Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 mei 2007, 15:33   #841
Patrik
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 27 januari 2007
Berichten: 366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Ik heb het hier niet meer bij mij maar het was een vers van een dichter

Al heb ik de droom
niet met eigen ogen kunnen aanzien
maar soms is de droom
mooier dan de werkelijkheid

Los uit mijn geheugen geplukt dus ik kan der naast zitten...

ben jammer genoeg genen doodsbriefbijhouder dus ik vrees dat hem al in het oud papier is terecht gekomen...

Het is van de Westvlaming (Deerlijk) Rene Declercq.

Nationalist en activist in de 1ste wereldoorlog.

Een van ons grootste dichters en een parel in de Nederlandse letterkunde.

Van hem is ook : AMNESTIE?AMNESTIE?
NEEN! BELGIE KRIJGT VAN MIJ GEEN AMNESTIE!
Patrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 15:34   #842
Patrik
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 27 januari 2007
Berichten: 366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Ik heb het hier niet meer bij mij maar het was een vers van een dichter

Al heb ik de droom
niet met eigen ogen kunnen aanzien
maar soms is de droom
mooier dan de werkelijkheid

Los uit mijn geheugen geplukt dus ik kan der naast zitten...

ben jammer genoeg genen doodsbriefbijhouder dus ik vrees dat hem al in het oud papier is terecht gekomen...

Het is van de Westvlaming (Deerlijk) Rene Declercq.

Nationalist en activist in de 1ste wereldoorlog.

Een van ons grootste dichters en een parel in de Nederlandse letterkunde.

Van hem is ook : AMNESTIE?AMNESTIE?
NEEN! BELGIE KRIJGT VAN MIJ GEEN AMNESTIE!
Patrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 16:04   #843
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik denk dat u zich liever als een naïef schaap voordoet ("de mensen die geen Frans spreken, lezen of verstaan hiermee een dienst wilde bewijzen" ) dan ronduit voor uw mening uit te komen. Lafbek.
Voor uw mening durven uitkomen is in den belziek verboden of volgt u den belzieke on-democratische politiek niet. Zou anders moeten, is door nestbevuilers van uw soort anders aan banden gelegd, de vrije meningsuiting.

Is mischien ook de reden dat uzelf en mede fantasten moet overgaan op de tactiek van leugen en bedrog. Wat betreft lafbek, kent u het gezegde, 'spreken is zilver, zwijgen is goud'. Moet dat maar eens aan 'Verbeke' vragen, die man was overtuigd dat hij leefde in een democratie waar de vrije menigsuiting normaal en aanvaard was. Heeft deze zich moeten herzien.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 16:20   #844
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Karel dillen was geen mens maar een duivel dus waarom zou je voor zo'n monster enige menselijkheid laten blijken? Ik snap nog steeds niet waaropm ze zijn lijk niet ondersteboven aan de kathedraal hebben opgehangen.
Is dat de vorm van verdraagzaamheid die 'barman' op z'n concertje te horen heeft gebracht en waar 'u' stond te trillen van opwinding, of nee dat was van die dildo zeker.

Hopelijk heeft een persoon als 'u' geen probleem met een HVT. Men zou op deze zijn proces eens moeten nagaan in hoeverre de (s)linkse onverdraagzaamheid, de haatzaaierij en de leugens en bedrog de oorzaak zouden kunnen zijn van deze zijn daden. Maar ja, gaat dit wel gebeuren in een maatschappij als deze geleid en geleefd door leugens en bedrog.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 16:24   #845
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Is dat de vorm van verdraagzaamheid die 'barman' op z'n concertje te horen heeft gebracht en waar 'u' stond te trillen van opwinding, of nee dat was van die dildo zeker.

Hopelijk heeft een persoon als 'u' geen probleem met een HVT. Men zou op deze zijn proces eens moeten nagaan in hoeverre de (s)linkse onverdraagzaamheid, de haatzaaierij en de leugens en bedrog de oorzaak zouden kunnen zijn van deze zijn daden. Maar ja, gaat dit wel gebeuren in een maatschappij als deze geleid en geleefd door leugens en bedrog.
Bazilfunk is ook een verdraagzame die in het "Zonderhaatstraatje" woont.
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!

Laatst gewijzigd door Luddo : 10 mei 2007 om 16:30.
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 16:49   #846
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Al heb ik de droom
niet met eigen ogen kunnen aanzien
maar soms is de droom
mooier dan de werkelijkheid

Los uit mijn geheugen geplukt dus ik kan der naast zitten...
Kan tellen als testament aan Dewinter en de grapjassen die zijn levenswerk naar de knoppen hielpen met hun racisme en vreemdelingenhaat. Goed gevonden!
Het VB was zijn droom, het werd zijn nachtmerrie....
De man had humor: Vanhecke kiezen als opvolger was ook zo'n zet waar Dewintvangachteren en Annemarieikmiseenbal niet van weg hadden.
Tijl Uylenspiegel, qua!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 17:20   #847
@BuRnS
Schepen
 
Geregistreerd: 6 april 2006
Berichten: 486
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Karel dillen was geen mens maar een duivel dus waarom zou je voor zo'n monster enige menselijkheid laten blijken? Ik snap nog steeds niet waaropm ze zijn lijk niet ondersteboven aan de kathedraal hebben opgehangen.
man U bent ziekelijk , ga dringend maar eens naar een psychiator! Moest ik als Vlaams Belanger zo'n uitspraken doen kreeg ik direct een klacht van het centrum van youssif dewitte
@BuRnS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 17:34   #848
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS Bekijk bericht
man U bent ziekelijk , ga dringend maar eens naar een psychiator! Moest ik als Vlaams Belanger zo'n uitspraken doen kreeg ik direct een klacht van het centrum van youssif dewitte
Burns, burn in hell! Hoe durf je een gerespecteerd bewoner van het Zonderhaatstraatje zo antwoorden! Ge moest beschaamd zijn! En diene Dewitte woont ook in dat straatje. Gij zoekt burenruzie zeker?
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 17:36   #849
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS Bekijk bericht
man U bent ziekelijk , ga dringend maar eens naar een psychiator! Moest ik als Vlaams Belanger zo'n uitspraken doen kreeg ik direct een klacht van het centrum van youssif dewitte
U slaat de nagel op de kop. En dan maar zeveren zoals bepaalde personen hier over verdraagzaamheid.

Hopelijk krijgen ze bij de volgende verkiezing nogeens een goede veeg uit de pan, kunnen ze weer als een bende debiele janken over de 'zoveelste' zwarte zondag en kruipen ze terug waar ze thuis horen, het riool. Een mens zou zelf nog goesting krijgen om te stemmen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 17:37   #850
@BuRnS
Schepen
 
Geregistreerd: 6 april 2006
Berichten: 486
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Burns, burn in hell! Hoe durf je een gerespecteerd bewoner van het Zonderhaatstraatje zo antwoorden! Ge moest beschaamd zijn! En diene Dewitte woont ook in dat straatje. Gij zoekt burenruzie zeker?

ik woon niet in het zonderhaatstraatje , heb dat getrukeerd naar het zonder moslimstraatje , dus kan het al geen burenruzie zijn
@BuRnS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 17:38   #851
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Bazilfunk is ook een verdraagzame die in het "Zonderhaatstraatje" woont.
Noemt men tegenwoordig het riool zo?
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 17:47   #852
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Kan tellen als testament aan Dewinter en de grapjassen die zijn levenswerk naar de knoppen hielpen met hun racisme en vreemdelingenhaat. Goed gevonden!
Het VB was zijn droom, het werd zijn nachtmerrie....
De man had humor: Vanhecke kiezen als opvolger was ook zo'n zet waar Dewintvangachteren en Annemarieikmiseenbal niet van weg hadden.
Tijl Uylenspiegel, qua!
feremans als het dwangbuisje te hard spant, moet ge aan uw oppasser vragen het wat losser te maken, ze gaan uw bloed afspannen manneke en dan krijgen uw grijze cellekes nog minder zuurstof dan nu en wat dan. Nog meer beledigingen en pogingen om intellectueel over te komen en grappig te zijn dan gaat ge volledig in de vernieling voor zover dat nog mogelijk is. En het zou treurig zijn uw intelligentie te moeten missen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 18:15   #853
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Een raadseltje voor de hééle slimmen:

-Wie heeft al zijn kinderen bijna levenslang een vast (riant) politiek inkomen bezorgd ?
- Wie vergat jarenlang aan de pensioenkas zijn riant parlementair (Europees) inkomen aan te geven ?
- Wie schreef een ander (zeer dicht) familielid in bij een bevriende fractie in het Europees parlement ?

Idealisme is toch iets raars nietwaar ?

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 10 mei 2007 om 18:15.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 18:21   #854
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Een raadseltje voor de hééle slimmen:

-Wie heeft al zijn kinderen bijna levenslang een vast (riant) politiek inkomen bezorgd ?
- Wie vergat jarenlang aan de pensioenkas zijn riant parlementair (Europees) inkomen aan te geven ?
- Wie schreef een ander (zeer dicht) familielid in bij een bevriende fractie in het Europees parlement ?

Idealisme is toch iets raars nietwaar ?
Hebben de andere kindjes weer uwe lego-blokskes afgepakt?
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 18:28   #855
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Een raadseltje voor de hééle slimmen:

-Wie heeft al zijn kinderen bijna levenslang een vast (riant) politiek inkomen bezorgd ?
- Wie vergat jarenlang aan de pensioenkas zijn riant parlementair (Europees) inkomen aan te geven ?
- Wie schreef een ander (zeer dicht) familielid in bij een bevriende fractie in het Europees parlement ?

Idealisme is toch iets raars nietwaar ?
Hebbekik nie horen zeggen dattem ook een frituur in brand heeft gestoken voor de verzekeringspriem op te strijken? Hoe durft 'm!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2007, 18:43   #856
Preuße
Minister
 
Preuße's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2006
Locatie: Königreich Belgien
Berichten: 3.008
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Hebbekik nie horen zeggen dattem ook een frituur in brand heeft gestoken voor de verzekeringspriem op te strijken? Hoe durft 'm!
__________________
Mit Gott für König und Vaterland!

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 10:08   #857
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Ik vind dat Bartje er blij en gelukkig uitziet! Toen toch!
Citaat:

La NV-a insulte la mémoire des anciens combattants

Ce 8 mai, le monde démocratique fête la fin de la deuxième guerre mondiale et honore ses anciens combattants.

Toutes nos pensées vont �* ceux-l�* grâce �* qui la démocratie et les valeurs qui la fondent ont vaincu la barbarie. C’est ce jour, empreint de recueillement et de dignité que nous sommes informés par la presse de la présence ce samedi du Président de la NV-a aux funérailles de Karel Dillen, ancien collaborateur notoire et fondateur du Vlaams Blok!

Nous ne pouvons que rapprocher ces deux manifestations.
Vice-Président du FDF, Parlementaire bruxellois, Bourgmestre de Schaerbeek, Bernard Clerfayt est particulièrement choqué par le comportement du président du partenaire du CD&V.
Bernard Clerfayt invite tous les présidents de partis �* appliquer le cordon sanitaire, non plus seulement au Vlaams Belang mais aussi au Président du NV-a et �* ses représentants tant qu’il n’exprime pas officiellement ses regrets pour ce comportement inacceptable.
En particulier, j’interpelle Joëlle Milquet au sujet de ses amitiés particulières vis-�*-vis du président du CD&V allié du NV-A.
http://www.fdf.be/spip.php?article1468

Nu niet meer. Hij mag immers aan het Front des Fascistes gaan uitleggen wat hij te zoeken had op de begrafenis van Dillen en waarom hij 'het cordon sanitaire verbroken' heeft. Als het aan het FDF lag, vloog hij er blijkbaar zelf achter.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 11 mei 2007 om 10:22.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 10:27   #858
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
http://www.fdf.be/spip.php?article1468

Nu niet meer. Hij mag immers aan het Front des Fascistes gaan uitleggen wat hij te zoeken had op de begrafenis van Dillen en waarom hij 'het cordon sanitaire verbroken' heeft. Als het aan het FDF lag, vloog hij er blijkbaar zelf achter.

Laat t aub voor iedereen duidelijk zijn dat Karel nooit iets te maken heeft gehad met de collaboratie met Duitsland. Karel was 15 in '40, hij kwam zelf niet uit een 'zwart nest' en leerde het Vlaams Nationalisme kennen in het Atheneum. Dat was ook de reden waarom hij na de oorlog, in de brutaliteit en schandelijkheid van de repressie zo ferm kon aankaarten, de staatsveiligheid kon hem immers niks maken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 10:40   #859
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
http://www.fdf.be/spip.php?article1468

Nu niet meer. Hij mag immers aan het Front des Fascistes gaan uitleggen wat hij te zoeken had op de begrafenis van Dillen en waarom hij 'het cordon sanitaire verbroken' heeft. Als het aan het FDF lag, vloog hij er blijkbaar zelf achter.
Ik ben benieuwd of 'm de platbroek zal uithangen! En owee als ze da fottoke met Zanmarie Le Pen in handen krijgen! Dan zal het kot te klein zijn. Kan er iemand da fottoke doorsturen naar den fdf?
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 11:53   #860
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Laat t aub voor iedereen duidelijk zijn dat Karel nooit iets te maken heeft gehad met de collaboratie met Duitsland. Karel was 15 in '40, hij kwam zelf niet uit een 'zwart nest' en leerde het Vlaams Nationalisme kennen in het Atheneum. Dat was ook de reden waarom hij na de oorlog, in de brutaliteit en schandelijkheid van de repressie zo ferm kon aankaarten, de staatsveiligheid kon hem immers niks maken.
En die foto dan in zijn zwart kort broekje (en typische bril), met de poot omhoog ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be