Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2006, 15:49   #8661
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Om uw redenatie te volgen moeten wij ons overgeven aan een gevaarlijk soort fatalisme. 'Het wordt allemaal boven onze hoofden bedisseld'. En dus hoeven we er niets aan te doen want je weet niet of de kracht die jij steunt toevallig een opzetje van de NWO blijkt te zijn.
DAn heb je het niet volledig begrepen. Wij zijn juist net niet fatalistisch. Wij zeggen dat het kan kenteren als er voldoende mensen geinformeerd zijn. Hoever het ook mag lijken in onze dagdagelijkse realiteit, de oorzaak van de NWO is ook in onszelf te vinden, want wij laten ons collectief regeren door hierarchische structuren, waar bij deel van uitmaken.

Zeggen dat alles deel van toeval is, en dat oorlogen niet te vermijden zijn, hoezeer leiders ook (zogezegd) hun best doen, dat is pas fatalistisch. Wij zeggen dat er oplossingen zijn.

Het is natuurlijk utopisch, maar moesten mensen zich niet voor de kar van een oorlogsmachine laten spannen zouden er simpelweg geen oorlogen zijn. Als iedereen weigert, en zelfs diegene die normaal de ongehoorzamen straffen zouden weigeren, dan zou er geen probleem zijn. Dit is natuurlijk utopisch, en er is veel haat in sommige delen van de wereld maar een groot deel van die haat en angst is geinstitutionaliseerd van bovenaf.

Veel mensen hebben ook angst en haat gekregen tegen moslims door 9/11, terwijl zij niet verantwoordelijk zijn. Ze zijn gemanipuleerd in het krijgen van deze gevoelens, omdat dit elitaire personen die de maatschappij willen sturen ten goede komt.

Laatst gewijzigd door exodus : 4 september 2006 om 15:51.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 15:52   #8662
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik wil gerust stap voor stap bewijzen dat de NWO bestaat. Hebben we al eens geprobeerd, maar door het vitten van de disbelievers zijn we niet echt ver gekomen. Ik wil het gerust eens opnieuw proberen.
Herinner je je die tussenkomst nog, exodus? Hij dateert van 28 augustus.

Ik heb al een paar keer gezegd dat je dat stap-voor-stap-bewijs toch eens best op ons loslaat.
Ga er eens rustig bij zitten en stuur een afgeronde tekst van zodra je klaar bent.

Laten we zeggen dat ik je een maximale ruimte van 5000 woorden gun. Dat is toch al wat meer dan wat ik eerder voorstelde, maar minder (en veel minder) mag ook, als de leesbaarheid ook zijn eisen mag stellen.

Mocht die maximumgrens toch nog te weinig zijn, wil ik wel onderhandelen...

Laat dus maar komen.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 4 september 2006 om 15:52.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 15:52   #8663
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Herinner je je die tussenkomst nog, exodus? Hij dateert van 29 augustus.

Ik heb al een paar keer gezegd dat je dat stap-voor-stap-bewijs toch eens best op ons loslaat.
Ga er eens rustig bij zitten en stuur een afgeronde tekst van zodra je klaar bent.

Laten we zeggen dat ik je een maximale ruimte van 5000 woorden gun. Dat is toch al wat meer dan wat ik eerder voorstelde, maar minder (en veel minder) mag ook, als de leesbaarheid ook zijn eisen mag stellen.

Mocht die maximumgrens toch nog te weinig zijn, wil ik wel onderhandelen...

Laat dus maar komen.
Ik heb toch al een volgende tekst gepost? Die over de CFR.
Oud 4 september 2006, 16:26   #8664
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Over de religie 'wetenschap' heb ik het hier al gehad, waarna wat broedertjes en zustertjes gingen steigeren.

Daar deze lui meer gewicht hechten aan de uitingen van een professor, verkondig ik met blijde hart:

Citaat:
The Religion of Technology

door professor David F. Noble's!! ja ja een proffie

For social historian Noble (history, York Univ., Toronto), Western culture's persistent enchantment with technology finds its roots in religious imagination. Despite their varied guises and pursuits, science and technology suggest nothing more than our "enduring, other-worldly quest for transcendence and salvation." The pearl of great value is Noble's contention that science and technology aren't guilty of amorality: that was never the intent. Rather, he claims, new technologies aren't about meeting human need; they transcend it. Salvation through technology "has become the unspoken orthodoxy." Such is the new Gnosticism. This is a dense, fascinating study of technology and Christianity. Not satisfied with easy equivalencies, Noble challenges the idea of post-Enlightenment science as a secular brave new world and quietly offers that what we're really hoping for is our reentry into Eden. Recommended for science and religion collections.?Sandra Collins, Pittsburgh Theological Seminary Lib.
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...79164?v=glance

koffie anyone!?

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 16:30   #8665
Pindar
Banneling

Standaard

en deze dan?:
Citaat:

The gap between the technological mentality and the mystical outlook may not be as great as it seems. Erik Davis looks at modern information technology--and much previous technology--to reveal how much of it has roots in spiritual attitudes. Furthermore, he explores how those who embrace each new technological advance often do so with designs and expectations stemming from religious sensibilities. In doing so, Davis both compares and contrasts the scientific attitude that we can know reality technologically and the Gnostic idea of developing ultimate understanding. Although organized into reasonable chapters, there's a strong stream-of-consciousness component to Davis's writing. His expositions may run, for example, from information theory to the nebulous nature of Gnosticism to the philosophical problem of evil-­all in just a few pages. It's as if there are so many connections to make that Davis's prose has to run back and forth across time and space drawing the lines. But the result, rather than being chaotic, is a lively interplay of wide-ranging ideas. His style is equally lively and generally engaging--if sometimes straying into the hip. In the end, he succeeds in showing the spiritual side of what some may see as cold, technological thought.
http://www.amazon.com/TechGnosis-Mag...135865?ie=UTF8

Verklaart in ieder geval een hoop van de reactietjes hier!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 4 september 2006 om 16:36.
Oud 4 september 2006, 16:47   #8666
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De realiteit is dat er een internationale samenzwering bestaat, en dat jij, om een of andere reden dit niet kan inzien.
Eén van de drie stellingen van Kris Wagner (licentiaat rechten KU Leuven, master of laws Harvard Law School) bij de verdediging van zijn proefschrift tot het behalen van de graad van doctor in de rechten aan de KU Leuven, 28 Augustus 2006 :

Citaat:
Nogal wat meningen of overtuigingen zijn verachtelijk. Een juridisch verbod van meningen of overtuigingen is evenwel nog erger. Een maatschappij mag niet verstikken onder een "gedachtenpolitie" of onder een dictatuur van politiek correct denken. Wie zich onledig wil houden met de ontkenning of minimalisering van de holocaust, moet niet geconfronteerd worden met een juridisch verbod. Wie haat wil prediken, moet niet de mond worden gesnoerd, doch mag in al zijn dwaasheid aanhoord worden.

Laatst gewijzigd door parcifal : 4 september 2006 om 16:49.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 16:51   #8667
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Eén van de drie stellingen van Kris Wagner (licentiaat rechten KU Leuven, master of laws Harvard Law School) bij de verdediging van zijn proefschrift tot het behalen van de graad van doctor in de rechten aan de KU Leuven, 28 Augustus 2006 :
Volledig mee akkoord!
Oud 4 september 2006, 16:54   #8668
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het een interressante stelling, kan hem zelfs onderschrijven. Maar ik kan niet goed volgen waarom u hem hier post als reactie op Exodus.
(Dit is geen polemieke vraag)
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 17:14   #8669
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik vind het een interressante stelling, kan hem zelfs onderschrijven. Maar ik kan niet goed volgen waarom u hem hier post als reactie op Exodus.
(Dit is geen polemieke vraag)
Ten eerste als aanduiding dat het met die 'politiestaat' en inkrimping van persoonlijke vrijheden, die NWO-believers constant aankondigen, nog wel meevalt. Zoals je kan lezen pleit deze verse academicus voor verregaande vrijheid van meningsuiting.

Daarnaast was het een sneer naar Exodus :
Citaat:
Wie haat wil prediken, moet niet de mond worden gesnoerd, doch mag in al zijn dwaasheid aanhoord worden.
Oud 4 september 2006, 17:16   #8670
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ten eerste als aanduiding dat het met die 'politiestaat' en inkrimping van persoonlijke vrijheden, die NWO-believers constant aankondigen, nog wel meevalt. Zoals je kan lezen pleit deze verse academicus voor verregaande vrijheid van meningsuiting.

duh???? ten eerste trappen de meeste mensen in de val dat wat mensen
zeggen ook doen!!!!
Ten tweede, wat zegt dit? Als zo'n mannetje dat zegt dan is dat dus waar?

please

my tHree cents

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 4 september 2006 om 17:21.
Oud 4 september 2006, 17:21   #8671
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik dat geschreven? Neen.
Toch wel.
Steeds opnieuw probeer je ons wijs te maken dat het aan onze cognitieve vaardigheden ligt dat we de NWO-zever niet geloven.
Dat het aan jouw lamentabele bewijzen, onlogische bewijsvoering, meestal debiele en geregeld degoutante bronnen ligt, zover geraak je echter nooit.

Citaat:
De realiteit is dat er een internationale samenzwering bestaat, en dat jij, om een of andere reden dit niet kan inzien.
And there you go again!
De realiteit? Ik heb daar geen moeite mee. Ik onderscheid keurig feiten van roddels, geloofwaardige bronnen van haatzaaiers, enz ...

Citaat:
Trouwens, is Marrs nu ook al een onbetrouwbare bron? Dat oordeel zal wel meer gebaseerd zijn de aard van de informatie dat hij brengt dan op studie van zijn journalistieke kwaliteiten.
Wat ik van Marrs op zijn website gelezen heb is waardeloze rommel.
Aan zijn boeken zal ik geen eurocent van mijn zuurverdiend en zwaar belast geld besteden.
Oud 4 september 2006, 17:24   #8672
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:

Dan had ik hem, achteraf gezien, toch goed begrepen. Dankje.
Oud 4 september 2006, 17:24   #8673
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Toch wel.
Steeds opnieuw probeer je ons wijs te maken dat het aan onze cognitieve vaardigheden ligt dat we de NWO-zever niet geloven.
Dat het aan jouw lamentabele bewijzen, onlogische bewijsvoering, meestal debiele en geregeld degoutante bronnen ligt, zover geraak je echter nooit.

And there you go again!
De realiteit? Ik heb daar geen moeite mee. Ik onderscheid keurig feiten van roddels, geloofwaardige bronnen van haatzaaiers, enz ...

Wat ik van Marrs op zijn website gelezen heb is waardeloze rommel.
Aan zijn boeken zal ik geen eurocent van mijn zuurverdiend en zwaar belast geld besteden.

Pin d'Ar
Oud 4 september 2006, 17:53   #8674
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om even op de maan terug te komen (van in een andere draad maar post hem hier).

Er is een persoon (burger met acces tot zegt dat hij foto's heeft gezien van basissen op de achterkant van de maan. (De kant die wij nooit zien).

Hij heeft dit in de jaren 60 gezien maar is er in 1997 mee uitgekomen. De man zijn verklaring is ook te zien in de disclosure project samen met nog anderen die over het UFO fenomeen spreken, met naam en toenaam.
De Europese maansonde SMART-1 heeft zo'n drie jaar rond de maan getoerd en talrijke opnamen gemaakt. Zullen de maanbasissen daarop te zien zijn, werden ze door de NWO inmiddels ontmanteld, of zit de ESA mee in het complot en wordt de informatie over de maanbasissen ook door de ESA achtergehouden?
Oud 4 september 2006, 17:57   #8675
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
De Europese maansonde SMART-1 heeft zo'n drie jaar rond de maan getoerd en talrijke opnamen gemaakt. Zullen de maanbasissen daarop te zien zijn, werden ze door de NWO inmiddels ontmanteld, of zit de ESA mee in het complot en wordt de informatie over de maanbasissen ook door de ESA achtergehouden?

Pin d'Ar
Oud 4 september 2006, 18:08   #8676
Pindar
Banneling

Standaard

yeah!!!

Citaat:
Pentagon Moves Toward Monitoring Media

'The U.S. command in Baghdad is seeking bidders for a two-year, $20 million public relations contract that calls for monitoring the tone of Iraq news stories filed by U.S. and foreign media. Proposals, due Sept. 6, ask companies to show how they'll "provide continuous monitoring and near-real time reporting of Iraqi, pan-Arabic, international, and U.S. media," according to the solicitation issued last week.

Contractors also will be evaluated on how they will provide analytical reports and customized briefings to the military, "including, but not limited to tone (positive, neutral, negative) and scope of media coverage."'

http://www.commondreams.org/headlines06/0901-06.htm

Pin d'Ar
Oud 4 september 2006, 20:13   #8677
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

http://video.google.com/videoplay?do...413&q=atlantis

Boeiende documentaire over vroegere beschavingen etc.Het komt van op een Nederlandstalige zender,de narrator spreekt in het Nederlands.
Het heet Atlantis,maar het gaat eigenlijk niet echt daarover.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 21:24   #8678
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
http://video.google.com/videoplay?do...413&q=atlantis

Boeiende documentaire over vroegere beschavingen etc.Het komt van op een Nederlandstalige zender,de narrator spreekt in het Nederlands.
Het heet Atlantis,maar het gaat eigenlijk niet echt daarover.
Ja, en wist je dat Paul McArtney eigenlijk is gestorven een jaar of 40 geleden? Sindsdien wordt hij vervangen door iemand die gewoon op hem lijkt.
Allemaal ter meerder glorie van de NWO.

Het bewijs

Laatst gewijzigd door parcifal : 4 september 2006 om 21:26.
Oud 4 september 2006, 21:34   #8679
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ja, en wist je dat Paul McArtney eigenlijk is gestorven een jaar of 40 geleden? Sindsdien wordt hij vervangen door iemand die gewoon op hem lijkt.

Het bewijs
Er staat NIET dat Paul op Sgt. Peppers achterstevoren staat... Terwijl dat toch overbekend is. Wat willen ze verzwijgen....?
Oud 5 september 2006, 02:54   #8680
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:

Het bewijs
Dat komt niet in die docu.Waarom je hiermee komt aangezet is dus een raadsel.
Nuja,ik probeer vooral om dit soort idiote posts het forum te mijden.Hopelijk houd ik het vol.Dit soort posts zijn alleszinds geen reactie waard.
Het was een tijdlang iets beter maar sinds kort is het forum weer puur tijdverlies.Jammer dat ook posters als jij dan nOg meer die toer op gaan...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 september 2006 om 03:03.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be