitnodiging om er alsnog op te antwoorden meer dan fair medunkt maar Jazeker heeft weer niets gezien... noch het onderschrift noch vergat hij te reageren in het desbetreffende topic waar hij de beschuldiging uitte en dat toch wel erg hoog zat Citaat:
en hoe zit het nu met fdw ? bedient hij zich gretig van dat begrip of niet ? Laatst gewijzigd door praha : 2 oktober 2006 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wow, zie je spoken? Hoe zien die eruit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ongelooflijk hé?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw slaapwel praetorian ...
( kwestie van te dagtekenen ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
|
![]() Slaapwel praha, ik ben ook bijna weg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gebrek aan fantasie dus. Ne pita smaakt ook met bolognaise kan niet anders vermits pita brood is. Maar het is dus niet zo omdat ne marokaan in een italiaans restaurant werkt dat ge plots pita's met bolognaise krijgt en spaghetti shoarma. Maar wat die culturen betreft hebt ge gelijk. Links past niet bij rechts gelieve dus te emigreren uit dit links land! Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 2 oktober 2006 om 03:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
|
![]() Citaat:
vlaams: ze willen praten met leterme, maar de punten die ze naar voren schuiven zijn grotendeels federaal te realiseren, waar noch vb noch cd&v in de regering zitten en dus niet te realiseren valt. conclusie: ze zetten zichzelf in de oppositie. gemeentelijk: hun programma zit eveneens vol met eisen die op een ander niveau moeten worden opgelost. maar goed, we zullen na de verkiezingen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Minister
|
![]() Wat heeft 0110 bewezen?
1. Dat er veel volk komt naar gratis concerten 2. Dat allochtonen hun neus ophalen voor zulke evenementen. 3. Dat de orkestmeester van dit haatconcert de overheid was, en de geldschieter de belastingbetaler, waaronder 1000000 Vlaams Belangers. 4. Dat de linkse kerk geen onderscheid kent tussen haat en verdraagzaamheid. 5. Dat 0110 ons geen stap dichter heeft gebracht naar een vredige samenleving, integendeel. |
![]() |
![]() |