![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....
Laatst gewijzigd door Svennies : 22 februari 2009 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....
![]() |
![]() |
![]() |
#8643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry jongens, het internet heeft hier weer zijn kuren....
Laatst gewijzigd door Svennies : 22 februari 2009 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .....
![]() |
![]() |
![]() |
#8645 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.globalresearch.ca/articles/WAL403A.html Laatst gewijzigd door Svennies : 22 februari 2009 om 23:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8646 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En hier is wat een expert inzake luchtgevechten ervan vind: Citaat:
Hier nog een filmpje hierover: http://www.youtube.com/watch?v=vgjWU6jXrdc Laatst gewijzigd door Buzz : 22 februari 2009 om 23:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8647 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik vind dat deze documentaire een zeer goeie, objectieve en kritische blijk geeft op terrorisme. Elk persoon die zich ook maar iets van terrorisme aantrekt (en dat zal wel iedereen in de Westerse wereld zijn) deze documentaire moet zien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8648 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8649 |
Partijlid
|
![]() Hmm als men zegt dat het niet neergeschoten werd...hoe komt het dan dat er bijna niks teruggevonden werd op de crash site zelf, op een hele hoop kleine brokstukken na? Er zijn daar dingen die totaal onverklaarbaar zijn als je zegt dat het een 'gewone' crash is.
Hoe kunnen grote brokken zich dan mijlen ver weg verpreiden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8650 |
Staatssecretaris
|
![]() Over Flight 93 gesproken, bekijk het verschil tussen de staat van de motor en de bandana die moest bewijzen dat Al-Qaeda er achter zat:
![]() ![]() Let ook op het gras dat al terug op het litteken groeide toen heel het boeltje nog aan het smeulen was: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8651 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze hadden eerst zonder bandana ook gewoon de passagierslijst gebruikt, kzie nie waarom ze nog eens opzettelijk die bandana daar zouden "planten" dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja een vliegtuig heeft niet de neiging om nét boven de plaats waar het geraakt wordt neer te storten,nee mijn beste dat gebeurd enkele kilometers verder gezien de snelheid en hoogte van het neerstortend object... Daarom mijn beste dat die ontbrekende 3 minuten nét zo belangrijk zijn om te weten wat er écht is gebeurd... Wat mij betreft ,had de regering zelfs nog volledig gelijk indien ze dit doelwit zélf hebben neergehaald hebben aangezien deze vliegende bom uiteindelijk op weg was naar zijn eigenlijk doelwit, het witte huis of het capitool en desondanks hoe dan ook diende afgestopt te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan er niet aan doen dat sommigen de antwoorden niet begrijpen. Het is dus teveel gevraagd (alweer) aan u om een bron voor uw bewering te geven? Uiterst zwak, svennies. En typisch believer-gedrag, dat besef je toch wel? Ps. globalresearch.ca is uiteraard niet aanvaardbaar, daar gaan we niet eens over discussieren. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 februari 2009 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8654 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8655 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een crash is nooit "gewoon", zo'n situatie is per definitie onvoorspelbaar, daarom dat u noch ik met zekerheid kunnen zeggen of al die paspoorten en persoonlijke items het werkelijk zouden overleefd hebben in dat geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwoord eens op wat wij stellen... Uw gedrag blijkt ook byzonder typisch...maar wij gooien niet met verwijten..... Beantwoordt eens mijn vraag...wat geeft méér seismologische uitslag in de grafiek....een convooi reddingswerkers dat zich naar een plaats van impact begeeft,een helicopter op 50 meter hoogte ,of een 757 van 116.000 kg die zich met de neus in de grond boort.... En natuurlijk mijn beste ,indien ze volgens Uw stelling om 10u06 dat convooi reddingswerkers met hun voertuigen konden dedecteren,waarom misten ze dan 3 minuten daarvoor de inslag van het hele vliegtuig ...... Weet NIST hierover niets te verzinnen....wij wachten schatteke.... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 februari 2009 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8657 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is waarschijnlijk een verspreking. Bijgevolg heeft het waarschijnlijk niets te betekenen. Waarschijnlijk win ik ook de lotto niet volgend weekend. Waarom wil je persé een speculatie over een onwaarschijnlijke mogelijkheid? Dat is NIET productief en zinloos. Point final. Citaat:
Natuurlijk werden er 'explosies' gehoord. Als je een bus haarlak opwarmt krijg je ook een 'explosie' en dan gaan je buren ook 's morgens zeggen dat ze een 'explosie' bij jou hoorden. DAT HEEFT GEEN FLUIT TE MAKEN MET REELE EXPLOSIEVEN. Dat is juist het hele punt. Als bij jou thuis 2 kilo C4 in de kelder zou ontploffen, denk je dat dat dat hetzelfde resultaat zou hebben als 20 bussen haarlak? In beide gevallen zouden er 'explosies' gehoord worden maar ik kan je wel vertellen dat in het eerste geval, de mensen nog iets anders zouden zeggen ook. Als in WTC1, 2 of 7 echte explosieven hadden gezeten, had IEDEREEN in Manhattan en erbuiten die knallen gehoord. En er zouden ZEER WEINIG vensters heel gebleven zijn. Blijkbaar ontbreekt u het inlevingsvermogen om u dat voor te stellen? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het punt gemaakt dat je GEEN overtuigend bewijsmateriaal hebt voor die bewering van 10.06. Je grijpt het autoriteitsargument van die unief aan, zonder zelfs maar de effectieve data te evalueren. (omdat je niet wil of niet kan?) Dat is dus bevooroordeeld zijn, dat is duidelijk. Ik heb al gezegd dat op dat seismisch profiel best wel data kan staan die wijzen op 10.06 maar ik zie het niet. En NIEMAND die objectief naar dat profiel kijkt zal het zien. Ik stel me bijgevolg de vraag waarom jij zo persistent bent in het aanhouden van die 10.06 terwijl de meerderheid van de bewijzen, duidelijk 10.03 aangeven. (CVR, Getuigenenissen, radar-data). De technische kant van de zaak gaat uw pet duidelijk mijlenver te boven, maar als je eens nuchter alles bekijkt is het toch duidelijk dat je een bijzonder magere zaak hebt, om een bijzonder mager puzzelstukje te claimen dat een bijzonder mager element in je 'conspiracy-verhaal' zou kunnen opleveren. Uw suggestieve opwerpingen maken niet eens een kras, laat staan een deuk in het officiele verhaal omtrent United 93, mijn beste. Doe het 1000 keer beter en we zullen luisteren, maar wat ik tot nu toe zie is vooral een stoefende mier die beweert dat ze een olifant is. Grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8659 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zozo de getuigen in de link die ik geef en die zeggen dat het tijdstip van impact 10u06 is zijn dus zo dom als ik ,alhoewel ze er vlakbij waren....
Ach, als ik dan zo dom blijk te zijn,ga ik me echt niet afvragen hoe dom de andere kant blijkt te zijn dat ze niet zien wat ik zie.... Citaat:
Mijn punt staat haaks op dat van U ,onderbouwd met de nodige bewijzen... De getuigen in mijn link bevestigen dat wat de seismologische apparatuur ons vertelt..... En so what, U grijpt telkens in andere discuties telkens weer naar het authoriteitsargument wat Uw geliefde NIST betreft.... Ga je mij iets verwijten waar je zelf veelvuldig gebruik van maakt....Goed bezig dan he mijn beste.... Citaat:
De Uwe zeker al als je wil geloven dat de neerwaartse druk van een helicopter meer seismologische uitslag dreigt te geven dan een 116.000 kg wegend neerstortende toestel dat met zijn neus in de grond crasht... En getuigenissen leveren wel 10u06 op als bewijs mijn beste,lees mijn links... Citaat:
Waarom zou ik me nog druk tegenover U gaan maken,U negeert al mijn links,en Uw commentaar is voor mij een scheet in een fles,met een zuur nareukje....tjuus.... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 februari 2009 om 00:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8660 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |