![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8661 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeggen dat alles deel van toeval is, en dat oorlogen niet te vermijden zijn, hoezeer leiders ook (zogezegd) hun best doen, dat is pas fatalistisch. Wij zeggen dat er oplossingen zijn. Het is natuurlijk utopisch, maar moesten mensen zich niet voor de kar van een oorlogsmachine laten spannen zouden er simpelweg geen oorlogen zijn. Als iedereen weigert, en zelfs diegene die normaal de ongehoorzamen straffen zouden weigeren, dan zou er geen probleem zijn. Dit is natuurlijk utopisch, en er is veel haat in sommige delen van de wereld maar een groot deel van die haat en angst is geinstitutionaliseerd van bovenaf. Veel mensen hebben ook angst en haat gekregen tegen moslims door 9/11, terwijl zij niet verantwoordelijk zijn. Ze zijn gemanipuleerd in het krijgen van deze gevoelens, omdat dit elitaire personen die de maatschappij willen sturen ten goede komt.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 september 2006 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8662 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb al een paar keer gezegd dat je dat stap-voor-stap-bewijs toch eens best op ons loslaat. Ga er eens rustig bij zitten en stuur een afgeronde tekst van zodra je klaar bent. Laten we zeggen dat ik je een maximale ruimte van 5000 woorden gun. Dat is toch al wat meer dan wat ik eerder voorstelde, maar minder (en veel minder) mag ook, als de leesbaarheid ook zijn eisen mag stellen. Mocht die maximumgrens toch nog te weinig zijn, wil ik wel onderhandelen... Laat dus maar komen. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 4 september 2006 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8663 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8664 | |
Banneling
|
![]() Over de religie 'wetenschap' heb ik het hier al gehad, waarna wat broedertjes en zustertjes gingen steigeren.
Daar deze lui meer gewicht hechten aan de uitingen van een professor, verkondig ik met blijde hart: Citaat:
koffie anyone!? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8665 | |
Banneling
|
![]() en deze dan?:
Citaat:
Verklaart in ieder geval een hoop van de reactietjes hier! ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 september 2006 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8666 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 september 2006 om 16:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8667 |
|
![]() Volledig mee akkoord!
![]() |
![]() |
#8668 | |
|
![]() Citaat:
(Dit is geen polemieke vraag) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8669 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarnaast was het een sneer naar Exodus : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
duh???? ten eerste trappen de meeste mensen in de val dat wat mensen zeggen ook doen!!!! Ten tweede, wat zegt dit? Als zo'n mannetje dat zegt dan is dat dus waar? please my tHree cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 september 2006 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8671 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel.
Steeds opnieuw probeer je ons wijs te maken dat het aan onze cognitieve vaardigheden ligt dat we de NWO-zever niet geloven. Dat het aan jouw lamentabele bewijzen, onlogische bewijsvoering, meestal debiele en geregeld degoutante bronnen ligt, zover geraak je echter nooit. Citaat:
![]() De realiteit? Ik heb daar geen moeite mee. Ik onderscheid keurig feiten van roddels, geloofwaardige bronnen van haatzaaiers, enz ... Citaat:
Aan zijn boeken zal ik geen eurocent van mijn zuurverdiend en zwaar belast geld besteden.
![]() |
![]() |
#8672 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8675 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8676 | |
Banneling
|
![]() yeah!!!
Citaat:
http://www.commondreams.org/headlines06/0901-06.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8677 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() http://video.google.com/videoplay?do...413&q=atlantis
Boeiende documentaire over vroegere beschavingen etc.Het komt van op een Nederlandstalige zender,de narrator spreekt in het Nederlands. Het heet Atlantis,maar het gaat eigenlijk niet echt daarover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal ter meerder glorie van de NWO. ![]() Het bewijs ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 september 2006 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8679 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8680 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Nuja,ik probeer vooral om dit soort idiote posts het forum te mijden.Hopelijk houd ik het vol.Dit soort posts zijn alleszinds geen reactie waard. Het was een tijdlang iets beter maar sinds kort is het forum weer puur tijdverlies.Jammer dat ook posters als jij dan nOg meer die toer op gaan...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 september 2006 om 03:03. |
|
![]() |
![]() |