![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8641 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stuk van een speech van Senator Jesse Helms van 1987 waarin hij waarschuwt voor een nieuwe wereld orde:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8642 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#8643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat die Amerikaanse toppolitici niet in complottheoriën geloofden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8644 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Hier nog enkele uitspraken van bekende politici die ook aantonen dat ze in de NWO geloven: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8645 | |
|
![]() Hier nog een tekst die de werking bespreekt over hoe samenzweringen behandelt worden door diegen die zichzelf te slim achtten om erin te geloven.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit zal je misschien beseffen dat contextloze citaten, roddels, verzinsels, onbetrouwbare bronnen als Cooper, Webster, Marrs, hoaxen, enzovoort niet de beste basis zijn om een theorie te onderbouwen. Maar schrijf gerust verder hoe dom wij zijn als je daar plezier in hebt. Aan de realiteit verandert dat bitter weinig.
![]() |
![]() |
#8647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jesse Helms zei: "This campaign against the American people -against traditional American culture and values - is systematic psychological warfare. It is orchestrated by a vast array of interests comprising not only the Eastern establishment but also the radical left. Among this group we find the Department of State, the Department of Commerce, the money center banks and multinational coporations, the media, the educational establishment, the entertainment industry, and the large tax-exempt foundations. Mr. President, a careful examination of what is happening behind the scenes reveals that all of these interests are working in concert with the masters of the Kremlin in order to create what some refer to as a New World Order." De man gelooft dus in een soort complot terwijl sommige goed onderbouwde critische analyzes over de regering Bush onmiddellijk als 'complottheorieën' worden bestempeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8648 | |
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat er een internationale samenzwering bestaat, en dat jij, om een of andere reden dit niet kan inzien. Trouwens, is Marrs nu ook al een onbetrouwbare bron? Dat oordeel zal wel meer gebaseerd zijn de aard van de informatie dat hij brengt dan op studie van zijn journalistieke kwaliteiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#8649 |
|
![]() We hebben het goed. Kunnen lekker eten en drinken, hebben een dak boven ons hoofd, kunnen doen wat we willen. We bedrijven de liefde. We gaan op vakantie. We kunnen zeggen wat we willen en met iedereen vrij communiceren.
We mogen een koningin een reptiel noemen, een president een kinderlokker etc. zonder dat iemand ons dwarszit. Ik heb het idee dat mijn stem meetelt in de samenleving. In mijn omgeving wordt niemand onderdrukt. Sterker nog, meer en meer vrijheden worden toegestaan. Als ik iets wil sluit ik me aan bij een politieke partij en bij voldoende stemmen gebeurt er wat ik wil. Die NWO heeft in al die eeuwen blijkbaar niet veel bereikt. En als ze wél veel heeft bereikt dan merken we er weinig van. Ja, er is af en toe wat gekonkelefoes zo hier en daar maar dat is vanaf het begin van de jaartelling niet anders. Die NWO is eigenlijk maar een clubje amateurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8650 | |
|
![]() Citaat:
Of de wereldoorlogen, en de U.N, allemaal zaken die door de NWO in voegen zijn gezet, dus ik zou het zoch niet zo minimaliseren. Er hebben ook Belgen geleden in de WOI en WOII.
![]() |
![]() |
![]() |
#8651 |
Banneling
|
![]() Om bij het onderwerp te blijven.
Jesse Helms zei: "This campaign against the American people -against traditional American culture and values - is systematic psychological warfare. It is orchestrated by a vast array of interests comprising not only the Eastern establishment but also the radical left. Among this group we find the Department of State, the Department of Commerce, the money center banks and multinational coporations, the media, the educational establishment, the entertainment industry, and the large tax-exempt foundations. Mr. President, a careful examination of what is happening behind the scenes reveals that all of these interests are working in concert with the masters of the Kremlin in order to create what some refer to as a New World Order." De man gelooft dus in een soort complot terwijl sommige goed onderbouwde critische analyzes over de regering Bush en dergelijke onmiddellijk als 'complottheorieën' worden bestempeld. * |
![]() |
![]() |
![]() |
#8652 | |
|
![]() Om even op de maan terug te komen (van in een andere draad maar post hem hier).
Er is een persoon (burger met acces tot zegt dat hij foto's heeft gezien van basissen op de achterkant van de maan. (De kant die wij nooit zien). Hij heeft dit in de jaren 60 gezien maar is er in 1997 mee uitgekomen. De man zijn verklaring is ook te zien in de disclosure project samen met nog anderen die over het UFO fenomeen spreken, met naam en toenaam. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De ANWO is momenteel bezig het volgende monsterverbond met clown Hugo Chavez als generaal op te richten: Venezuela Cuba China Rusland Iran Syrië ... Het spreekt vanzelf dat de burger daar uiterst welvarend en gelukkig is en dat de mensenrechten daar optimaal gerespecteerd worden. ![]() Die verenigste staten zullen alleszins veel meer voor de wereld gaan betekenen dan de VSA... ![]() Spijtig dat Pol Pot dat niet meer mag beleven... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 4 september 2006 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8654 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8655 | |
|
![]() Citaat:
Om uw redenatie te volgen moeten wij ons overgeven aan een gevaarlijk soort fatalisme. 'Het wordt allemaal boven onze hoofden bedisseld'. En dus hoeven we er niets aan te doen want je weet niet of de kracht die jij steunt toevallig een opzetje van de NWO blijkt te zijn. Dat is een negativisme waaraan ik me weiger te onderwerpen. Ik weet dat 'de maakbaarheid van de samenleving' een achterhaalde term is maar ik heb hem duizendmaal liever dan: "Het maakt niet uit wat we doen want wij zijn toch vee'. Communisme, ook het chinese, is voortgekomen uit idealisme. En zoals vele -ismen is ook deze, door té fanatieke gelovers, ontspoord. Jammer. Zoals zoveel. Opstaan en doorgaan. Nieuwe wegen zoeken en doorgaan met van de wereld een betere plaats te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen bronvermelding = prullenbak. Erg Efficient, de meerderheid van de postings van Exodus kan je gewoon skippen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 september 2006 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wel heel erg simpel gedacht. Stel namelijk een niet bekende naam en ijzersterke argumenten!? Dan ook zeker richting prullenbak? En nog iets, op deze manier kan een onbekende dus nooit bekend worden, maar er ZIJN onbekenden bekend geworden. dus? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 september 2006 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8658 | |
|
![]() Citaat:
Hier kan je hem zijn verhaal zien en horen doen: Watch the May 9, 2001 National Press Club Press Conference Video!
Laatst gewijzigd door exodus : 4 september 2006 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8659 | ||||
Banneling
|
![]() Ja, volgens u zijn zowel 'macht' als 'oppositie' in handen van de NWO. Zowel kracht als tegenkracht. En juist dát wil er bij mij dus niet in. Er zijn altijd mensen die vechten voor het 'goede', althans voor wat wij als goed verstaan. En het verleden heeft aangetoond dat dat goede kán winnen.
Ja natuurlijk!, dat is nu juist de reden waarop we deze zaken hier aankaarten. Citaat:
fatalisme? Waarom? Wat je niet weet kan je wel degelijk deren! En ik dacht..kennis is macht. en de macht hebben we en zijn we al jaren aan het weggeven. Niks doen!! DAT is fatalisme!! Citaat:
Het maakt de elite niks uit! En idd zien ze ons als vee. En nu is het juist de tijd om het tij te keren en we ons niet meer als veel laten behandelen! Wat is daar mis mee? Ja , zolang je denkt dat het niet zo is, zul je er ook niets aan willen doen! Citaat:
Citaat:
Maar de elite wil dat nu juist tegenhouden, niet 'wij' ok, my two cents Pin d'Ar |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8660 | |
Banneling
|
![]() sosm is het echt zo doorzichig als wat
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |