![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8642 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier kan toch werkelijk alles!
De drie minderjarigen die vrijdag opgepakt waren voor een brutale overval in metrostation West zijn door de jeugdrechter vrijgelaten onder voorwaarden. http://www.nieuwsblad.be/article/det...7-40a75934c9e8 Laatst gewijzigd door daiwa : 20 juli 2011 om 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8644 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat allochtonen het gros van de feiten plegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit gehoord dat allochtone jongeren zich excuseerden als ze vandalenstreken of erger uithaalden.
![]() |
![]() |
#8646 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg niet naar een uitleg die bepaalde mensen ergens op plakken. Mijn vraag was toch duidelijk. http://forum.politics.be/showthread....26#post5571326 Citaat:
de feiten? welke "de feiten"? Kan ik daar bron(nen) met link van krijgen? Bij voorbaat dank. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8648 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat dat je vraag niet was...maar ga jij nu komen klagen dat ik niet op je vragen antwoord terwijl jij een tijdje terug niets anders hebt gedaan? ![]() Geef zelf eerst eens het goeie vb en laat zien dat je wil discussieren. Welke feiten, is dat een gemeende vraag? De feiten welke jij liever niet elke keer ziet verschijnen op dit forum. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
..... Of in te kleine huisjes wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8651 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij moet dan toegeven dat hij mensen op een andere manier beoordeelt. Citaat:
Het gros? Meer dan de helft? driekwart?Maar deze vragen zal jij ook niet beantwoorden. Je geraakt niet verder dan linkjes plaatsen. Je gaf zelf aan dat je niet wil discussiëren. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8652 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang jij niet antwoord op vragen kan er niet gediscussieerd worden, het moet van 2 kanten komen.
Laatst gewijzigd door illwill : 21 juli 2011 om 10:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld : het gros van de bezoekers was tevreden Als u zich nog de wiskundeles herinnert, zult u weten dat als er 2 delen zijn, het grootste deel meer dan de helft is. http://www.encyclo.nl/begrip/gros (zie 1. - 5. - 6. - 9.)
![]() |
![]() |
#8654 |
Burger
|
![]() Ik ben winkeldetectieve en pak er alle dagen, zij vinden het normaal om onze supermarkten te plunderen vooral winkels als carrefour, en dan nog zweren op de coran dat ze het niet gedaan hebben, en dan moet je nog opletten dat de politie je wel geloofd, kloteland waarin wij leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8656 |
Minister
|
![]() Is dat werkelijk zo Cynara? In alle eerlijkheid, is dat echt zo neergeschreven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8657 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze deden minder verlies door te sluiten inplaats van open te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8659 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In Ikea Anderlecht zijn inscantoestellen waar de klant zelf zijn kasten en meubelen kan inscannen en buitenstappen. Er staan/stond aan het einde van de kassas her en der een 'controleur' die naar eigen goeddunken controle van uw ticket kan eisen (meestal niet want te veel werk). En als dit dan nog gebeurt dan zijn ondertussen de andere kassas vogelvrij verklaard. Toen ik dit voor het eerst heb gezien heb ik de verantwoordelijke erbij geroepen om hen te wijzen op het feit dat er een bende klanten (ik noem geen namen of groepen maar vermits het in Anderlecht is moet ik er geen tekening bijmaken zeker?) gewoon niks inscant (of maar de helft zodat de 'controleer' je toch ziet scannen...) en dan gewoon buitenwandelen. De verantwoordelijke: "Wij weten dat, maar kassiesters aanwerven kost ons meer dan wat er gestolen wordt." Hoe wil je zo 'kleine criminaliteit' voorkomen??? Misschien is de Sharia dan toch een beter alternatief? Handen afkappen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8660 |
Minister
|
![]() kwantum, de sharia is nooit, onder geen enkele omstandigheid, een beter alternatief. Het is zelfs niet eens een alternatief, nooit of te nimmer.